je moet ze downloaden uit de newsgroepen. heb je hier geen toegang voor dan kun je ook veel vinden op www.mixfight.nl
nope, kun je veel beter hier kijken: www.k-1fans.com/forum Ook een MMA subforum waar veel meer te vinden is dan op mixfight.nl
Wanneer komt deze game uit? Dan kan ik op de dagen die ik niet in de gym ben het thuis nog trainen met deze game haha! maar werkt het stoten en trappen wel goed vraag ik me af.
Zou me over het stoten en trappen maar niet druk maken, waarom zou dat niet werken? Vraag me eerder af hoe ze het clichwerk/wrestling/submission gedeelte overzetten op de controls
Boem! Knietje tegen zn kin, Baf! Elleboogje tegen zijn gezicht Klap! Voet tegen zn hoofd. Geweldig! Kga deze zeker halen, als ie een beetje degelijke cijfers krijgt. Edit: Ziet er btw ook levensecht uit! Wat een graphics zeg.
[GT]44496[/GT] Nice [GT]44499[/GT] Nice Op gametrailers staan nog wel meer filmpjes. Ik vind het er tot nu toe echt heel vet uitzien!!
kan niet wachten , ziet er dopie uit ! zo te zien zijn er ook vele clinch mogelijkheden , ik vraag me alleen of hoe ze de besturing gaan doen
En daar willen we natuurlijk ook plaatjes van hebben. Kun je op je gemak bekijken hoe er geen bloed en wonden in zitten! Spoiler
de uiteindelijke versie zal wel bloed en wonden bevatten. Denk dat ze om de trailers voor een groot publiek toegankelijk te houden ervoor gekozen hebben om het hier niet te tonen.