1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] UFC Undisputed 3

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 5 feb 2012.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb inmiddels de Alistair Overeem code ook ontvangen, maar ik lees net dat hij in Maart ook beschikbaar komt als DLC voor 80 microsoft points. Geen kind over boord dus :).
     
  2. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja hoor, ik heb hem binnen. Kan het helaas pas vanavond spelen, maar ik kijk er heel erg naar uit!
     
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bpgames heeft hem net persoonlijk bij me langsgebracht hier thuis !
    Nog ff snel besteld en betaal voor 18:00 , dikke voordeel dat het bedrijf hier in purmerend zit !!

    Ik ben ook benieuwd , als straks die kleine man op bed ligt gaat papa beuken !!
     
  4. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Ook hier is hij binnen! \o/
    Inclusief pre-order goodie (Contenders Fighter Pack) :)
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Als je in career met die sponser contracten vecht, dan hoef je ze toch maar op 1 kledingstuk te zetten voordat je alle credits krijgt?

    Daarnaast is die tutorial echt mega uitgebreid! Echt ALLES wordt keurig uitgelegd. Alles in het algemeen is gewoon groter, beter en uitgebreider! Ook kleine toevoegingen als 'Tips tussen de rondes door' en natuurlijk Pride, wat een geweldige competitie is.

    Het is gewoon UFC 2010, maar dan zwaar verbetert!

    Edit: en het commentaar is natuurlijk ook geniaal ;)!
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  6. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ohhhhh man ik wil hem ook ahhhhhhhhhh maarja dan nog maar ff wachten en hier ff een paar dagen niet meer kijken lol
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het zit echt heel erg goed in elkaar, met 'echte' HD cutscenes vanuit de UFC en Pride, 'insight' in de camps van de vechters. Extra stats die je krijgt als je een game-plan kiest en een percentage wat je daarvan mag houden als je je aan het gameplan houdt, makkelijke dingetjes als 'Simulate all' onthouden, zodat je niet elke keer de doelloze dingen hoeft door te klikken en zo kan ik nog wel even doorgaan!

    Ik begin zelf op Advanced als difficulty, maar moet zeggen dat ik de gevechten toch nog wel vrij makkelijk wil hoor. Begin dus niet te makkelijk!
     
  8. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou deze ook krijgen, maar heb nergens een code blaadje .. :mad:
     
  9. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Zat bij mij in het doosje en stond ook op het doosje zelf dat dit erbij zat..
    Als voetbal straks afgelopen is ga ik ook maar is beginnen! :p
     
  10. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien weet iemand dit hier?
    Ben nu eigenlijk overal 70, en kan nu gevechten aan gaan met mensen uit UFC.
    Echter kan ik nog steeds maar tot max. 70 trainen.

    Iemand die weet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik hoger dan dit wordt?

    [EDIT]
    Al gevonden!
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Toch maar besteld :) Vond de demo erg gaaf en andere UFC's ook gespeeld bij vrienden.
    Ben wel benieuwd of het me lang kan boeien (anders gaat hij op de bazaar :+)
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Shit, volgens mij ben ik te vroeg de UFC in gegaan in mijn career. Nu kan ik niet die achievement van 100G en 3 titels krijgen omdat ik de WNF titel heb gemist :mad:!
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is echt geweldig. Ik heet Igor 'The Hurricane' Kozlov en heb al de WNF titel gewonnen. Vanaf dat punt ging ik naar de UFC en ik werd meteen de hele ring doorgeslingerd door Court McGee. :lol:

    Maar de game is echt geweldig. Ik heb al een paar heerlijke knock-outs en submissions gemaakt. _O_
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Haha, geweldig. Ik zit ook helemaal als een klein kind aan mijn XBox vast vandaag. Ik werd inderdaad ook door Tito Ortiz de hele UFC ring doorgesleepd. Het was ook mijn rating 67 tegen zijn 83 of iets dergelijks!

    De submissions zijn trouwens een stuk duidelijker in dit spel, maar niet zozeer makkelijker wanneer je tegen mensen vecht. Ik vind het nog steeds niet echt leuk, maar dit is wel de 'minst erge' manier.*)
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De eerste UFC heb ik ook gehad, maar ik vond het snel saai worden eigenlijk. Ik haat die submissions eigenijk gewoon, het werkt kut en ik kon er niet aan wennen. Dat is eigenlijik de reden dat ik deze game nadien nooit meer heb gevolgt.
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Toen ik met de eerste UFC Undisputed aan de gang ging was ik ook alleen maar bezig met stoten en trappen (alle punten daar in offence steken, domdom)
    Pas toen ik steeds door dezelfde dude verloor door een armbar submission ben ik me daar beetje in gaan verdiepen.
    Heel dat grondwerk en al die submissions is eigenlijk best vet. Duurde even voordat je het doorhad maar nadien vond ik het veel leuker om vanuit de clinch iemand naar de grond te werpen en daar een submission te proberen, dan steeds KO te slaan.

    Probeerde ook met dit spel een Kimbo na te maken, maar die baard stond niet tussen de opties :+
    Wil deel 3 ook zeker eens proberen.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ach, ik stel me ook gewoon aan hoor. En aangezien ik zelf toch het liefst 'karate'-vecht, komt het niet vaak tot een submission.

    Daarnaast is het nu gewoon een stuk duidelijk wanneer je wint of verliest.

    Kijk maar eens dit filmpje als voorbeeld vanaf ongeveer 1:30. Nu zie ik wel dat deze gast gewoon heel slecht en negatief is, maar het geeft je een goede indicatie. Submission zijn niet leuk, niet in het echt en niet in een game!


    Toch blijft het lastig als je met je career eenmaal in de UFC zit zeg! Het is ook lastig om je overall rating in de 80+ te krijgen zoals de meeste vechters. Waar je bij UFC 2010 gewoon 6-8 kon trainen, heb je hier maar 1 of 2 weken. Eén move op level 3 krijgen kost je dus al snel 3-5 gevechten! En dat zijn 3-5 gevechten waarin je weer een beetje strength, cardio, speed en footwork verliest als het tegenzit!
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2012
  18. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt slecht vindt het heel vet maar bak er niks van heb denk 20 potjes gespeeld en alle 20 verloren online in de eerste ronde 20 keer KO ben echt super slecht.

    iemand tips ?
     
  19. Yoshimitsu

    Yoshimitsu Advanced Manji-Style

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Rustig beginnen dus de carreer mode beginnen. Dan krijg je de main-moves onder de knie en kan je uitbouwen. En er is ook een zeer uitgebreide tutorial guide.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb nu ook!! Weet niet of ik veel tijd in de career ga stoppen. Je kwam namelijk online veel poppen tegen die extreem groot waren en zo getweaked dat ze alles op submission wonnen....

    Ga waarschijnlijk gewoon met echte vechters online! Weet iemand de rating van the demolition man?
     

Deel Deze Pagina