UEFA Champions League - MELD JE NU AAN !!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ErikBOX, 30 apr 2009.

1. ErikBOX

ErikBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hierbij nogmaals de uitleg over het vervolg van dit toernooi::

- De nummers 1 en 2 van poule A, B, C en D zijn automatisch geplaatst voor de 2e ronde.
    - De nummers 3 en 4 van poule A, B, C en D komen samen in de zogenoemde verliezerspoule.
    - In deze verliezerspoule zullen per gewonnen wedstrijd drie punten behaald worden, per gelijk spel één punt en voor een verlies natuurlijk geen punten.
    - Alle behaalde punten worden bij elkaar opgeteld en gedeeld door het aantal gespeelde wedstrijden.
    - Het is dus de bedoeling dat je voor jezelf een inschatting maak, hoeveel wedstrijden je moet spelen om als beste uit de poule te komen. Het is dus absoluut niet nodig om in deze poule alle of bijna alle wedstrijden te spelen. Je moet voor je eigen misschien een risico nemen om een keer geen wedstrijd te spelen. In een andere situatie kan het natuurlijk weer slim zijn om weer het risico te nemen om een wedstrijd te spelen.
    - Elk team maximaal 2x tegen een ander team spelen, maar dit is niet verplicht.
    - Elk team begint met een puntensaldo van -1.
    - Doelsaldo zal uiteindelijk de doorslag geven bij een gelijk aan punten.
    - Er mag gespeeld worden precies 72 uur nadat de eindstand van de eerste ronde door mij op het forum is gezet.
    - Als de nummer 1 en 2 van de verliezerspoule bekend zijn zullen we beginnen met ronde 2, deze zal bestaan uit twee poules met 5 teams, hiervan spelen we ook return wedstrijden.
    - De beste twee teams uit deze twee poules van de 2e ronde spelen de halve finale, met als vervolg de finale.

Hierbij nog een overzicht om het duidelijker te maken:
    Voor meer vragen, stuur mij een PM, of reageer op dit bericht.

Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  2. ErikBOX

ErikBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook gewoon niet meer meedoen,

Nadat de laatste wedstrijd van de eerste ronde is gespeeld, hebben de spelers van de verliezerspoule nog 3 dagen de tijd om een wedstrijd te spelen.. dus in principe kan na 4 dagen de 2e ronde al gestart worden.

Volgens mij heb je die regel net nog niet gelzen, dus kan je het niet weten, maar bij deze.:thumbs:

3. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16

Beetje jammer van je om zo te reageren. Is het prioriteit dat een toernooi SNEL verloopt? In mijn ogen is het belangrijker dat een toernooi goed verloopt en dat doet ErikBOX prima!

4. ErikBOX

ErikBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja misschien is het allemaal wel wat onduidelijk, maar volgens mij is dit zeker wel een vet speelschema. En de ''vertraging'' voor de mensen die al geplaatst zijn voor de 2e ronde is maar 3 dagen.

Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  5. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Het is lekker vernieuwend. Maar snap ik het nou nog niet of klopt je plaatje niet helemaal? Op je plaatje tel ik 10 teams in de verliezerspoule, moeten dit er niet 8 zijn?

6. ErikBOX

ErikBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, bedankt

7. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Zou je misschien ook in de startpost aan kunnen passen dat Fiorentina is overgenomen door mij en AC Milan door Jason_61_, maakt het wat makkelijker voor de volgende ronde(s)

8. ErikBOX

ErikBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  9. ErikBOX

ErikBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gedaan !

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon normaal reageren. Mijn berichtje was puur een reactie op wat je zelf gezegd had. Maar 3 dagen ok, dat wist ik eerst niet. :)

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Meh, erg tof gedaan allemaal ErikBOX, goed van jou. Hoop wel l dat ik snel de tweede ronde kan spelen, heb 'r zin in. :cool:

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Van mij hoeft dat verliezerstournooi ook niet. Dacht dat ik klaar was :+

13. Jason_61_

Jason_61_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fiasco wanneer gaan wij spelen? Kom vandaag ff online dan kunnen we die laatste 2 wedstrijden spelen..

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is toch al beslist wie doorgaan, heeft toch geen nut meer.

15. Jason_61_

Jason_61_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah je hebt gelijk..

* ErikBOX Bij poule D gaan we niet meer verder(alles al bekend) dus die poule is klaar *

16. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Leuk systeem Erik, hoop alleen wel dat je je aan die drie dagen houd. Je zal toch zien dat veel mensen die nu 3e of 4e zijn geworden nooit meer in dit topic kijken.

17. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand uit de verliezerspoule meldt zich hier! Ik ben derde geworden dus iemand die ook in de verliezerspoule zit, invite mij en dan gaan we kijken welke de beste is van de twee:), gamertag: n00bish gAmEr

18. ErikBOX

ErikBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft ook niet mee te doen, dan ga je niet door. Is het afgelopen voor jou;)

19. ErikBOX

ErikBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de duidelijkheid, er mag pas gespeeld worden in de verliezerspoule wanneer ik daarvoor het stratschot geef. Dus nadat ik de definitieve stand heb geupload van ronde 1.

20. ErikBOX

ErikBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar misschien willen sommige nog hun wedstrijd spelen. Liverpool misschien.

Deel Deze Pagina