1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Uefa euro 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 3 apr 2004.

  1. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    De voetbal spellen van E.A kunnen niet in de buurt komen bij PES3.
     
  2. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    @barry_nl: Jonguh...we hebben het hier niet over Fifa 2004 of 2003 of wat dan ook, maar de nieuwste Fifa :). Speel gewoon die demo en je ziet dat het 50x beter is. Het is nu net een echte voetbalwedstrijd en dat was bij de vorige fifa's toch wel anders. Het komt echt griezelig dicht in de buurt van PES3 kwa realisme (Euro2004 geeft me zelfs meer het gevoel dat ik na een echte voetbalwedstrijd kijk) . En aangezien deze alle gezichten heeft (op nederland na natuurlijk :confused:)en er mooier uitziet...tsja, dan ga ik er echt in geloven.
    Ik heb t niet zo met EA (maar ja ze bezitten tegenwoordig zelf de Final Fantasy serie, dus...), maar deze Fifa is bugloos. Althans de demo dan :confused:, maar die is dan ook echt goed en ben errug verrast. Ik hoop zo verschrikkelijk dat ie op de xbox precies zo als de demo is, (ook met dezelfde camara), want dan ben ik straks weer een aantal euro's armer. En ik zeg t er maar eleke keer weer bij: Ja ik heb ook PES2 en 3!
    Wat ik alleen maar wil zeggen is dat tot PES4 op de Xbox verschijnt deze game gewoon erg vermakelijk 'lijkt' te zijn (die demo is in ieder geval vlekkeloos). Check t gewoon zelf ff uit en post dan hier terug en zeg:'J-Jonny, je had gelijk, maar PES4 wordt lekker toch nog beter:p'. En dan zijn we het met elkaar eens :).
     
  3. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.totalvideogames.com/pages/articles/index.php?article_id=5599

    Hier staat een preview van de game wat je allemaal kan verw8en.
    Zie hieronder een stukje en ga voor het hele artikel naar die site:


    “It really feels different from FIFA in moves, speed and animation. One thing to remember is…. although it is made in Canada, the team that makes it is from around the world. Representatives from all over Europe have been brought on board to make this a true European Football title. Once people sit down and play the game for a few minutes – they’ll know it’s not FIFA.”

    The team has worked hard to capture each nations ‘unique’ style and look for all 51 teams. For example, each team has tendencies; like playing the long ball, or having players that are both skilled at and likely to use crossing more than other teams. It was important that all the 51 teams were worked on because using each one will pose a unique challenge. Some of the smaller nations will have a tough time going up against the powerhouse teams like France, England, Italy, Spain, Germany, etc. but the reward will be great as a smaller team like Iceland will gain a big morale bonus for knocking off these teams.


    Klinkt goed toch...en t grappige is dat de demo t nog bewijst ook.
     
  4. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ook wel, maar PES komt pas eind dit jaar. En ik ben gewoon een voetbalfan. Ik speel heel vaak multiplayer met vrienden, zowel FIFA als PES (op de PS2 bij hem). Dat is echt lachen. Maar dit wordt denk ik ook wel leuk voor multiplayer :).
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja en?
     
  6. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit het officiele Nederlands Eftal er nou WEL of NIET in? De een zegt van wel en de ander van neit, dus wat is het nou???
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    het zit er NIET in(Nederlands elftal zit er wel in maar NIET met de echte spelers)
     
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat deze nog net niet via live gaat. wachten op fifa 2005 dan maar voor die optie.
     
  9. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    He KUT man... Dit gaat echt nergens over... Maarja, miss toch halen, weet het nog niet zeker. Is natuurlijk wel leuk nog met andere teams. Maar toch jammer hoor van NL.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    wat mij eigenlijk stoort is dat ie gewoon €60 kost omdat:

    -het is eigenlijk meer een beta-test voor Fifa 2005
    -er zijn veel minder teams,cups ezv. dan in een gewone Fifa
    -Je in Fifa 2004 extra geen EK/WK kon spelen zodat je deze game zougaan kopen

    Ik zie dit spel dus eigenlijk meer als een Add-On vor Fifa 2004 (of een beta-test voor Fifa 2005 :9 ) dus eigenlijk net zoiets als Island Thunder voor Ghost Recon en geen volledige game waar je 60 euro voor kunt vragen

    Maar vertel dat de gasten va EA maar is :mad:
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Eigenlijk wel, maar bij EA hoor je ze niet klagen hoor, die lopen binnen met deze titel, dat durf ik nu al te zeggen aangezien de 'mama-kijk-dit-spel-gaat-over-het-EK' het spel kopen, zonder er meer van af te weten.
     
  12. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gespeelt en hij is weer zoooo gaar.
    Die bewegingen van die mannetjes zijn weer huilen met de pet op.
    Jammer maar helaas EA dit is de zoveelste foute voetbalspel die
    jullie uitbrengen
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    jammer hij ligt voor alles nu in de winkel download de pc versie als die leuk is koop ik hem mischien nog op de xbox na het ek hoe duur is die dan denken jullie ? 30 euro ?
     
  14. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel krijgt goede reviews kwa gameplay en graphics en presentatie. Maar niet hoog kwa houdbaarheid. Ja is wel logisch omdat je alleen met landen kan, maar ik blijf zeggen dat die demo indruk op mij heeft gemaakt en misschien haal ik m op xbox (als hij daar hetzelfde speelt als op de pc!).
     
  15. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vandaag gekocht ,hij is zoooo goed veel beter qwa gameplay en zo als fifa 2004 ,je spelers hebben in dit spel zelfs een humeur waar je rekening mee moet houden ,als je een speler er 2 of 3 wedstrijden er buiten de eerste 11 houd, heeft dat effeckt op de ploeg (interne onrust) nee dit spel is echt op de goede weg ,ik denk zelfs dat het een goede generale is voor fifa 2005, als je een collecters gamer bent van voetbal ,mag je deze niet missen in je collectie ,ik vind het echt een toppertje, (8,5 score)
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    kopen of niet kopen? 2003 vond ik wel cool, op 2004 was ik relatief snel uitgekeken
     
  17. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind kopen !!!!!!
     
  18. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m vandaag gepre-ordered voor xbox...krijg m dus binnenkort en dan geef ik wel een kritisch eindoordeel. Please laat ie zo spelen als in de pc demo.....mensen die m al hebben geef ff een oordeel dan. Speelt ie net zo lekker als de pc-demo of beter of slechter? Lukken die trucjes, lijken die spelers ook op de xbox, hoeveel spelers mag je op de bank zetten, hoe is de scheids, is de verlichting en graphics nu beter, lopen de spelers zoals in de pc-demo? enz. enz.
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    opmerkelijk hoe positief de meesten hier zijn, had verwacht dat het gewoon weer een simpele uitbreiding was

    toch mischien deze game in huis halen, zo zonde dat ea live! (nog) niet ondersteund, anders had ik hem zeker gehaald
     
  20. TheLightning

    TheLightning Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Euro 2004 is gewoon een goed spel
     

Deel Deze Pagina