1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UFC Undisputed 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 25 apr 2010.

  1. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Door de TUF edition te kopen ja
     
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Lol had vandaag een takedown die ik in de game tegen was gekomen gebruikt op me mma training toen we gingen sparren, stond me trainer wel ff te kijken hoe ik daar in godsnaam op gekomen was haha:+

    Vandaag toch wat lagvrije potjes kunnen spelen! dan is het spel ook wel echt supertof hoor.
     
  3. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon custom game doet en dan dingen doet als lightweight, 5 rounds etc.. dan vind ie niks en maak je dus zelf 1tje aan en dan kun je kiezen dat alleen mensen met goeie verbinding joinen, simpel toch? :D
     
  4. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of dit al bekend was...
    Het werkt iig wel!

    Shaq versus Brock Lesnar?

    That's right, Shaquille O'Neal is hitting the octagon, at least virtually, as THQ made the man nicknamed everything from "The Big Aristotle" to "Dr. Shaq" a hidden character in "UFC Undisputed 2010."

    And while there are a bunch of bogus codes floating around the Web, I called THQ and got the real code on how to unlock Shaq on the 360 (and I verified it on my own system).

    To unlock Shaq, go to the main menu and press Right, Up, Left, Right, Down, Left, Up, Right, Down, Left, X, Y, Y, X, Start.

    When the code is entered correctly, a message will pop up on screen telling you have unlocked a new fighter. Then head into an Exhibition bout and you will find Shaq among the heavyweight contenders.

    Win a fight and you'll even hear Mike Goldberg yell: "Shaq Diesel with the victory!"

    And with an 83 strength rating in the game, Shaq can throw some vicious elbows and uppercuts.

    I guess now we finally know what Shaq Fu is all about.
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vind het spel tot nu toe erg tof, en wordt er steeds beter in!
    Alleen krijg ik de grond gevechten niet goed onder de knie. Het vastpakken en neerleggen lukt allemaal prima. Dan kan ik met de rechterstick (RS) ook aardig uit de weg door van positie te wisselen.
    Ook het zorgen dat ik hem klem zet lukt door de rechterstick (RS) in te drukken. Maar dan...?! Hoe kun je er in godsnaam voor zorgen dat je tegenstander af moet kloppen?

    En de volgende vraag is... Wat als IK in de klem kom te zitten? Hoe kom ik daar uit? Erg frusterend aangezien een vet gevecht vaak in anti climax is geëindigd voor mij, door een choke waar ik gewoon niet uit weet te komen.
    Alvast bedankt!
     
  6. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat je de rechter stick naar rechts rond moest draaien zowel voor tegenstander laten afkloppen en voor als je zelf in een submission vastzit
     
  7. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game ook besteld. Kon het niet laten ;).
     
  8. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Door met (RS) rondjes te draaien kan je iemand submitten en er zelf ook uitkomen. Anders moet je even de tutorial doen, daar staan veel handige tips in :thumbs:.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Rondjes draaien met (RS) dacht ik zelf dus ook... Want tegen kameraad lukt het wel. Alleen tegen de computer komt deze altijd vrij, en kom ik er nooit uit!
    Dus dacht dat ik misschien een extra knop in moest drukken ofso...
    Maar dan draai ik misschien niet snel genoeg?
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb de game ook sinds gister, een uurtje of 2 gespeeld inmiddels. Het is knap lastig als beginner, maar je leert enigsinds ook wel snel. Het bokswerk heb ik aardig onder de knie, maar clinchen en ground fights snap ik nog niets van! Ook heb ik daar vrijwel geen skills in, aangezien het al lastig is om de overige skills op peil te houden (Alle stand-up skills rond de 25).
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Igor "The Hurricane" Kozlov. Ik ben met alles 25. En mijn record is 10-0-1. En ik heb elk duel geëindigd met een KO. Ik vind het zeker een tof spel, alleen bij mij lukt de submission ook niet, hopelijk heb ik dat snel onder de knie.
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik train mijn poppetje. Bijvoorbeeld 'Kick Offense'. Ik maak die van 30 naar 37. 2 weken later is hij weer 34 en een week daarna weer 30. Iemand een oplossing?

    UFC Undisputed 2010
    265 van 1000 [​IMG]
    9 van 36 prestaties (25%)

    [​IMG]
    Hall of Famer
    Compete in a Champion vs. Champion fight and also make the UFC Hall of Fame in Career Mode
    50 [​IMG] (6-6-2010)

    [​IMG]
    Pound For Pound Champ
    Win a Champion vs. Champion fight in Career Mode
    50 [​IMG] (6-6-2010)

    [​IMG]
    Move Mastery
    Reach "World Class" (Level 3 ) status with a technique or move.
    25 [​IMG] (6-6-2010)

    [​IMG]
    Bobbin' And Weavin'
    Dodge 3 consecutive strikes via sway (Outside of Tutorial Mode)
    30 [​IMG] (6-6-2010)

    [​IMG]
    Honorable Fighter
    Touch gloves at the beginning of 10 matches.
    20 [​IMG] (5-6-2010)

    [​IMG]
    Budding Champion
    Complete the Title Mode
    50 [​IMG] (5-6-2010)

    [​IMG]
    Puppeteer
    Create a fighter in Create A Fighter
    10 [​IMG] (5-6-2010)

    [​IMG]
    Blog Fodder
    Complete a post-fight interview in Career Mode
    15 [​IMG] (5-6-2010)
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2010
  13. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je hebt decay met je stats. Er zijn verschillende "save points" die als je ze bereikt altijd blijven (30, 50, 70). Je kan als je op training drukt je stats bekijken en daar staan balkjes bij. Al zo'n balkje leeg is gaan je stats weer omlaag. Om dit te voorkomen moet je bijvoorbeeld sparren en de punten verdelen over de stats die aan het verminderen zijn.
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, bedankt!. Volgens mijn trainers word dit mijn laatste jaar en dan heb ik de career mode achievement:)
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat lame zeg. Ik win alles met KO's of TKO's, maar heb al 3x een title fight verloren van dezelfde gast. Die vent flikkert me op de grond, pakt mn arm en heeft binnen 20 seconden een submission, terwijl ik 60 punten heb op submission defense, als een malle aan mn stikkie draai en nog op volledige krachten ben :/. Beetje een Seth @ SF4 idee krijg ik erbij.
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Probeer te oefenen op Kick, want dan kan je hem neerschoppen en kan hij je niet grijpen door de afstand tussen jullie.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Vedorie, ik moest nog 3 of 4 matches om in de Hall of Fame te komen... Verlies ik een match, ben ik ineens geretired! NOOO's. Ik was nog maar 32 en had nog maar iets van een 38-12 record ofzo :mad:.
     
  18. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Word toch ruim van te voren aangegeven dat het je laaste jaar word en ook je laatste match word aangegeven ;). Ik zit inmiddels rond de 30 matches.
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn carrière is geëindigd met een record van 51 - 12.
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja, niet dus :mad:. Ik was net een gewichtsklasse omhoog gegaan. 3x gevochten en vlak voor de titel race verloor ik en zei de UFC dat ze afscheid van me wouden nemen en dat ik nog 1 afscheid match mocht spelen tegen de nr 6 ofzo :mad:. Ik was in de bloei van mijn leven!

    Ik speel de career nog wel een keer, nog een paar achievo's halen en ik ben nu aanzienlijk beter in het spel. Ik vind de overige modes alleen op mn kamertje toch niet zo heel leuk.
     

Deel Deze Pagina