Maar het is idd zo dat als je wint je eerst wedstrijd heb je het maximaal aantal punten dat je kan krijgen.Dan kan het alleen afhangen van het doelsaldo.
Hoezo als je 1 wedstrijd speelt hebje het maximum aan punten? Als je er bijvoorbeeld 7 speelt, en allemaal wint, dan heb je: 7 x 3 = 21 21 - 1 = 20 20 / 7 = 2.86 punten En je moet wel risico nemen, want alleen de eerste 2 van de in totaal 8 teams gaan alsnog door. Maar de mensen die het een kromme regel vinden kunnen ook gewoon niet mee doen. Dan ben je er ook uit.
Nee als de eerste ronde is afgelopen en als ik de uiteindelijke stand gepost heb. Dan pas gaan de 72 uur in. Maar poule A wil niet echt opschieten op dit moment. Poule D is ook nog niet klaar, maar deze plekken zijn al bekend en nummer 3 en 4 willen niet meer spelen. Dus nog even w8 op poule A. Willen de spelers ion poule A elkaar even een PM of een message op xbox live sturen.
Ik snap wel waar je heen wilt, maar ik ben benieuwd of het ook zo in de praktijk zal lopen. Ik ga in ieder geval wedstrijden spelen
Je hebt het voor mij in ieder geval wat duidelijker gemaakt, ik was ook echt niet van plan om vanwege wat voor regel dan ook deze kans niet aan te grijpen, ik als nummer drie meld mij alvast voor de verliezerspoule.
Kaasstengel wij moeten nog spelen dan heb ik al mijn wedstijden gespeeld in poule A en schrijf me ook maar in voor de verliezers poule
Je hoeft je niet in te schrijven voor de verliezersronde.. Iedereen die 3e en 4e is plaats zich automatisch in de verliezersronde.. Maar of je speelt of niet dat licht aan jou
BELANGRIJKE MEDEDELING: De teams in poule A kunnen hun wedstrijden uiterlijk woensdag nog spelen, anders is de eindstand zoals het er nu voor staat.