Zou je me even een PM kunnen sturen welke winkel precies? Woon namelijk in de buurt van Sittard, dus Heerlen is wel te doen.
Kijk de "Grote" website Gametrailers heeft z'n review er ook op staan...deze neem ik altijd erg serieus en zoals ik al een beetje verwacht had....top cijfer! Check review hier: http://www.youtube.com/watch?v=nZDSIrlO354
Heb de game net opgehaalt . Ze hadden er niet veel meer dus wees er snel bij voor de mensen hier in Limburg ! http://www.gamecitysittard.nl/ 59euro Zal straks wel laten weten hoe de game speelt enz !
Gisteravond hier in Canada van die UFC gevechten gezien, erg vet Keith Jardine was bezig en die zit ook in die game zag ik.
Ah, Gamecity. Ben straks toch in Sittard dus zal hem even mee pakken. Iemand zin om vanavond wat potjes te doen?
Yep hem nu ook! Bart Smit Alkmaar. Veel plezier iedereen die deze game gaat spelen! wie weet tot online.
Mensen mogen me toevoegen , als ik online ben zal ik toch alleen maar deze game gaan spelen , dus tegenstanders zijn welkom
Game speelt echt lekker moet ik zeggen .. En jah de klappen komen echt wel beter aan dan in de demo .. Alleen als je online gaat is er wel veel lagg weet niet waarom dit is maar heb nu al 3x online gespeeld en 3x flink wat lagg en dat is gewoon echt klote dus hoop dat ze dat snel fixen ! Maar verder vind ik de game echt helemaal top ! Career mode is ook echt wel nice gedaan moet ik zeggen . Maar goed ben weer spelen !
ik heb je toegevoegd man , ik hoop dat als ik tegen jouw speel idd die lag weg is , ik had gisteren ook 2 potjes gedaan , maar het liep als een slak zeg maar ,hoop echt dat het aan de slechte connectie van de amerikanen ligt of dat de server nog niet up waren zeg maar...
Mooi, in de demo zie ik in de replay dat ik em wel vol op zijn kaak raak maar met normaal beeld zie ik em alleen rakelings naast, best raar. MAar ben blij dat dat goed is in de uiteindelijke game. Betreft online lag, dat zal vast wel worden gefixed aankomende dagen. Meestal hebben ze altijd van die probleempjes online.
Het zal toch niet he. Weer een topgame die verneukt wordt door lag. Ik word er moedeloos van. Steeds zit ik op een game te wachten, en steeds werkt het niet. Nou, laat ik nog eens rustig 2 weken wachten. Maar met teksten als ''de servers zullen nog wel niet aan staan'', daar geloof ik niet meer in. Lag, het is voor mij DE grootste game irritatie die bestaat. Het is zelfs beslissend of dat ik een game koop. Deze generatie consoles, met onze NL super internet verbindingen, moeten elke game gewoon vlekkeloos aan kunnen.
Is meestal in het beginstadium na de launch, duurt nog wel ff waarschijnlijk voordat ie goed gaat lopen
heb me eigen ventje gemaakt met mu thai en judo, maar waarom kan ik geen high kicks geven tijdens het vechten?