1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UEFA Euro 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 5 feb 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is opzich een leuke game, maar het ligt er natuurlijk wel aan wat je laatst gespeelde voetbalgame is. Als je van Fifa 09/10 terug zou gaan naar deze zou je het niks vinden, maar als bv Fifa 07 (ik noem maar wat) je laatste was, dan is het een goede verbetering.

    Denk er wel aan dat NL hier niet de echte namen heeft.
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Beetje rare vraag. Lijkt me dat je voor een voetbal game toch beter fifa 10 kan kopen of eventueel fifa09;)
     
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor het schoppen van een hele oude game, maar aangezien ik deze van Fiasco gekregen heb voor het winnen van de Challenge en ik niet zeker weet of ik 'm nou op m'n profiel wil laden vraag ik het hier:

    - Hoelang duurt 1000/1000?
    - Zijn de achievements goed te doen?

    En is er nog iemand die de online Achievements moet zodat we die met z'n 2en kunnen boosten?
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog zo'n 6 mensen om de Online Achievements van dit spel te boosten, ze zijn echt vervelend om te halen dus als je ze wilt zou ik er maar bij wezen.

    Volgende week Woensdag om 21.00 gaan we het doen hopelijk, heb momenteel samen met mezelf al 2 mensen.
     

Deel Deze Pagina