1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UEFA Euro 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 5 feb 2008.

  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    en nu win je met 3-0
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar gaat het toch niet om, het gaat om het principe. Als je ook maar een beetje eergevoel heb speel je je wedstrijd uit.
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar het is geen drama.Als hij in 89ste minuut stopt. meestal stoppen ze voor de 15de minuut en dan telt je score niet.Je hebt zo van die mensen.Jammer
     
  4. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, ma kzou er 2 chievo's mee krijgen. Da doe ik nu eens nooit e, quiten
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Mijn NV% (niet voltooid) is 0% :) En daar ben ik trots op:)
     
  6. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe een vraagje (of jes),
    Aangezien het NL elftal niet in dit spel zit met de goede namen, wat moet er dan allemaal veranderd worden om een redelijk realistisch elftal te krijgen? De namen, het uiterlijk, maar verder?

    En hoe lang ben je daar ongeveer mee bezig? Zonder en met toetsenbord?

    Aangezien ik deze game lekkerder vind spelen dan de demo van PES lijkt het me leuk om samen met wat maten de wedstrijden na te spelen. Zeker nu NL het zo goed doet willen we die natuurlijk vaak kiezen, maar daarvoor moet dus het 1 en ander aangepast worden.

    En is het trouwens nog gemakkelijk om de aanpassingen te backuppen? Want ik kan me herinneren dat je niet zomaar savegames kunt kopiëren.

    Of is het makkelijker/sneller om het in Fifa 08 te doen? Aangezien daar ook clubs in zitten met de spelers?
    Al heb je dan wel het verschil tussen Fifa 08 en Uefa 2008. Is dit merkbaar? Is deze echt veel beter?
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1

    Volgens mij kan je het uiterlijk niet veranderen. Ik heb het iig nog niet ontdekt :) Namen editen met toetsenbord is bij mij in een kleine 20 minuten gebeurd, zonder zou ik er minimaal 2 keer zo veel voor rekenen. Vergeet ook vooral niet de shirtnamen te editten ;)
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heeft iemand trouwens een overzicht van welke namen in het spel de echte moeten zijn. Want van veel weet ik niet eens welke het wel moet zijn;)

    En met toetsenbrd, bedoelen jullie dan die messenger kit voor je controller?

    Thx;)
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hierzo :)

    Ik bedoelde mijn USB-toetsenbordje dat ik aan m'n Xbox heb hangen, maar als je met een Messenger Kit gewend ben te typen dan zal het niet veel langer duren.
     
  10. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Win net een Euro Online Cup met Schotland. 1000 punten in the pocket :)

    Was een mooi toernooi. In de halve finale scoor ik de 1-0 in een gesloten wedstrijd in precies de laatste seconde van de verlenging (119:59).

    In de finale kom ik 2 keer achter en kom ik 2 keer terug. Eerst in de 78e minuut en daarna in de 112e minuut van de verlenging. Vervolgens win ik het toernooi met penalty's.

    Genieten geblazen!
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Met welk team spelen jullie eigenlijk? Ik heb nu 2 keer met NL online gespeeld, maar dat is gewoon niet leuk zonder de echte namen. Ik denk dat ik Zweden maar eens ga proberen :)
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Zweden vind ik een goed team.Daarmee heb ik volgens mij de beker mee gewonnen ^^.

    Mooiste wedstrijden die ik gespeeld heb :

    Zwitserland 6-1 Duitsland
    Zweden 6-0 Engeland (75 mins toen haakte hij af)
    Montenegro 2-3 Portugal (Ik Raakte wel 5x de paal -.-)
    Spanje 3-2 Israel (Spannende wedstrijd!)
    Spanje 3-3 Ijsland (7-6 penaltys)

    Ik weet niet of er belangstelling is voor een toernooi voor UEFA EURO 2008 maar ik wil er wel 1 gaan maken!
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  13. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd met Montenegro. Lekkere aanval. Vooral Vudovic vind ik erg prettig spelen en weet de bal regelmatig in het netje te leggen. Heerlijk trouwens om met zo'n klein landje online Europees Kampioen te worden. Ik speel 'm overigens op de Playstation 3, maar dat maakt natuurlijk geen enkel verschil :).
     
  14. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Vucinic is inderdaad een goede aanvaller.Net met 8-2 gewonnen van Noord-Ierland.De verdedigers lijken dan misschien slecht maar ze vangen veel ballen op!
     
  15. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer een Euro Knockout cup gewonnen met Schotland :) Echt vet systeem. Je speelt een echt toernooi, maar ook weer niet omdat er als het ware verschillende toernooien simultaan lopen.

    In de finale Frankrijk vernederd met 5-1 :eek: Alles ging goed.
     
  16. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben momenteel bezig met Montenegro.Het gaat tot nu toe goed.Ik sta nu in de FINALE!

    Uitslagen

    (8e finale) Montenegro 8-2 Noord-Ierland
    (Kwartfinale) Montenegro 3-0 Kroatie (40 minuten gespeeld)
    (Halve Finale) Montenegro 4-3 Noorwegen

    Montenegro speelt heel erg goed en is wel ondergeschat door de FIFA om hun maar 1 ster te geven ik vind ze ongeveer in de 2/2,5 waard!
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een topspel! Ondanks dat het alleen maar over het EK gaat zitten er ontzettend veel opties in. Battle of the Nations is erg origineel en leuk verwerkt. Het is wel even omzetten van PES naar deze, maar dat is te overzien. Ik ga zéker niet meer terug naar PES in 2009!
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik hoef nog maar 12 achievements:)
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Eens een paar vragen van mijn kant,

    1. Is deze game van dezelfde kwaliteit (of beter) dan Euro 06? Met deze game heb ik mij namelijk bijzonder goed vermaakt. De twijfel is er hier, omdat het voelde dat er snel even een game gemaakt werd van EA om te cashen toen ik deze in de winkel zag liggen.

    2. Kloppen op het Nederlands elftal alle namen van de overige landen wel? Is het echt alleen weer ons landje dat niet de orginele namen heeft?

    3. Nu zag ik dat er een post gemaakt werd waarin verteld werd welke namen je moet veranderen, maar lijken de spelers wel op de echte spelers? Of heeft EA zelf personages verzonnen?

    4. Welke taal spreken de voice overs? Toch wel engels zeker? Het Nederlands in Fifa vond ik tenenkrommend! :x

    Alvast bedankt weer!
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    1 het is veel beter dan wk 06.Meer nog het is het beste next-gen voetbal game.

    2 De Nederlandse namen kloppen niet maar de rest wel.Heeft met licenties te maken

    3 buiten Nederland moet je niemand veranderen.En met Nederland trekken de personages er ook niet op.

    4 het commentaar is Engels geen Youri Mulder dus
     

Deel Deze Pagina