1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] UFC Undisputed 3

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 5 feb 2012.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan maanden wachten, maar altijd een week voor een release van een game haal ik geen enkel plezier meer uit mijn andere games. Dus het is echt gewoon wachten tot de 17e. :lol:
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  3. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    die 3 dagen kan ik ook wel wachten hoor :)
    merk het wel waneer hij in de brievenbus ligt :p
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2012
  4. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    We weten toch allemaal hoe het gaat. Er komt dadelijk weer een of andere slimmerik die niet op let bij een gamestore of speelgoedwinkel en dan gaat die gewoon de verkoop in. En de rest volgt vanzelf :D
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7


    Ik deed dit onbewust al tijdens de demo. Nice :D
     
  6. Ultra_G

    Ultra_G Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Alistair Overeem vs Brock Lesnar, zal niet in de game zitten, maar o, wat een vette vette pot was dat!!!

    Ben geen fan van Alister, zeker niet, anabole kikker, maar van Brock Lesnar nog veeel minder, en die ging een porsie neer!!!

    http://youtu.be/NPhWTii1uOo
     
  7. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.youtube.com/watch?v=VstRXJrQ2D8&feature=player_embedded

    Een prediction filmpje van de match gemaakt door THQ met de game UFC Undisputed 3.

    Alistair Overeem kon je krijgen door hun facebook-page te liken, nu kan dat niet meer. Mensen die dit wel hebben gedaan kunnen vanaf 14-17 Februari een code verwachten.

    Neem dus ook aan dat Brock Lesnar in het spel zal zitten, anders zouden ze dit filmpje niet zo maken.
     
  8. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets meer respect voor de vechters mag wel , en zou het graag zien dat je tegen Alister zei dat die een anabole kikker was .
    Heb die gozer in het echt gezien na een its showtime show in de Arena en dan krijg je alleen maar respect voor die gasten
     
  9. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    +1
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Precies, en het is nooit bewezen dat hij anabolen heeft gedaan al is hij wel erg hard gegroeid.

    En verder moeten die mensen gewoon keihard trainen. Van allleen een spuitje zetten krijg je geen spieren.
     
  11. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die anabolen is nooit bewezen. En daarbij komt ook nog eens dat de controles binnen de UFC en trouwens zo ongeveer alle sporten in de VS zo streng zijn dat je vrijwel altijd gepakt word. Dus ook al ben je geen fan van een van de vechters, dan kan je dit ook op een andere manier duidelijk maken.

    En nu on topic ben eens benieuwd of die nou morgen of echt pas de 17e komt.
     
  12. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    nog geen nieuws over een verkoop ?
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    over de vechters praten is toch redelijk on topic?

    Alistair Overeem gebruikt a-sociaal veel anabolen trust me. Mij maakt het niet heel erg veel uit. Anabool steroid staat voor 'hormonaal herstel', iaw ze kunnen alleen maar harder trainen en daardoor groter worden. Brute partijen als gevolg.

    Nadeel van de ufc games vind ik toch wel de controls. Bak er nooit ene fluit van 8)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De controls vind ik juist goed te doen. Bij MMA van EA vond ik het toch wat kutter hoor :p
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Overigens, wanneer krijg je die dlc van overeem? Heb al een poos terug geliked en gedeeld.
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Alistair is sinds vorig jaar de meest geteste athleet / mma vechter ooit , dus geloof me nou maar dat hij zeker geen a-sociaal veel anobolen gebruikt , althans niet meer sinds de laatste 1,2 jaar. Want als je gepakt word krijg je sowieso minimaal 6 maanden schorsing plus dat je gewoon eruit gegooid kan worden door dana. En als je het verhaal van alistair een beetje kent , dan weet je ook altijd dat hij gewicht moest verliezen toen hij nog op LHW vocht , en nu kon hij dus de laatste jaren ipv af te vallen aankomen , plus keihard trainen.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar de jonge alistair heeft net als broer Valentijn van de anaboltjes gesnoept hoor..... ;)
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat zou hij wel kunnen zijn maar er zijn genoeg middelen met zeer korte halfwaardetijden en ook genoeg middelen die uberhaupt niet in tests gevonden worden. Ik ben geen groot mma-kenner maar wel iemand die al jaren tussen verdomd grote jongen traint en veel anabolengebruikers zijn. Trust me er zijn altijd manieren om er onderuit te komen.

    Armstrong was ook 1 van de meest geteste wielrenners en ook hij is jarenlang niet gepakt.

    doet echter niks af aan zijn prestaties!
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Er zullen altijd maniertjes zijn. Maar hij is iig de laatste jaren clean bevonden van de middelen die nu als verboden staan aangemerkt.

    Denk dat het in elke vorm van topsport wel gebeurt. De belangen zijn groter en je mag immers niet achter raken bij de concurrentie. Als je ziet hoe bepaalde voetballers uit hun ogen kijken...

    Maargoed, het betreft hier een gameforum dus denk dat we ons op de game moeten richten. ;)

    Voor discussies over mogelijk dopinggebruik kun je beter naar een sportforum gaan.
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben ook wel benieuwd! :)
     

Deel Deze Pagina