Was jij Aston Villa? Je spitsen zijn super snel, moet toch wel lukken met het tweaken van je custom tactics?
Nu? Jij bent zowiezo al geplaatst. Het is alleen de vraag of je 1ste of 2de word. Zometeen ons 2de potje doen? Jij bent afhankelijk van resultaten als ik me niet vergis? Dan moet ik 2x gelijk spelen tegen PatersNL, en verliezen van PsvBart
jij moet van lyon met twee doelpunten verschil winnen. En tegen paters volgens mij 1x gelijk spelen dat is genoeg.
Olympique Lyon - Internationale 0-3 17' Balotelli 75' Ibrahimovic 79' Adriano Ik haat die ***mode! mijn spelers wisselde wazig steeds :{ Maar heb terecht verloren, ik had niets in te brengen deze wedstrijd. Edit: Waarom doet die Match Creation mode zo vaag eigenlijk?
Klopt, die mode is echt een wereld van verschil. Maar dat nadeel hadden we allebij. Jammer, maar goed gespeeld!
Athletico 1 - Chelsea 0 26' Aguero Hij disconnecte in de 70e minuut dus ik weet niet of die telt. Anders is die 1-0 goed voor mijn part
Volgens mij verbrak de verbinding met Ea gewoon want hij vertelde me dat de verbinding ineens was verbroken.
Jij disconnecte hoor. In de 78e minuut, daarnaar kwam je ook niet meer online of liet je iets van je horen.
Ja is goed! Ik ben wel over een kwartiertje weg, en ben er rond 5 uur weer. Vanaf dan ben ik beschikbaar. Kun jij dan ook?
Eerste wedstrijd: Internazionale-Real Madrid : 4-1 6 min. Ibrahimovic 1-0 23 min. Cruz 2-0 31 min. Higuaín 2-1 59 min. Balotelli Baruwah 3-1 72 min. Cruz (uit) Adriano (in) 79 min. Ibrahimovic 4-1 In de eerste wedstrijd kreeg ik aardig wat kansen, maar Inter kwam door mijn verdeding heen en het was gebeurd. Tweede wedstrijd: Real Madrid-Internazionale : 2-4 18 min. Maxwell (uit) Chivu (in) 18 min. Muntari (uit) Mancini (in) 18 min. Stankovic (uit) Adriano (in) 28 min. Casillas Geel 28 min. Ibrahimovic 0-1 35 min. Cruz 0-2 70 min. Ibrahimovic 0-3 76 min. Robben Blessure 77 min. Robben (uit) Van der Vaart (in) 81 min. Cruz 0-4 89 min. Raul 1-4 90 min. Higuaín 2-4 Ik had veel kansen maar maakte ze niet af, ik had helaas twee blunders waardoor er gescoord kon worden. Maar gelukkig scoorde ik in de laatste 2 minuten van de reguliere speeltijd toch nog 2 goals(voor de eer), en zo voorkwam ik een verdere onderuitgang.