De volgende spelers met het gekozen team zijn al bekend: ErikBOX - PSV Eindhoven xDaz - Arsenal Fiasco NL - FC Barcelona Kaasstengel - Chelsea FC Robbin92 - Liverpool Ralluf - Internazionale PatersNL08 - Real Madrid Votingwhacker - Aston Villa n00bish gAmEr - Valencia II QuicknezZ II - Fiorentina De volgende spelers dienen op het forum een reserve team te kiezen wanneer ze dit nog niet gedaan hebben. enes50eagle (Manchester United) Flamurtje (Manchester United) (AC Milan) Sikory (Bayern Munchen) Kwakmannie NL (Bayern Munchen) II CoMpLeXx II - (Juventus) WD Orange - (Juventus)
Ik heb die regel niet verzonnen, dus nam ik er gewoon gebruik van. Maar heb besloten toch maar een ander team te kiezen, die regeling vind ik namelijk niet echt fair... Mijn team is Atletico Madrid.
Ik snap jou ook wel, maar denk dat 90% dan Barcelona zal kiezen. Snap je? Thank you, voor deze oplossing.
Ik hoop in ieder geval dat we zonder live season spelen. Anders krijg je van die overpowerde teams en het toernooi zal niet binnen 1 week klaar zijn dus krijg je ook nog te maken met veranderende teams. Niet echt eerlijk lijkt mij zo.
Ik hoopte dat met mijn ''loting'' regeling er mensen voor een totaal ander team zouden kiezen. IK baal er best wel van dat iedereen op xbox live altijd met barça of man. utd aankomen zetten als je wil spelen. Maar eerlijk gezegd is dat niet echt gelukt inderdaad. Toch ga ik wel door met deze regeling want het zou nog oneerlijker zijn als ik nu oppeens van regel zou veranderen. Wat betreft het live season geburen wil ik wel aanpassen, live season uit lijkt me inderdaag leuker. De teams zullen binnekort bekend worden, bijna iedereen heeft al een 2e team opgegeven.
Ik begrijp je totaal niet, als je gaat loten, blijft er altijd een Barca. Stel dat wanneer twee mensen hetzelfde team hebben ze allebei een ander moeten kiezen, zal geen tweede persoon ook Barca kiezen, want het is toch zinloos. Ik volg je gedachtengang niet helemaal..
Als je toch weet dat je misschien dan niet met je favo team kan spelen dan kies je misschien een ander team dat niet iedereen zomaar zal kiezen. Dat er altijd iemand met bijv barça blijft spelen blijf je toch houden. En met deze regeling bereik ik in ieder geval nog dat degenen die meteen barca kiezen niet meteen hun zin krijgen zeg maar.
De volgende spelers met het gekozen team zijn al bekend: ErikBOX - PSV Eindhoven xDaz - Arsenal Fiasco NL - FC Barcelona Kaasstengel - Chelsea FC Robbin92 - Liverpool Ralluf - Internazionale PatersNL08 - Real Madrid Votingwhacker - Aston Villa n00bish gAmEr - Valencia II QuicknezZ II - Fiorentina II CoMpLeXx II - Atletico Madrid WD Orange - Juventus Geloot: enes50eagle - Manchester United Flamurtje - AC Milan De volgende spelers dienen op het forum een reserve team te kiezen wanneer ze dit nog niet gedaan hebben. Sikory (Bayern Munchen) Kwakmannie NL (Bayern Munchen)