... Op basis van de game zelf of de demo? Zou graag eens willen weten of in het complete spel die slagen nog steeds erg missen (maar je je tegenstander zogezegd toch een serieuze mep geeft).
Smackdown is meer show vechten, is dus onrealistisch vergeleken met dit. Ligt het aan mij of vind ik geen games online?
Laat maar, net eerste online gespeeld, scherm schokte enorm haha. toch gewonnen met een submission Lagg komt btw doordat er nog amper gespeeld wordt in europa, game komt de 22e pas uit remember, alleen yanks spelen het nu met hun shitty connection dus nog ff 2 daagjes wachten voor het online gedeelte
ik kickboks zelf dus in de game vind ik het ook leuker om gewoon staand te vechten, alleen veel gasten online willen echt alleen maar naar de grond, dat vind ik wel jammer, verder is het echt een gruwlijk vechtspel
True, ik wil gewoon lekker een potje boxen of kickboksen, maar continuw ord je op de gegrond gegooid en is het altijd knokken om overeind tre komen..
ik ben meer een grondvechter juist, ik probeer mensen op de grond te krijgen en ze daar uitputten en dan voor een sub gaan of ko
Ik snap echt geen reet van die grondgevechten, ik stoei steeds met de rechter analoog stick maar ik kan er geen hol van
Ik heb hem ingeruild. Geen spel om even een uurtje te spelen 's avonds. Geniet van jullie tijd als jullie nog studeren!
Eergister besteld bij gamehubs, hoop dat ie volgende week precies na mijn examens binnenkomt Vermaak me nu nog wel met de demo, maar ik wil ook wel een keer met andere poppetjes rammen..,
Hoe gaat de techniek level van je CAF in career mode omhoog. Ik blijf immers op lvl 1 staan. groeten, krisnik