1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Uefa euro 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 3 apr 2004.

  1. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'em nu ook. Tsja, het is eigenlijk gewoon een verbeterde FIFA 2004, en die was niet al te best. Euro 2004 is dus beter dankzij goede nieuwe functies, maar zoals iemand al zei is het vooral leuk met de EK-sfeer erbij, daarna wordt het al snel saai. Wel het beste voetbalspel op de Xbox tot nu toe.
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb net even kunnen spelen, maar vind het ook een upgrade. Ik wacht wel op 2005.
     
  3. aTraX

    aTraX aTraX

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Hebben jullie ook zo veel last van frame drops ik had gelezen in een topic op internet dat meerdere mensen daar last van hebben als de weahter status op dusk staat op met volle stadions...

    Laat me het ook weten als jij daar last van hebt

    Greetz
     
  4. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb het wel af en toe. Kan best irritant zijn, maar je kunt wel gewoon blijven voetballen.
     
  5. aTraX

    aTraX aTraX

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0

    Mwah, in een voetbal spel hoort zoiezo geen framedrops te zitten, in een fps shooter kan ik het begrijpen maar een voetbal spel |:- . Euro2004 is een goed spel voor de EK maar voorderest toch weer net niet het lijkt erop dat EA dik wilde cashe dus de spel maar snel op de markt bracht voor het EK.

    Moet zeggen dat de spel wel veel verbeterd is sinds Fifa 2004, ben wel benieuwd naar 2005.
     
  6. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    spel is zeker stukken verbeterd tov 2004 gewoon. Fifa 2004 heb ik weer de deur uitgedaan en ik heb 2003 er weer bij gepakt (tot nu toe 1 van de toppers, okee ik ken pes niet :) ). Maar UEFA 2004 speelt alweer stukken beter dan fifa 2004, de moves gaan nu soepeler, koppen is stukken beter geworden, de voorzetten (en die proberen erin te krijgen) zijn echt super, beter dan fifa 2004, maar absoluut ook beter en mooier dan 2003 (die ik al 2 seizoenen lang heb gespeeld, dus vergelijken kan ik zeker..)

    deze wil ik zelf nog wel hebben, alleen de volle prijs vind ik zonde,misschien maar bij gcshop of bij de frs met 10% korting halen ofzo..
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik wacht wel met het kopen tot na het ek.dan zal hij toch zeker wel goedkoper worden
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik heb toch niet gewacht tot na het EK.
    Ik heb nog niet veel gespeeld dus l te veel kan ik nog niet vertellen.

    Maar 2 dingen die mij opgevallen zijn:
    -Je kunt nu veel beter spelers passeren met de rechte stick(was in Fifa 2004 bijna niet mogelijk)Je kunt nu zelfs een panna maken (bal door de benen van je tegenstanders spelen)

    -Als je spelers tijdens een wedstrijd wisselt worden ze pas ingebracht als de bal over de zijlijn gaat en niet als je bijv. een doel of overtreding maakt.
     
  9. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook erg blij dat je niet zomaar door het midden van zon 25 meter kan scoren ...
    nu is het pittiger vind ik ..Toch mis ik oranje... :)
    Al met al een leuke game met toch wat missers ..
     
  10. Dolphy

    Dolphy Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand welke versie beter is? De PS2 of de Xbox?
     
  11. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    hij speelt in iedergeval 1000x beter dan die slechte fifa 2004, 2003 was (is!!) super en ik heb sinds vandaag ook uefa2004, en ik moet zeggen dat ie prima is, natuurlijk is het balen dat er geen oranje inzit (al zingt het publiek wel uit volle borst de liederen van oranje ;)), vooral het passen, koppen end is stukken beter geworden, ik vergelijk het meeste met 2003 omdat ik die door en door ken. Maar inderdaad het 'dollen' van spelers gaat ook stukken beter, dat was er bij 2003 helemaal niet bij, en 2004 (fifa) was het nog best moeilijk... Nee best tevreden over Uefa2004, vooral omdat 2003 nu op z'n hoogst, World Class, toch een beetje saai begon te worden, maar dit is nu wel weer een nieuwe uitdaging!!

    Al blijft het jammer dat er geen echte spelers van oranje inzitten, maarja het moet maar blijken hoever oranje echt gaat komen ;)
     

Deel Deze Pagina