BELANGRIJKE MEDEDELING: Er mag vanaf nu gespeeld worden in de verliezerspoule. Over 72 uur zullen de teams bekend zijn welke alsnog door gaan naar de 2e ronde. Eindstand 1e ronde:
Nog maar 50 uur te gaan. Ik wil wel tegen iemand spelen. Voor de mensen die mij nog niet hebben toegevoegd, GT: ErikBOX
Erik ik wil wel spelen maar ik moet je mededelen dat mijn xbox helaas is overleden (RROD). Dus ik kan nu niet meer spelen ..
Net 2 wedstrijden tegen ErikBOX gespeeld. PSV - Lyon 0-0 Gelijk opgaande wedstrijd met veel kansen maar geen doelpunten! Lyon - PSV 0-4 Deze wedstrijd ging in het begin ook gelijk op. goede kansen heen en weer! Eerste helft rode kaart (alweer Grosso, lomperik!) waardoor ik verder moest met 10 man! PSV kwam uiteindelijk op 1-0 en kort daarna kreeg ik weer zo'n fifa keepersfout waardoor het 2-0 werd en ik er geen zin meer in had PS: Had je Gomes op doel staan ofzo?
PSV - Lyon 0-0 Super leuke wedstrijd, raar dat er geen goals gevallen zijn. Want zowel mijn verdediging als die van psvbart was zo lek als een mandje. Dus veel kansen. Lyon - PSV 0-4 Ook een leuke open wedstijd, maar nu was mijn afronding beter. Wel pech voor psvbart, hij had de 1-0 moeten scoren, maar Isakkson was in 'Gomes-vorm'.
Technisch gezien moet jij nu onderaan staan, omdat de anderen 0 - 0 - 0 - 0 hebben. Maar vind ook wel dat jij doormag als het zo blijft.
Als er nog iemand in de verliezerspoule wil spelen tegen mij, dan zal dat vandaag nog moeten geburen. Ben morgen niet voor 18:00 uur thuis.
Ok, ErikBOX en psvbart zijn alsnog door naar de 2e ronde. De loting voor de 2e ronde: Poule A Bayern Munchen Manchester United Arsenal Fiorentina Lyon Poule B Atletico Madrid Internazionale Juventus Liverpool PSV Eindhoven Er mag vanaf nu gespeeld worden voor de 2e ronde. Zelfde regels als eerste ronde.