1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UFC 2009

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 12 jul 2007.

1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij bedoelt niet deze game denk ik, volgens mij was hij niet speelbaar. Het filmpje is volgens mij ook zeker niet ingame, daar is het gewoon te realistisch voor. Kijk bv naar de impact van die klappen, dat krijgen ze echt niet zo vet voor elkaar.

Om deze game echt vet te maken heb je echt een super team nodig. MMA bevat zo veel verschillende stijlen, het lijkt me echt bijna onmogelijk om dit goed te verwerken in één game

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die verschillende stijlen zijn geen probleem voor een ontwikkelingsteam... kwestie van motion capture gebruiken of gewoon alles goed bestuderen en uitwerken.

De graphics in het filmpje lijken inderdaad TE mooi om waar te zijn... maar let wel, we kijken hier niet naar een GTA game, of een andere game waar er zoveel dingen om je heen gebeuren in een game.

Dit is wat je ziet.. een kooi en twee mensen die vechten. dat is het.
    Dat betekent dus dat alle processor kracht wordt gericht op die twee mensen in die kooi, geen publiek, alleen maar een 3 bij 3 kooi en twee mensen.
    Als je dat in je achterhoofd houdt en dan kijkt naar een game zoals fight night 3.. zou het wel eens heel erg goed kunnen dat ze echt in de buurt komen van dit filmpje. zoniet, gewoon hetzelfde.

3. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel chill uit, als 't ook zo speelt dan ga ik em misschien wel halen.:)

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er goed uit.Maar of de beelden echt zijn.Dat weet ik toch niet zeker

6. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2009?

maar hij staat gepland voor Q4 2007 toch?

7. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan is het toch logisch dat de titel UFC 2009 is?

:+

8. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  9. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ben ook zwaar benieuwd naar deze game. Probleem is dat de big names zo snel kunnen veranderen in deze sport dat het voor de ontwikkelaars moeilijk te maken is.
    Heb je net Tito Ortiz als playable character gemaakt gaat die b.v. naar een andere organisatie.

We horen helaas maar heel weining van de game :{

10. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Oke luitjes, er is niet een trailer vrij gegeven:

www.gametrailers.com/player/35343.html

Zoals ik en vele anderen al dachten, worden de graphics/ physics vanuit de "demotrailer" niet gehaald. Maar als MMA fan ga ik deze game gewoon hoe dan ook halen :) . Daarnaast hebben ze nog genoeg ontwikkkeltijd dus ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Laatst bewerkt: 21 jun 2008
  11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wilde ik ook net even posten! :) maar grafish valt hij nu weer tegen vind ik vergeleken met de eerste trailer!

12. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    kick deze thread weer omhoog :9 zo'n soort game lijkt me echt vet. Zoals andere al aangaven lijkt mij ook K-1 wat leuker maar dit is toch ook zeker wel een game die ik aan zou schaffen

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo die startpost mag ik wel verbeterd worden.
    En de officiele naam is UFC 2009 Indisputed en niet UFC 2007.

E3
    Trailer

[gt]36282[/gt]

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb echt zin in deze game, en ik vertrouw erop dat het wel goed gaat komen..
    Er is al lang geen goede fighter meer uitgekomen, dus het word weer eens tijd..

15. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    wil iemand de titel aub veranderen in UFC 2009?
    ik heb echt zin in deze game, een k1 spel lijkt me leuker maar dit is toch ook best:D

16. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dana's UFC 91 Video Blog 11/11/08

Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Nice!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ben echt benieuwd of dit ook iets gaat worden, GSP's movement ziet er in ieder geval erg realistisch uit.

Byetheway....... dit weekend Couture VS Lesner! Ben benieuwd, hoop dat Couture hem wint maar dit gaat heel lastig worden.

19. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg eigenlijk de hele UFC scene niet zo echt , maar wel de K1 gebeuren , en dit lijkt me ook zeker wel een goeie fighting game te gaan worden , lijkt erop dat het heel realistisch word en er goed gaat uitzien

20. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    je moet het eens gaan volgen! Echt super heftig. Grondgevechten kunnen saai ogen, maar als je het spelletje een beetje door hebt begint het steeds leuker te worden om te kijken.

Deel Deze Pagina