Zolang ze niet gepakt zijn kan je zeggen wat je wil maar is het nooit bewezen en beschadig je dus iemand met ongegronde aantijgingen , en dat vind ik jammer . Wat Armstrong is hij ook nooit positief gepakt dus ook daar klopt je verhaal niet , het enige waarom ze achter hem aanzitten is omdat een paar teamgenoten gepakt zijn en hem beschuldigen maar het is nooooooooooooit bewezen . Dus totdat iemand het bewijst van Alister of Armstrong ben ik van mening dat je alleen maar sporters beschadigd
Had je dan Verenigde Staten als je regio gekozen of zo? Als het goed is horen wij de code pas 17 februari te krijgen.
Daar ben ik dus helaas een van. Kreeg 2 minuten geleden een e-mail van Gamedumper dat ze mijn exemplaar verzonden hadden. Zou mooi zijn als ik hem dan toch nog morgen binnen krijgen, ten eerste omdat ik vanaf donderdag weg ben door uitwisseling en ten tweede omdat het dan eerder binnen is dan de oorspronkelijke Europese release.
Morgen krijg ik hem waarschijnlijk ook hoor, alleen dan via Gamedumper. Kan dus gewoon zijn dat hij de waarheid spreekt hoor ..
mail van bol dat hij verzonden is.. vaag kreeg gister nog een mail dat ik hem pas de 17e kon verwachten? ik wacht het wel even af
Code lgt ook in m'n mail. Nu de game nog.... Maar begin toch enigszins te twijfelen. Heb vorige deel ook niet veel gespeeld. Mede door FIFA. En heb skyrim nog liggen, bf3 en nu komt begin maart ook Mass effect 3!!! Eindstand gaat worden dat ik hem donderdag gewoon haal....
Waarschijnlijk als ik thuis kom ligt hij in de brievenbus! Dit komt omdat ze bij mijn bestelling per ongeluk vergeten zijn de release datum aan te passen met als gevolg dat hij gister is verstuurd! heb hier ook bevestiging van gehad. Foutje bedankt