1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UEFA EURO 2008

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpine, 14 jun 2008.

  1. larsh84

    larsh84 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Finland-Schotland.
    Bij een 0-2 stand vloog mn verbinding er weer uit (serieus). Dat is ook de reden dat het me beter lijkt mij terug te trekken uit deze competitie. Ik heb constant dikke lag en af en toe valt internet er helemaal uit, wat alleen maar irritaties bij alle partijen oplevert. Wanneer mn provider weer fatsoenlijk internet levert zal ik me wel weer eens aanmelden bij jullie poule...
    Toch jammer, want vind dit veel leuker om mee te spelen dan constant die Online Euro-cups waar je onmogelijk de eerste 15 min kan scoren omdat je tegenstander anders de wedstrijd cancelled


    [edit] @reactie hierboven; Ik liep dus absoluut niet expres weg... [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    oke, er stond ook de verbinding is verbroken ipv de tegenstander is geleaved.
    wel zonde want nu teld het potje niet mee als je de competitie verlaat...
     
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    larsh ik had trouwens geen lag toen ik tegen je speelde
     
  4. larsh84

    larsh84 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, tegen jou had ik er ook geen last van, en ik heb ook wel dagen gehad dat het urenlang prima ging.
    Ik dacht eerst dat het alleen 's avonds slecht was, dus probeerde nu overdag te spelen (student hé, heb je alle tijd), maar blijkbaar gaat dat dus ook al niet.
    Ik vind het gewoon lullig voor mn tegenstanders als ie er opeens uitflipt, en heb al helemaal geen zin om de schijn tegen te krijgen dat ik opzettelijk stop als ik achter sta...
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Schotland 5-1 Spanje

    Wedstrijd wat voor mij in de 1e 15 minuten leuk was.Kwam snel op voorsprong door Capdevila.Hij maakte de 1-1 door een penalty.Ik tackelde perongeluk zijn speler die niet de bal had.Marchena kreeg daarvoor rood en dat wist ik niet.Dus dat gaatje achterin gebruikte hij heel goed om te counteren en heen te tikken.

    Capdevila 1x
    Mc Fadden 3x
    Miller 2x

    Schotland 1-2 Spanje

    Leuke wedstrijd waarbij we aan gewaagd waren.Ik weet niet meer hoe me 1e goal zat maar zijn goal was een blunder van mij.Wou hem terugkoppen op Cassilas maar ik raakte of schampte de bal en hij was daar attent op en maakte de 1-1.
    Ik maakte de 1-2 uit een uitgetikte kans en helemaal vrij stond David Villa die de bal keihard achter Gordon kegelde.

    34e David Villa 0-1
    62e MC Fadden 1-1
    86e David Villa 1-2
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Waren inderdaad 2 leuke wedstrijden, met een ongelofelijk Kilo Utrecht Tango veld!
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Schotland - Nederland 0-5

    voor mij een goede pot, vooral in de 2de helft vanbielen zek gespeeld wat hij niet altijd leuk vond:D, ik heb nog 3/4 x 1 op 1 gemist omdat ik een lobje probeerde of treuzelde, daarentegen miste hij knullig voor open goal in de eerste helft

    @ iedereen: volgens mij is het veld zo ingesteld in deze league, ik vind het wel leuk, het voegt wat dramatiek toe.
     
  8. jvbeilen

    jvbeilen Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik baalde echt :mad:. Het liep voor geen ene meter. Gelukkig is maar het maar bij 5 gebleven. Toch wel een heel verschil met de vorige wedstrijd tegen jou. Nu had ik eigen maar 1 kans in de hele wedstrijd.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  9. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Het trainingskamp van Frankrijk zit er op dus vanaf vanavond zijn ze beschikbaar:9
    Iemand die vanavond zin heeft?
     
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb vanavond wel zin om te spelen!
     
  11. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mooi! kom tegen 21.00 wel op live dus zie je daar wel
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Spanje 3-4 Frankrijk

    Wedstrijd vooral op snelheid verloren waaronder hij met Henry/Gouvou/Anelka gewoon door liep tegen mij langzame Marchena en Ramos.
    Passes liepen niet lekker in de 16.Te zacht of te hard.Er had meer ingezeten.

    10e David Villa 1-0
    13e David Villa 2-0
    25e Viera 2-1
    31e Henry 2-2
    44e Anelka 2-3
    69e Viera 2-4
    73e David Villa 3-4
     
  13. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke wedstrijd waarin het begin bij mij egt dramatisch was! Na een kwartier keek ik al tegen een 2-0 achterstand aan en leek het een monsterzege te worden voor jou. Gelukkig scoorde viera de 2-1 en werd het weer een wedstrijd. henry maakte lucky gelijk en anelka schoot Frankrijk op voorsprong net voor rust. 2e helft schoot viera zijn 2e en winnende doelpunt leek het tot villa weer knap zijn hattrick compleet maakte en het einde nog spannend bleef,
    goed gespeeld en had mischien meer ingezeten voor jou als je die ene kans afmaakte
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  14. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die dalijk nog wil spelen?
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Duitsland 4 - 3 Schotland

    Doelpunten:

    2x Gomez
    1x Klose
    1x Frings
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jup, raar potje (gelijk spel was verdiender geweest:+) alle goals waren rare goaltjes, ik miste nog een onmogelijke kans.. mja

    doelpunten:

    mc fadden 2x
    miller 1x
     
  17. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk te merken dat het ek is afgelopen:9 Niemand speelt meer actief ofzo
     
  18. Pg Legendsz

    Pg Legendsz In voor goede deals!

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Kill jij hebt zin:p
     

Deel Deze Pagina