Elke online gamestore geeft 22-5-2009 aan. Denk dat we elkaar hier maar even moeten tippen als we hem toevallig ergens eerder spotten!
Erg vet, gisteren weer de demo gespeeld. Ook nog de tutorial gedaan dus heb weer een hoop bijgeleerd. Hier nog een nieuw filmpje. [gt]49215[/gt]
hoop het haha ! ^ Eigen char maken denken jullie dat het diep zal zijn? Bedoel kwa het uitzien van je char , moves , enz?
ik denk persoonlijk dat het wel mee valt met die CAF's , maargoed het is zeker wel vet om de career mode met je eigen personage door te lopen ( kan ook niet anders ) maar ik denk dat ik me toch meer bezig houdt met de " echte" mannen aangezien dat gewoon herkenning is
wat jij emilieu , ga je veel online spelen met je CAF of ook gewoon met de ekte mannen ? OT : misschien kunnen we een x een toernooitje gaan doen als daar genoeg animo voor is ...
Ik denk dat het redelijk diep zal zijn, zeker omdat er erg veel vechtstijlen beschikbaar zijn. Volgens mij is er wat van te zien in een filmpje over de career mode.
Ik denk dat het allemaal wel meevalt met die diepheid van de careermode. ik denk toch dat je best wel veroordeeld bent tot een vaste moveset. hopelijk kun je online ook filteren op CAF of echte vechters. Met fight night 3 was het zo dat de echte boksers totaal geen kans maakten tegen de CAF's ivm veel lagere stats. Ik prefereer de echte vechters.
ja ik prefereer ook liever de echte fighters ... zitten er toch 80 in dus dat komt wel goed! Maar gewoon de careermode lijkt me toch wel cool om te spelen met een CAF
Woow, ben nu deze demo 2 dagen aan het proberen en ik moet zeggen....wat is deze game ongelofelijk diepgaand! Zoveel mogelijkheden met knoppen. In het begin best wennen, maar als je de tutorial (een aantal keer) goed doorwerkt, heb je het snel door hoe vet deze game is. Ultimate Fighting Championship ga ik zekers kopen!
Eerste review is veelbelovend :b: http://www.gamepro.com/article/reviews/210239/ufc-2009-undisputed-360/ Score: 5/5 stars
De eerste 5 reviews zien er erg goed uit (ben nog wel benieuwd naar IGN en gametrailers), maar dat ik hem ga kopen staat wel vast http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/ufc2009undisputed
Iemand een idee of het in de officiele release is aangepast dat de klappen nu wat beter aankomen? In de demo mist ie nog wel eens en ga je nog neer.
denk dat ze daar nog wel beetje aan gewerkt hebben hoor .. Hoop ik dan maar als dat niet zo zou zijn boeien de game is en blijft voor mij toch een MUST BUY