1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UFC 2009

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 12 jul 2007.

  1. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de game niet hebt reageer dan niet aub
     
  2. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    In de demo zit ook de tutorial, dus je hoeft niet zo te reageren. Ga lekker oefenen!
     
  3. Bentlul

    Bentlul Lightweight!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ondanks dat ie gelijk heeft ? :emo:
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33

    couture had contractproblemen met de UFC op het moment dat de vechters werden gecontracteerd voor dit spel.
     
  5. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0

    Inderdaad even de tutorial doornemen, maar ik moet zeggen het is wel lastig uit de submissions te komen. Je kunt wel in career op trainingskamp gaan wanneer deze in je kalender getoond wordt en dan dus trainen, hoe beter je traint hoe meer punten deze punten kun je dan over je vechter verdelen door bijvoorbeeld submission defense punten toe te kenne wordt je steeds beter in het uit submissions komen. Het is maar waar je je prioriteiten legt. Sterke trappen en slagen of gemiddelde trappen en slagen en gemiddelde ground skils of goede ground skils en mindere trappen en slagen. Het is hoe jij je vechter wil laten worden.*)
     
  6. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net gelezen dat er misschien een patch komt tegen het quiten online.
    Vandaag opnieuw 3X geen win dankzij sommige losers die het spel stoppen net voor ze verliezen...ik haat ze.

    groeten,

    Krisnik
     
  7. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    hoop echt dat dit waar is want ik wordt er ook niet goed van !
    Ben je net aan het winnen en dan gaan ze eruit gewoon zielig ! :mad:
     
  8. Chef Legan

    Chef Legan Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL wat is dit voor onzin wat je zegt Budje? Aan het begin had de helft maar het spel en de andere helft de demo werd daar ook zo raar gereageerd Budje?
    Volgens mij niet dus wil je ff gvd normaal doen?

    Ontopic: Heb het spel nu al 1 weekje doorzon gespeelt maar er begint nu wel verveling in te komen.

     
  9. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit in career mode op 27-0 qua wins. eerste account met kickboxen kwam ik gewoon niet verder voor alleen de wins, ik moest wel overnieuw beginnen. nu boxen gekozen en werkt een stuk beter.
     
  10. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je online direct een rematch?
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Door na de match op start te drukken en dan voor ''Rematch'' optie kiezen.
     
  12. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ok,

    thnx

    Krisnik
     
  13. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik lees net op xgn.nl dat dit spel nu al 2 miljoen keer is verkocht (en 180 miljoen dollar heeft opgebracht)! Wow! Dit lijkt me zeker weten een spel die de komende jaren elk jaar een nieuwe versie krijgt. Ik ben benieuwd of ze het spel nog vetter kunnen krijgen :thumbs:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is dit spel niet erg op geluk gebaseerd? Ik heb de demo inmiddels heel vaak gespeeld, en gisteren uiteindelijk eens tegen mijn neefje.
    Ik zit hem de hele tijd in elkaar te rammen maar hij deelt 1 rake klap uit en ik lig gestrekt. :'-(

    Mijn neefje is 7. Hij heeft 3 keer achter elkaar gewonnen op deze manier. Flinke deuk in mijn ego opgelopen dus. :p

    Wel onverwacht leuke game.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Helemaal niet! :eek: Heeft met skills te maken. ;) Het is erg uitgebreid, complex. Overigens kan je personage ook beter / sterker zijn als je er vaak mee geoefend hebt (sparring).
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    EA komt ook met een MMA game dus ben erg benieuwd !
     
  17. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit wel een geluk factor in, maar deze is me best wel realistisch. Een knockout kan altijd gebeuren.

    Het enige waar ik me aan erger is aan het quiten online, Je ziet bijna heel de tijd personen met veel wins en weinig loses.Ik hoop dat ze snel met een patch komen dat dit oplost.

    groeten,

    krisnik
     
  18. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    bron?

    wat een geweldige game trouwens! Met een vriend spelen is helemaal vet. Game is tactisch echt goed gemaakt. Goed blokken en jezelf niet te moe maken, want dan is 1 klap al dodelijk!
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2009
  19. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Installeer het naar de harde schijf. Scheelt enorm bij dit spel! Laadtijden zijn zeker gehalveerd!

    Check out mijn nieuwe "create a fighter" creaties:
    Bas Rutten vs Alistair Overeem:


    Kimbo Slice vs Brett Rogers:
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer een potje online ranked gedaan , maar weer ontiegelijke lag zo jammer want ik speel de game gewoon niet meer , althans online

    en voor de MMA voor EA , die was aangekodigd op de E3 alleen geen beelden of wat dan ook.

    Maar het was eerst een gerucht en nu is het officeel aangekodigd
     

Deel Deze Pagina