UFC 2009

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 12 jul 2007.

  1. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1

    op expert ook :eek:?

    ik heb echt moeite om Liddel op expert neer te krijgen of te submitten
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2009
  2. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Chuck Liddell lijkt me wel veel beter dan die braziliaan
     
  3. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel ziet er echt schitterend uit. Alleen zijn er wel heel veel mogelijkheden. Bij Fight night is t gewoon een paar dingen, maar dit vergt echt oefening. M'n eerste indruk was al wow toen die nog 2007 heette, maar de gameply is ook top
     
  4. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    hey allen,

    net alles op dvd gezet en men xbox kon de dd niet lezen.
    Hoe moet ik de map content branden, met nero en dan data, of moet het anders?

    groeten,

    krisnik
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nero en data moet het prima doen, maar vervolgens moet je naar je gameslibrary en de demo selecteren. Niet proberen de disc af te spelen als een game ;)
     
  6. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    allright,

    dank voor de snelle reactie.

    groeten Krisnik
     
  7. joostb

    joostb Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo, Chuck is in het echt ook moeilijk neer te krijgen. Hij houd veel afstand en bereid z'n overhand right voor. Zo kan Shogun muay thai knees in een clinch die chuck dan weer niet kan(volgens de design walktrough video). Ik hoop dat ze deze specifieke kenmerken goed hebben uitgewerkt.

    Voor diegene die het originele gevecht nog niet hebben gezien afgelopen zaterdag/zondag hier is de link:

    http://www.mmalinker.com/search/zero/MR/1/0/20/mr/15039/i/Mauricio_Rua_vs_Chuck_Liddell.html
     
  8. Twisted

    Twisted Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Op expert heb ik aan de eerste ronde niet altijd genoeg.
    Op zich is de game vrij simpel als je met wat taktiek speelt. Tegen Liddel(kickboxer) moet je dichtbij blijven, die gozer heeft echt een te harde high-kick op de perfecte afstand.

    Tegen Rua is het pcies andersom. Das een muay-thai vechter. Hij wilt juist close up vechten. Dus met Liddel kun je van zijn kicks en miniscule langere range gebruikt maken. Dan nog niet te spreken over het arsenaal aan box technieken die je met Liddel hebt. Als je Rua een beetje afgemat hebt en daarna een groundclinch inzet is hij volledig kansloos met Liddel zn stoten/hamershots.

    Al ben ik 1x binnen 9 seconden neer gegaan tegen Rua. Ik miste, kans lag open, en hij sloeg me K.O met 1 klap:lol:.

    Hoeveel mensen spelen er trouwens met de stamina aan? Ik niet iig. Vind de onvoorspelbaarheid juist zo leuk. En aangezien wat ik net zei over die K.O. weet je het toch niet zeker hoe hard een punch is die je land.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2009
  9. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel ook niet met de stamina aan, maakt het toch nog nét iets echter.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vond de demo wel tof. Maar wel erg makkelijk, 4x gespeeld en 4x in de eerste ronde al knock out geslagen. :+
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja was bij mij ook maar je kan het bij options op moeilijker zetten hoorde ik juist.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Staat standaard op easy. Je hebt 4 verschillende moeilijkheidsgraden. Op de een na moeilijkste wordt het al best pittig
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Advanced , kan ik met beide makkelijk winnen , maar bij expert is echt trial&error 1foutje en je word afgestraft door de AI , het is bijna cheaten wat de AI doet !

    Echt goed om overal te lezen dat mensen toch wel verrast zijn door deze game , ik vind dat Yuke's echt een hele goeie basis heeft gebouwd voor een nieuwe franchise !
     
  14. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Vind het echt een top demo .. kan echt niet w8ten op deze game !
     
  15. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn had ooit een ufc spel op de xbox maar deze is echt te bruut, een van de beste vechtspellen die ik gespeeld heb.
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Heerlijke demo! Weet nog niet of ik het spel ga kopen voor 65 euro, maar ik zal hem vast wel eens kopen
     
  17. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt hem ook erg vet, alleen vraag ik me af hoe lang hij leuk blijft. en ik hoop dat je het commentaar kunt uitzetten want dat is nu al eentonig :p
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    In het volledige spel zit 36 uur commentaar!
    Denk niet dat je je snel gaat vervelen ermee.
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wat ik dus wel weer jammer vind is de grafishe missers.
    Let op alle rspect voor de makers.

    Maar een van de hoofddoelen van het spel is toch wel een trap of slag van de speler.

    Nu zie ik erg vaak (in herhalingen) dat slagen niet aan komen? de speler wordt niet geraakt maar valt knock out????

    ach het is misschien wat kinder achtig maar het irriteerd mij een beetje...

    verder zal ik online niet veel kans maken omdat je echt alle knoppen (wat natuurlijk goed is gedaan) nodig hebt en dat redt ik nooit... vooral verdedigen is lastig.

    Het neemt ook niet weg dat ik ontzettend geniet van deze demo.
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een dikke 2 weken \o/:b:
     

Deel Deze Pagina