1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Uefa euro 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 3 apr 2004.

  1. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu een dag en overweeg om hem te gaan ruilen voor Hitman Contracts omdat hij teveel op fifa lijkt |:-
     
  2. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wat had ik gezegd???? 8)
    dit spel kom gewoon niet in de buurt van PES.
    Gewoon allemaal even w8 en je vergeet fifa gewoon.
     
  3. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is gewoon weer een baggerspel. Het is nog niet voorgekomen dat ik een helft gespeeld heb zonder me te ergeren. De enige verbetering die ik op fifa 2004 heb gevonden is trouwens dat de kereltjes nu wel eens een bal op de slof nemen in plaats van een lullig kopballetje af te leveren.

    Ik kan er niet bij dat het schijnbaar onmogelijk is om een bal van buiten de 16 op het doel te schieten. Dat lukt mij (4e klasse speler) 9 van de 10 keer, maar Henry krijgt het in dit spel nooooit voor elkaar.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    op pc vind ik hem wel lauw
     
  5. ferryxboxer

    ferryxboxer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

    kun je het spel ook branden?.....
    en dat ik het koop voor paar euros ;)
     
  6. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de review.
    Miss als ie wat goedkoper was dak hem zou kopen maar ik zit nogal te twijfelen, want hij is gewone prijs...
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    ja kan waar woon je dan pm maar ff

    spel is lauw
     
  8. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m nu binnen...en oh wat is ie eindelijk is een keer voor de verandering vet. Goede presentatie, goede gameplay (en nee PES blijft beter, maar dit is veeeeel meer fun). Graphics zijn scherper en gedetailleerder. Je moet alleen die camera iets meer laten inzoomen.
    Commentaar is veel beter dan Fifa 2004. Ze vertellen nu alles op tijd, daar waar het in Fifa 2004 steeds achter liep en hebben speciaal EK Portugal commentaar. Wat echter soms op mijn lachspieren werkte was dat die commentator vaak "and this is Beckham (of andere naam)" zegt alsof we dat niet al wisten. Zeg gewoon alleen "Beckham" man.
    Trucjes werken nu, echter alleen met goede spelers. Nederlands elftal is nog leuk om mee te spelen ook. Je weet eigenlijk wel wie wie moet voorstellen. Zo is er een donker mannetje met lang vlechtend haar...rara of een donkere man met een sik (kluivert) en een kale verdediger (Stam) enz. Ook is het Nederlands elftal onwijs goed in het spel en zit het Ned. volkslied er gewoon in enz.
    De speciale attributen die sommige spelers hebben werken echt, dat merk je. Bijvoorbeeld dat Beckham extra goed kan schieten, dat Owen super snel is en dat Figo goed in trucjes is.
    Verder kan het regenen wat effect heeft op het spel en zijn de stadions van Fifa 2004 er ook nog in maar dan veel scherper en gedetailleerder.
    Het enige wat jammer is, is dat eens in de zoveel AVONDwedstrijden het spel onwijs last heeft van framedrops net als in Fifa 2004. Steeds als ik een avondwedstrijd speel is het afwachten of het dit keer framedrops vertoont of niet en dat mag natuurlijk niet op onze krachtige Xbox. Ik heb het pas 1 keer gehad van de 8 wedstrijden, maar ik heb gehoord dat het om een aantal avondwedstrijden gebeurt.

    Al met al een aanrader voor voetbal fans die nog een erg vermakelijk tussendoortje willen tot PES4 komt naar de de xbox. Dit is Fifa 2004, zoals de bedoeling was.
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind de gameplay persoonlijk niet eens bij die van PES3 in de buurt komen, al is het inderdaad beter dan Fifa2004.

    Je medespelers lopen veel minder 'logisch' over het veld, diepgaan op de juiste momenten is veel minder goed dan bij PES3. Om moves uit te voeren heb je nogsteeds veel teveel ruimte nodig (grote actieradius), het geheel voelt nogsteeds statisch aan. De beweging van iedereen om je heen voelt veel minder natuurlijk aan dan in PES3.

    Het spel mist ook die geniale subtiliteit die PES3 kenmerkt. Als daar je mannetje de bal aanneemt tussen een aantal andere spelers in, dat hij dan net even de bal door laat rollen zodat je vloeiend door kan gaan, of net even die bal opwipt of wat dan ook. Nee, Euro 2004 vind ik nogsteeds niet wat het kan zijn. En als Nederlander is het helemaal een domper dat de spelers er niet inzitten, het hele 'EK gevoel' is gelijk een stuk minder voor me. Maar dit alles neemt niet weg dat ik me toch aardig vermaak met het spel.

    Na PES3 ben ik gewoon héél kritisch :D
     
  10. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    @marius: Word, dude! Totally. Gewoon een erg vermakelijke game dat je met iedereen snel kan spelen zonder eerst 2 weken te oefen, zoals in PES3. Heb je vrienden die PES hebben, tsja dan ga je natuurlijk PES3 spelen. MAar ik heb PES3 zowiezo alleen op PC en dat is niet zo vet spelen als achter een console. Euro 2004 pik je direct op en iedereen vermaakt zich er mee zonder zich te ergeren. In mijn ogen is een spel dan gewoon geslaagd, ook al begint het spel met "EA Sports, It's in the game".
     
  11. Avan

    Avan Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    My opinion:

    Stukken beter dat Fifa 2004. Kopballen zijn nu eens fatsoenlijk hard, paasjes zijn lekker hard en daarom is het veel beter speelbaar.

    Waar ik me aan erger is:
    Het Ned. elftal nep is. De framedrops... dat is echt slecht uitgevoerd van EA, dit mag gewoon niet gebeuren.
    Schieten duurt iets te lang.
    Er is geen ramdomize functie wanneer je een team wil kiezen.
    Het publiek is echt zooo onwijs slecht getekend, je moet ook eens letten op de mannetjes in gele outfits, die stewards. TE slecht gewoon.
    Scrollen gaat te langzaam.
    Het duurt te lang voordat ie een passeerbeweging uitvoert.


    Nog 1 ding, die rechter stick is blijkbaar voor moves. Als ik die gebruik doet elk poppetje altijd dezelfde move, eerst 1 kant op bewegen en dan vlug de andere kant op... Kan iemand me vertellen of er echte moves in zitten?
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    vind ik dus ook de pc _O_
     
  13. Fox

    Fox Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0

    Hangt ervan af welk mannetje je bestuurt. Bij Figo bijvoorbeeld heb je andere moves, of zidane,...
     
  14. the_man0

    the_man0 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dit speel lijkt heel veel op fifa2004 ik heb een demo gespeeld en het was niks aan
     
  15. the_man0

    the_man0 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zeg jij van pes als je het niet kan moet je gewoon niks zeggen pes is een prachtig spel met een prachtig gameplay dus niet zeiken euro2004 speel je een week en het is gaar pes speel je 4 maanden en het nog fantastisch
     
  16. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal mee eens! Bij PES3 begint het mannetje al met de schietbeweging als je de knop indrukt en veranderd nog van kracht tijdens de beweging (bijvoorbeeld bij een corner is dit duidelijk te zien). Scrollen is echt zo extreem vervelend, als je wilt dat een spel 'lekker soepel' speelt, begin dan met het menu!!! Daar begint de ellende van EA eigenlijk al. De passeerbewegingen zijn ook te lang, bij PES3 heb je gewoon altijd het gevoel dat je controle hebt over de bal en als de bal van je word afgepakt, weet je altijd waar de fout lag (te hard gelopen, verkeerde beweging, etc.) Dat mis ik nog steeds bij Fifa. Toch moet Fifa ook wat credits krijgen, ze hebben alle spelers wel goed uitgewerkt (Spanje had al minstens 40 spelers om mee te spelen :eek: )
     
  17. TheGemini

    TheGemini H4rdc0r3 N00B

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal mooi en aardig maar vertel mij nu eerst maar eens even hoe ik een omhaal maak, heb er tot nog toe 1 gemaakt. Ging er zelfs in, maar helaas stond ik buiten spel :mad: |:- |:- .

    _O_ Hulde _O_ aan de man die het mij vertellen kan *)
     
  18. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom is het onmogelijk om de bal richting doel te schieten van buiten de 16?? Waarom!!!!!????
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Goh ik kon zaterdag kiezen: óf PES3 voor €30 (Platinum) óf Euro 2004 voor €60...
    Tja keuze was snel gemaakt he :) vooral toen ik hoorde dat Euro 2004 nadat je et EK gehaald hebt eigenlijk nix anders is dan Fifa 2004.

    En ik heb er echt geen spijt van me keuze, heeremina wat een spel :eek: Na 3 dagen heb ik het spel nog niet door...
     
  20. aTraX

    aTraX aTraX

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Euro 2004 hier nu ook liggen miskoop sja.. dat weet ik niet. Ik vind dat als je een voetbal spel van EA koopt hiervoor al weet dat het nooit op kan tegen de pes serie. Het is net maar waar je van houdt, er is nu geen beter voetbalspel op de xbox dan fifa2004 en Euro 2004 is daar zo snel te zien een dikke ripoff ervan en $$$$$$ loopt bij EA binnen door de Eufa Euro licentie. Spellen als Eufa Euro 2004 zijn gezellig bij de EK zweer maar daarna is het dan ook afgelopen.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2004

Deel Deze Pagina