1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] UFC Undisputed 3

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 5 feb 2012.

  1. Orrin

    Orrin Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees op internet dat veel mensen (ik denk alleen Amerikanen) een booster pack gebruiken voor hun caf. Hij staat wel te koop maar voor 999999 MS Points. Iemand enig idee hoe je daar voor een normale prijs aankomt?
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij pre-order bij bepaalde winkels. Of als je UFC personal trainer hebt gespeeld.
    Zou ook kunnen dat het een foutje is, aangezien ik gelezen had dat die pack voor 160/240 msp op marketplace zou staan...
     
  3. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou de beste AI Fight Style in Carreer mode ?!
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat is nou juist heel persoonlijk, ik hou van Kickboxing/Karate of Sprawl & Brawl.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan je online ook gewoon zonder eigen character? Dus gewoon fighter vs fighter... of is 't altijd dat unbalanced gezeik?
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik wordt soms wel echt zwaar gefrustreerd van die trainingen, het is 'ineens' een stuk lastiger geworden om bijvoorbeeld de 'heavy bag drill' op 4* te krijgen. Ik moet ineens in plaats van 1 of 2 vlakken 'lopen', steeds naar de tegenover gestelde en zodra ik er ben, mag ik weer terug waardoor ik effectief maar zo'n 10 rake klappen uit kan delen en de 2* niet haal.

    Hebben ze het spel toevallig gepatched omdat deze drill te makkelijk was? Of wat moet ik me hier bij voorstellen :/?
     
  7. dimply

    dimply Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaarghhh..
    Ik begin lichtjes gefrustreerd te geraken |:-

    Telkens ik op mijn rug lig heb ik enorme moeite om die slagen op mijn hoofd te blokken.
    Ik heb de tutorial gespeeld en toch slaag ik er niet om er iets aan te doen.
    Heb zo al 40 van de 44 games verloren (geen ranking games gelukkig lolll) door het feit dat ik TKO of KO geslagen word door die hits.:'-(

    Kan iemand mij eens kort maar juist uitleggen hoe ik me daarop verdedig aub?
    Alvast bedankt.
    Greetings
     
  8. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor mij het beste werkt is een transition. Ik heb de tutorial een aantal keren gespeeld zodat ik dit redelijk goed beheerste en ik moet zeggen ik kom er meestal wel uit. En natuurlijk gewoon je blok (RB) hooghouden.
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Blokken altijd inhouden en een 'major' transition doen, van linksonder een 1/3e slag naar rechts werkt vaak goed. Ze kunnen dan iig niet slaan en moeten de transition blokken om er voor te zorgen dat hij in de top positie blijft.
     
  10. dimply

    dimply Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx, ga daar eens op oefenen.

    indien nog tips ,laat ze maar komen _O_
     
  11. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik word helemaal gek van de online (ranked) mode.
    Nu net 11 potjes gespeeld achter elkaar. 1 gewonnen, 2 verloren. De overige 8(!) waren disconnects (toevallig?) op het moment dat ik iemand rocked of op z'n rug had. Nog geen disconnect gehad terwijl ik aan het verliezen was.
    Heb redelijk wat ufc10 gespeeld (>1500 potten online), en ondanks twijfelachtige servers nooit zo'n frustrerende avond gehad.
    Hebben meer mensen dit en zijn de servers echt zo slecht? Of is het quit gehalte zo hoog?
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  12. Orrin

    Orrin Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren middag een paar potjes ranked gedaan en ik had nergens last van. Heb er 5 in totaal gespeeld, 1 verloren en die 4 gewonnen ook uit kunnen spelen gelukkig.
     
  13. Orrin

    Orrin Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat de ufc community hier niet zo groot is, echt een vet spel weer!
    Heb net zelf een camp aangemaakt en ook dit is wel relaxed.
    Mochten er hier goede vechters zijn die in onze camp willen laat maar weten dan kijken we of je goed genoeg bent.
     
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Vandaag zou die moeten binnenkomen! \o/
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Kan je met je eigen fighter ook online spelen?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja je hebt ook mensen die hun CAF perfect trainen en dan op stats van 100 uitkomen en met dat poppetje gaan vechten.
     
  17. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Vandaag binnen gekregen ipv Zaterdag, Dat moet ik nu dan maar gaan goedmaken hehe!

    Eerst de tutorial, er werd me verteld dat dat wel handig was om te doen.
     
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Duurt het erg lang voordat je je eigen vechter op een hoog niveau hebt?

    Hoe zit het nou precies met Overeem?

    Vond de demo erg leuk en leerde steeds leukere moves. Tegen een vriend spelen is het ook hartstikke leuk.

    Hoe doe je zo'n vliegende knietrap? En hoe pak je iemand vast dat je zn hoofd naar beneden duwt en vervolgens knietjes geeft?

    Zijn er verder nog leuke moves in de demo die je moet proberen?
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    (LS) 2x naar de het 'midden' klikken. Dus als jij aan de linkerzijde begint moet je (LS) 2x naar rechts klikken.

    Dat doe je door met de (RS) te draaien totdat je in de juiste positie bent en dan kan je hem knietjes geven met de knop van 'schoppen'.
     
  20. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Is het niet zo dat als ik een online ranked match speel ik tegen iemand moet met ongeveer dezelfde klasse, Nu is er echt geen beginnen aan en verlies ik bijna alles :mad:
     

Deel Deze Pagina