haha gast, ik was niet offline hoor. had wel die irritante EA radio dus hoe kan ik nou offline zijn Ik heb maar één overtreding gemaakt dus het zal wel meevallen met je doorgebroken spelers. En headset ligt boven, geen zin om te gaan halen tbh. Ik ga er ook maar niet verder op in want schiet toch niet op met zo'n iemand
Bij mij was ik absoluut niet offline, maar kunnen we wel eindeloos over doorgaan. Waarschijnlijk toch geen goede connectie met Live direct na de crash ofzo ?! Mijn berichten kwamen wel aan zo te zien dus op je screens! Maarja boeie.. gefeliciteerd met je voorzich sprekende uitslagen, het boeit me allemaal niet zoveel Denk de volgende keer eerst na voordat je iemand gaat verwijten aub
Maar als je een message krijgt om 20.22, en je maakt een screenshot van '4 min geleden online' om 20.23, dan weet je toch dat hij er is?
Hij stond bij mij toch nog offline? En hij beweerd mij 3 invites te hebben gestuurd, maar heb er maar 1 gehad. Die heb ik gejoint en vervolgens leaved hij, en gaat offline. Daarna krijg ik allemaal berichten met; Waar blijf je? / Dan niet... enz. Maar ik heb geen enkele invite meer gehad en zag hem alleen maar offline staan. Dus ik voelde de bui al hangen en vandaar dat ik dus foto's heb gemaakt. En het hoeft niet gelijk te betekenen dat hij er is, hij zou die messages ook via xbox.com gestuurd kunnen hebben @Shock10: Door steeds te zeggen dat je erover ophoud, houd je er nog niet echt over op
Netjes??? Ik ga morgen aangifte doen man. Er zijn bij mij 3 punten gestolen. Nja opzich ook niet echt. Maar in de 2e wedstrijd had ik echt pech. Paar grote kansen en toch nog steeds 1-1, en dan 4 min voor tijd scoor jij de 2-1. Hierna had ik nog 2 kansen waarvan 1 op de paal.. Mja waren zeer leuke wedstrijden.
Liverpool 1-2 Del Piero Juventus 1-4 Torres Wat speelde ik allebij de wedstrijden slecht zeg, kon weer merken dat ik het lang niet had gespeeld. 1ste wedstrijd 3 frommelgoals, ik snap dus echt niet hoe Del Piero met Skrtel in zijn rug de bal even rustig aanneemt een kopje thee drinkt dan 2x kapt en in 1 keer 1 op 1 staat, potje beetje verpest doordat spelers de hele tijd slechte aannames hadden als het dreigend werd. 2de wedstrijd allemaal countergoals volgensmij, hier snap ik weer niet hoe Torres er telkens doorheen kwam.
Dat van Torres is niet zo raar, ik kan niet meelopen met verdedigers, net zoals bij Lazovic van PSV het geval was.
Ja maar het is zo onrealistisch als de ..., vind het ook niet leuk om zo goals te scoren. Goal van Babel was eigenlijk nog het ergst
Zo net ff hard afgemaakt door Daz Lyon - Arsenal 0-4 Arsenal - Lyon 5-0 Eerste wedstrijd kreeg ik al vlug doelpunten om de oren, daarna nog wel wat kansen gekregen maar geen doelpunt kunnen maken. Tweede wedstrijd leek ik echt helemaal weggespeeld te worden, maar mn keeper hield er nog veel tegen. Toen uiteindelijk de 2-0 viel ging de doelpunten machine nog even door Hij wist steeds telkens knap af te ronden.. waardoor bij de moed in mn schoenen zakte Goed gespeeld hoor
Haha bedankt, de eerste wedstrijden had wel wat geluksdoelpunten hoor. Volgens mij waren het de volgende spelers die scoorden. Nasri, Nasri, Adebayor, Arshavin Adebayor, Adebayor, Adebayor, Walcott, V Persie