1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UEFA Euro 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 5 feb 2008.

  1. STeelSky

    STeelSky New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je druk zetten door middel van de a en b knop ingedrukt tehouden?
    Dit is op de standaard control setting, zelf speel ik op new analoog, dan is het a en x dacht ik.

    Met a zal jou speler druk zetten op de tegenstander met de bal, en met b zal een team genoot druk zetten. Houd zelf bv de linker trigger in en loop achterwaards een meter of 3 voor de tegenstander met de bal uit, zodat ie er niet langs kan of kan passen, en terwijl hij door jouw afgeleid is houd dan de b knop ingedrukt (of x dus als je de controls changed) en een team genoot zal op hem af rennen en proberen te tackelen.

    Je kan beide knoppen tegelijk indrukken om helemaal veel druk te zetten, maar dan valt er wel sneller een gat in je verdeging.

    Hoop dat dat een beetje was wat je zocht.

    Succes.

    edit:

    O ja, ps.
    Ik dacht, check de manual voor zekerheid, dat naar beneden drukken op de vierpuntdrukstoetsen het team instelt op algemeen druk zetten. Dan zal het hele team meer druk zetten. Vooral als de tegenstander rustig met ze verdedigers tijd aan het rekken is achter op hun eigen helft, merk ik dan dat me aanvallers ze minder ruimte geven.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  2. debden

    debden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    @ SteelSky

    Juist.. zulke tips zoek ik... als er nog meer trick zijn die jullie gebruiken.. hoor ik ze graag...\o/
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ga het gewoon een keer zeggen; Fucking respect voor EA _O_
    Wat een heerlijke game is dit toch, kan niet wachten op FIFA 09!

    Voor de rest zijn ze daar bij EA klootzakken! :+
     
  4. rodissel

    rodissel Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dit ergens op een ander forum (betreffende de afwezigheid van Oranje).....


    In de afgelopen jaren was het Nederlands Elftal vaker afwezig dan aanwezig in de voetbalgames van EA Sports. Daarom was het jammer genoeg ook geen grote verrassing dat Oranje in UEFA Euro 2008 wederom de grote afwezige is.

    De reden voor de afwezigheid ligt in het jaar 2000. Destijds vonden de toenmalige spelers van het Nederlands Elftal dat hun portretrechten meer geld op konden brengen. Vandaar dat we het EK-spel dit keer weer zonder Nederland moeten spelen.



    en dit.....


    De Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond (KNVB) lijkt al jaren uitgever Electronic Arts dwars te zitten met de rechten van het Nederlands Elftal. Ook de FIFA-serie moet het al een behoorlijke tijd stellen zonder het Nederlands Elftal. Daarentegen heeft de Pro Evolution Soccer-serie sinds het zesde deel wel steeds 'onze jongens' weten binnen te halen.
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    is er al iemand zat van dit spel en wil die het verkopen/ruilen? pm me dan maar ff :)
     
  6. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook zelf toernooien maken ?
     
  7. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja moet je naar xbox live, dan online competities en dan zelf competitie maken..Maar speelt er iemand kwalificatie?
    Ik zit nu vast bij wedstrijddag 7-16..ijsland-spanje 1-0 en jij bent Spanje en staat de 85e minuut en moet nog 3keer scoren om alles te halen, hoe kun je dat in godsnaam halen?:9
     
  8. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de demo gespeelt..en...
    eindelijk rood als je iemand van achter neerhaald
    Speelt ook veel soepeler en beter dan FIFA08 en je kan op zoveel manieren scoren. Hoe is online? ik heb iets gehoord over een knock-out Cup?
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Is die lijst die op de vorige pagina staat compleet en juist?

    Ik heb dit spel net van marktplaats afgeplukt, krijg hem dinsdag als het goed is binnen, eerste wat ik doe is namen aanpassen :)
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoe maak ik gewoon een schaar of doe ik zoals Zidane een mooi rondje maken? :9
     
  11. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    bij standaard controls = LT + RS(ronddraaien voor akka/marseille roulette, voor scharen naar boven en beneden doen)
     
  12. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook 2vs2 online? bijvoorbeeld dat als je thuis met zn 2e bent en dan tegen 2 anderen?
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb UEFA2008 niet maar in FIFA08 kan dit wel dus ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat dit er weer in zit
     
  14. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik had ook gister dat ik de bal aannam met Malouda, en toen ging ik er met de rechterstick met zo'n lange loopbal er langs, alleen ik ging toen over de knee van iemand, en toen kreeg hij ook rood omdat ik precies al erdoor was :b:
     
  15. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet je eens over xbox live gaan spelen. Als je er helemaal doorbent komt het vaak voor dat je word neergelegd en dat het slechts geel is
     
  16. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat er een nieuwe rooster update uitgekomen is, wat is er zoal veranderd ?
     
  17. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Larsson bij Zweden.
     
  18. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    de definitieve selecties ofzo?
     
  19. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zag dat Bentley en Barry bij Engeland in de basis stonden.
     
  20. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Is deze game nou de volle mep waard, of kan ik beter Fifa 2008 kopen als ik een lekker potje wil voetballen. Vond de demo wel lekker spelen van deze game.
     

Deel Deze Pagina