eerste wedstrijd: Manchester United 3-0 Real Madrid Doelpunten: C.Ronaldo, Rooney 2x Rode Kaart: Cannavaro Tweede wedstrijd: Real Madrid 0-1 Manchester United Doelpunten: C.Ronaldo
Net in Poule B de wedstrijd gespeeld Manchester United-Real Madrid : 3-0 15 min. Cristiano Ronaldo 1-0 17 min. Berbatov Blessure 18 min. Cannavaro Rood 38 min. Rooney 2-0 39 min. Heinze Blessure 82 min. Rooney 3-0 89 min. Rooney Blessure Had met de tactiek gerommeld, had ik beter niet kunnen doen Want ik was zwak in de verdediging en Manchester kon goed toeslaan. De tweede wedstrijd daarentegen was echt een wedstrijd en ik (Real Madrid) had ook een grote kans maar die schoot ik tegen de keeper aan inplaats van langs de keeper Tweede wedstrijd: Real Madrid-Manchester United : 0-1 12 min. Raul Blessure 18 min. Cristiano Ronaldo 0-1 65 min. VidiƧ Geel
Dat is toevallig zit ik net zelf te typen over de wedstrijd. Maarja die van jou is uitgebreider. Inderdaad tweede wedstrijd was echt een leuke spannende wedstrijd. Real had zelfs de 2-1 kunnen maken.
Atletico Madrid - Aston Villa 6-2 Aguero 34, 65, 68, 83' Carew 63, 90' Rodriguez 70' Forlan 81' Aston Villa - Atletico Madrid 0 - 10 Forlan 12, 24, 39, 56, 60, 74, 81, Aguero 48, 90, Friedel E.D 58, Mooie overwinningen
Poule A: Vanavond gaat mij niet meer lukken En Athletico: met mijn goede verdediging en prachtige counters kom je er echt niet doorheen hoor met Aguero. Lekker achterover leunen en rennen met Anelka, Drogba en kalou
Arsenal 4 - 1 Juventus Juventus 0 - 1 Arsenal Ik kan natuurlijk de verdediging de schuld geven, maarja die bestuurde ik zelf. Ik was kansloos, hopelijk wint Arsenal de rest ook.
Bedankt, je had wel wat pech de eerste wedstrijd. Ik verdedigde wel erg goed. Btw Complexx 0 - 10 daaamn.
Daz, ik kwam net online nadat jij al 17 minuten geleden had afgemeld. Misschien dacht je dat ik degene was die online was, maar dat was mijn broertje dus, ik moest even een werkstuk voor school afronden. Ik neem aan dat je nu de wedstrijd gaat kijken, dus misschien heb je na de wedstrijd tijd, want morgen zit het er ook niet echt in dat ik kan spelen. En anders zou ik graag na de wedstrijd Chelsea-Barca tegen ErikBOX willen spelen. Tot dan! Hahaha, laten we het hopen voor je... niet voor mij in ieder geval
die wedstrijd had ik geen zin meer ik had 2 rode kaarten xD en die spitsen waren zo ongelovelijk snel dus ik was hard kansloos