1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Uefa euro 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 3 apr 2004.

  1. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Zekerzz, check de reviews die al uit zijn. Echt voor het eerst dat iedereen positief is over een Fifa game, op de houdbaarheid na dan (alleen landen). Maar dit spel is dan ook niet gemaakt door het Fifa team. Dat is wel pijnlijk voor ze eigenlijk. Eindelijk iedereen tevreden over de gameplay, gamemodes en graphics, komt het doordat het door een ander team is gemaakt. Hahaha...hint EA!
    Kan niet wachten tot ik m binnen heb....
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    door wie is die gemaakt dan fifa 2004 door ea canada...
     
  3. Fox

    Fox Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn beide gemaakt door EA Canada...
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hmmm, Euro 2004 is wel een stuk beter dan Fifa2004. Maar het haalt het nogsteeds lang niet bij PES3. Heb net weer een uurtje PES gespeeld tegen de vriend van mijn zusje, en de subtiliteit en verbluffende gameplay van PES heeft Euro 2004 echt niet.

    Een aantal zaken zijn verbeterd, maar het feit dat je niet eens replays kunt saven, of spelers kunt editten vind ik bijvoorbeeld onvergeeflijk. De graphics en sfeer zijn top (geluiden zijn heel goed in Euro2004), maar de gameplay - het onderdeel van een voetbalgame - komt nogsteeds tekort. De lob functie, voor zowel steekpasjes, schoten en hoge ballen is heerlijk en over het algemeen is de gameplay er wel op vooruit gegaan. Maar ik mis die heerlijke 'vanzelfsprekendheid' die de PES serie kenmerkt, waarbij je het gevoel hebt dat medespelers en tegenstanders zo uit een internationale topwedstrijd zijn geplukt.

    Toch wel een game die het waard is te kopen als je voetbalfan bent en geen PS2 met PES3 of Fifa2004 op de Xbox hebt, het is momenteel de beste voetbalgame op de Xbox. Als ik PES niet zou kennen, was ik er ook meer tevreden mee geweest denkik.
     
  5. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    khem em nu ook, en vind hem ook lekker spele, niet zo fijn als PES, maar het verschil word tog langzaam kleiner.. ik vind het ook erg jammer dat je geen replays kan saven (scoorde net voor het eerst met een omhaal *)) maar overal is ut wel goed.. wel jammer dat het nederlands elftal aangegeven is met ned1 ned2 etc.. Daarom speel ik nu met Spanje.. ;)
     
  6. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een paar uur gespeeld en kvind dat het best wel vooruit is gegaan . Vooral qua modes is het nu ruimschoots verbeterd , bv . Dreamteam , eigen toernooi , euro 2004 , training , penalty's en nog meer .
    Het geluid is ook mooier dan fifa 2004 .. Het commentaar is helemaal vernieuwd . In ieder geval , ik heb de Duitse versie van Fifa 2004 en ook de Duitse van Euro 2004 , en het is totaal nieuw (zelfs is een vrouw de namen van je spelers aan het roepen _O_ ) .

    Ook vind ik het fijn dat je niet meer zomaar uit de 2de lijn kunt scoren . In Fifa 2004 was het vaak zo dat de bal er door het midden erin ging . Dat is nu verbeterd . De stiften vind ik persoonlijk wel nog een beetje moeilijk maar dat zal wel (hopelijk ) nog veranderen . Wat ik een beetje vreemd vind is dat je soms buitenspel staat maar het spel gewoon doorgaat :confused:

    Wat ik ook erg leuk vind is dat je de beschikking hebt over 40 spelers en ze allemaal een beetje tevreden moet houden . Wat me ook opviel was dat het tegen Engeland veel moeilijker was dan tegen Moldavie . respectievelijk 1-1 en 5-1 ... EA wordt nog realistisch ook :)

    pluspunten

    40 spelers per land
    dreamteam mode
    geluid
    graphics

    minpunten

    meer een ( hele goede ) update dan nieuw spel
    erg veel rode kaarten
    gameplay valt soms tegen

    totaal punt tot nu toe
    8,3
     
  7. mightymouter

    mightymouter mightymouter

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die dreamteam ( volgens mij heet et fantasy) mode is egt heel cool --> je mag om en om iedere speler die je maar wilt uit europa kiezen. 11 spelers + 5 wissels. ik vind de gameplay egt stukken beter en dan vooral de keeper. erg veel 0-0 en 1-0 wedstrijden tegen vrienden.
     
  8. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Uefa Euro 2004 is NIET!!! door het standaard Fifa team gemaakt. Ze hebben daarvoor aparte mensen aangenomen EA Canada, waaronder iemand die meewerkt(e) aan de pro evolution soccer serie. En ziedaar het beste Fifa spel tot nu toe.

    Maar ik heb gehoord dat het spel last heeft van Framedrops op zowel PS2 als op onze oh zo machtige Xbox (d'oh!!). Kan iemand die dit spel heeft op de xbox zeggen of dit waar is, want dat betroffen NTSC-versies en niet PAL-versies. Ook kwam het bij de een wel voor en heeft de ander er weer totaal geen last van. Commentaar gewenst....
     
  9. mightymouter

    mightymouter mightymouter

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ja er zijn framedrops. ik had er ook soms last van in fifa 2004.
    op internet heb ik gelezen dat als je het weer instelde op : afternoon/clear dat je er dan geen last van heb.
     
  10. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand sites waar je reviews over uefa euro 2004 kunt lezen?
     
  11. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem enkel op de pc kunnen spelen dankzij m'n broer die in een gameshop werkt en z'n werk gelukkig meeneemt naar huis *) en het is idd de beste fifa tot op heden, ik twijfel nu of ik 'm in huis haal op xbox want m'n controllers voor de pc zijn echt oud en dus heel slecht, op pc kan je trouwens wel je replays saven. Ik zie wel wat ik doe, m'n probleem ligt opnieuw bij de herspeelbaarheid wat als je de campagne afgewerkt hebt, is het dan niet over & out met de game?
     
  13. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt er natuurlijk aan of je nog verder door wil spelen, mogelijk met andere speltypes. Persoonlijk speel ik dergelijke voetbalspellen nog vaak met vrienden in de multiplayer, dat is echt tof.
     
  14. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die deze game hebben:

    Vinden jullie nou niet dat de computer super veel voor je doet???
    Het is echt weer zo statisch als de vorige delen.
    En als je de bal hebt dat je dan weer 5 sec verder bent als je
    een rondje draai rond de bal???
    Als je dit nou vergelijk PRO EVO vs fifa dan gaat pro evo tog 10000 x
    soepeler met bewegen???Of ben ik nou gek????:)
    Ik verwacht dat fifa 2020 eindelijk is laat zien wat nou echt een voetbalspel is.Wat vinden jullie nou van de doelpunten???Ze zien er tog allemaal het zelfde uit????
    Graag reactie van de fifa liefhebbers.
     
  15. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    @boessie3: Weet jij zeker dat je Euro 2004 hebt gespeeld en niet Fifa 2004? Ik speel zowel PES als FIFA, maar Euro 2004 (de demo dan) speelt echt zwaar relaxed. Ik hoop alleen dat ie het op de Xbox ook waar kan maken. Mn bevindingen van de xbox-versie lees je volgende week.
     
  16. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    100000000 duizend procent weet ik het zeker.:)
     
  17. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1

    8) Weet je het echt zeker?
     
  18. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het even nagechecked en het is Echt UEFA 2004:)
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Laatst bewerkt: 8 mei 2004
  20. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb 'm ook gehaald, maar erg overtuigd ben ik nog niet. Ik heb FIFA 2004 erg veel gespeeld, was er ook aardig goed in, maar ben toen overgestapt op PES3 op de pc. Uiteraard ben ik hier helemaal door verkocht, wat een superspel! Dit is pas voetbal, geen FIFA. Nu ik Euro 2004 heb is het nog wel wennen. Hoe speelde FIFA 2004 ook alweer? Erg wennen, vooral dat je vol uit kunt halen ipv gecontroleerd schieten met PES3. Mijn eerste indrukken:

    • Nogal uitgezoomde view in vergelijking met PES 3, was dit in FIFA 2004 ook al zo?
    • Verdedigen is wel eeerrrg makkelijk zeg, je loopt naar een mannetje toe en hup, afgepakt!
    • Daar staat tegenover dat je ook bij de tegenstander niet voorbij kunt komen, zelfs niet met een grote boog!
    • Graphics zijn beter dan PES 3, maar de mannetjes zijn niet echt super. Gezichten zijn er echt 'opgeplakt' ipv de mooi gemodelde gezichten van PES3
    • Scrollen gaat zo langzaam! Ik speel met Spanje, waarbij je iets van 40 mannetjes tot je beschikking hebt, maar voor je bij nr. 40 bent ben je zo lang aan het drukken! Echt erg

    Ik mis nog steeds de fitheid van mannetjes tijdens een wedstrijd, zoals dat zo goed is uitgewerkt in PES 3. Je weet niet welk mannetje gewisselt moet worden en welke nog wel even kan blijven staan. Ik ben echt teveel vergeten van FIFA 2004, dus ik kan niet echt zeggen dat het beter of slechter is. Toch ben ik in vergelijking met PES 3 zéker niet overtuigd. Ik mis gewoon het échte voetbal.
     

Deel Deze Pagina