Wegens dat er toch meer mensen deze spel hebben heb ik de toegang verhoogt tot 14. Het heet nog steeds EK XBW 2 en alles is nog hetzelfde! Maar dan wil ik wel die doelpuntenmakers weten *Portugal - Frankrijk (Frankrijk heeft nu voorlopig de 3 punten!Als jullie de resterende 45 minuten afmaken zijn is de stand definitief!)
Bulgarije 1-3 Spanje Ik kon mijn manier van spelen in dit wedstrijd niet gebruiken omdat hij minstens wel 4-5 spelers achterin had waar ik bij moest.Ik maakte de 1-0 na een rebound van David Villa die bij Torres die het afmaakt!Mijne 2e doelpunt was een tiktakje tussen Villa en Torres dat was de 0-2!De 3-0 kwam uit een corner die genomen werd door Xavi en die er prachtig in werd gekopt door Torres! Daarna liep ik te kloten achterin waardoor Berbatov kon scoren.Het was een harde pegel in de rechterboven hoek. Cassilas kon er niet bij 1-3! 15e Fernando Torres 0-1 37e Fernando Torres 0-2 68e Fernando Torres 0-3 75e Berbatov 1-3 overige info http://uefa-euro-2008-xbw.blogspot.com/
Portugal 1-4 Spanje Mijn doelpunten weet ik niet meer te herrineren want ik heb zo vaak op doel geschoten. Volgens mij is Ricardo wel 2 Keeperpunten omhoog gegaan xD. Portugal ontsnapte hier aan een monsteruitslag dankzij Ricardo.Ricardo haalde heel wat ballen eruit.Ik was daarom ook een beetje terleurgesteld toen hij de 1-1 maakte want dat was volgens mij ook zijn 1e of 2e schot op doel. 28e Torres 0-1 63e Hugo Almeida 1-1 70e David Villa 1-2 84e Fabregas 1-3 90e Fabregas 1-4
1e competite : Spanje 4-0 Portugal Het leek net een monsterscore te worden want binnen 15 minuten stond ik met 3-0 voor. 5e David Villa 1-0 11e Fernando Torres 2-0 15e Fernando Torres 3-0 83e Silva 4-0
idd 4-0 was belabberde eerste helft van mij. Ik heb nu 1-1 tegen Nederland gespeeld met spanje. Voor mij heeft hugo almeida gescoord en voor Nl Nistelrooij
Volgens mij 2e competitie Ned - Portugal 1 - 1 Ruud van Nistelrooy Almeida Ik ben vergeten om meer doelpunten te maken. Helaas
Volgens mij bedoel je Portugal? Holyboy ik heb een tip voor je met je verdediging. Als ik in de beurt bent lijkt het net of je zenuwachtig word en dat je dan honderden slidings maakt waar ik gewoon makkelijk langs loop Nu mag je hem ook uitdagen in de andere leuague want dan is die bijna afgelopen!
was de 2e volgens mij hebben jullie nog niet bij 1e tegen elkaar gespeeld? Als jullie dat doen is die bijna al uitgespeeld
Nederland-Frankrijk 3-2 Leuke wedstrijd maar werd egt gek van x op x via de flanken die voorzetten, ook lekker fair dat je een x mn doorgebroken Henry geblesseerd schopte en daarna nog een x Anelka achja feli! En die wedstrijd van Portugal gister sloeg nergens op! Ik scoorde de 2-1 en krijgt Portugal de aftrap en heel het scherm bevriest, kon niks meer doen Maar nu heeft Portugal de winst gekregen zeker?:{