ik heb hem besteld bij gamehubs voor 36,99. Zal ik hem gelijk met de release binnenkrijgen aangezien ik gratis verzendkosten heb gekozen en het dan 7 tot 14 dagen kan duren voor dat ik hem binnenkrijg. Als je 7 euro betaald duurde het maar 2 tot 4 werkdagen. Maarja heb hem nu al besteld en hij komt pas volgende week uit...
Ik denk dat je je vraag eigenlijk zelf al een beetje beantwoord...dat zal dus zo'n 7 tot 14 dagen duren. Ik betaal wel gewoon een paar tientjes meer en koop hem op de releasedatum..kan niet meer wachten, zo graag wil ik deze game
Ik wacht wel af, heb ik m volgende week heb ik geluk, heb ik m over 2 weken... jammer dan. Hier nog een site waar hij goedkoop te krijgen is. http://www.shopto.net/ 35 pond
...en dan ligt hij nog steeds niet in de winkels. Dus wellicht is het beter dat dmxniek zijn games gewoon gaat kopen en de [FAQ]FAQ[/FAQ] gaat lezen.
dan mag jij mij aanwijzen waar je op doelt hoor.. of je moet denken dat ik het spel aan het downloaden ben maar dat is hier niet het geval..
er wordt hier maar gedreigd en gedaan (wordt zelfs lastig gevallen via de pm) terwijl mij niet echt duidelijk is wat ik nu verkeerd doe
Ik zou zeggen, los het op met diegene met een potje UFC tegen elkaar en dan is dat ook weer opgelost. On: Ik heb al flink wat reviews gelezen (10 ongeveer) en allemaal heel positief. Nog een paar dagen en dan kan ik het eindelijk helemaal spelen.
Volgens mij kun je hem rond die datum wel verwachten. Deze week even de winkels in de gaten houden. Mediamarkt zit vaak een paar dagen onder de releasedate.
Beetje rond gebeld game mediamarkt enz zeiden dat de game woesndag/Donderdag in de winkel zou liggen . Verder had ik nog wat plaatselijke game winkels afgebeld en waarschijnlijk heb ik de game morgen al binnen .