UFO-golf Nederland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Outlander, 31 dec 2003.

1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dit bericht...

Op de dagen 6 tot en met 12 december van 2003, overspoelt een ware UFO-golf Nederland. Uit alle hoeken en gaten van het land komen meldingen van waarnemingen, gedaan zowel overdag als ’s avonds.

zie:http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina's/UFOsEnDeMedia.html

Zelf woon ik op het platteland, wel in de randstad. Ik kijk regelmatig omhoog in de hoop om ook eens een ufo te zien. Tot op heden helaas... nooit iets gezien.

Ik vraag me af of jullie zelf wel eens een ufo hebben gezien. Beschrijf je waarneming. Als het zo vaak voorkomt moeten er toch forumleden zijn die wat gezien hebben. :{

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ik geloof niet in die kinderachtige fabeltjes, en de mensen die dan toevallig een U.F.O zien zijn gewoon ziek in de kop.

3. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    @Sab hoeze kinderachtig UFo means Unindentified flying object dat wil dus zeggen dat ze niet weten wat het is en betekend dus ook niet perse dat het aliens zijn dat maak jij ervan.

4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja als je het zo zeg dan heb ik een Unindentified flying object gezien.Ik kijk namelijk ook vaak naar boven om naar de sterren en meteorieten te kijken. Ik heb nu ongeveer iets van 50 meteorieten gezien. Maar niet zo heel lang geleden zag ik iets dat op een meteoriet leek, maar het ging veelste langzaam en het was veelste lang te zien in de lucht. (Vanaf helemaal boven in de lucht ging hij helemaal naar de horizon toe.)(Ik zag het ongeveer 3 sec lang) Maar veder heb ik nog geen andere rare dingen gezien. Ik denk wel dat het gewoon een meteoriet was maar toch zag het er raar uit.

Laatst bewerkt: 31 dec 2003
  5. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah juist! UFO wil niet zeggen BUITENAARDS LEVEN ofzo!

Zo weet ik toevallig dat er 1 van die ufo's verklaard was!

Er was voor meer dan een paar uur een ufo waargenomen boven het water ergens in nederland!

Die gaf de hele tijd fel licht!

een paar dagen later was er een sateliet uit het water opgedoken!

Maar mensen ik heb wel een interessante filmpje gezien op het net die ik je aanraad om eens te bekijken!!

gaat over militairen, mensen van NASA, Luchtmacht, Marine enz die harde bewijzen hebben van het bestaan van UFO'S!

http://www.topsecrettestimony.com/npcc_full.wmv

Voor meer info: http://www.disclosureproject.org

6. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wat een kinderachtig stukje zeg, dat bericht. Maar het is wel leuk om af en toe van die theoriën op Discovery te zien. Dan klinkt het altijd ook een stuk geloofwaardiger.

7. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Is mijn vuurwerk gek :cool:

Ik weet het niet, ik heb er zelf nog nooit een gezien, maar als meerdere mensen verspreid door het land beweren UFO's te zien moet het wel echt zijn...

8. Stinky

Stinky /?/?\?\

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in een ufo...., ik kom nog wel s langs vliege, dan hebbe jullie er ook weer s eentje gezien:p

9. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Zal idd wel veel te vroeg afgestoken vuurwerk zijn! :+

10. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

wordt het nog een beetje interressant,
    wat een saai stuk

11. Flea

Flea A.k.A. Boeddha

Leuk Bevonden:
    0
    Er werd laatst ook ergens gezegd dat er een ufo was gezien, maar later bleek dat het een apparaat van het KNMI was, om iets van het weer te meten ofzo... Dus misschien is het dat wel gewoon geweest :9

12. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik in 1990 in millitaire dienst zat (jaja, ik ben een ouwe bok vergeleken bij de meeste hier) heb ik samen met een paar mensen iets vreemds gezien...
    We waren midden in de nacht bezig met een oefening, met onze afdeling van een mannetje of 60 ofzo moesten we een kamp van een ander peleton aanvallen.
    Het was ergens op de veluwe, het was licht bewolkt, en het terrein werd alleen maar een beetje verlicht door de maan, maarja, als je lang genoeg in het donker rondhobbelt wennen je ogen daar aan.
    We moesten ons opsplitsen in groepjes van 5 man en ons verspreiden.
    Op een gegeven moment zagen we een 'lichtbol' voorbij vliegen.
    We dachten eerst dat het mischien een lichtkogel was die werd afgeschoten, maar die bol vloog boven de wolken dus dat kon het niet zijn...was dus te hoog.
    Het maakte totaal geen geluid en vloog in een kaarsrechte lijn...
    Gezien de hoogte moest het trouwens een behoorlijk groot object zijn.
    Ik heb nog steeds geen idee wat het kon zijn !
    Persoonlijk denk ik dat er ergens op een andere planeet ofzo best wel leven zal zijn, mischien niet zoals we dat zien in een film als StarWars, maar wel gewoon iets dat leeft.
    Lijkt me sterk dat we de enige levende wezens zijn.
    Maarja, zover komen we nog niet met onze satelietjes...hopelijk maken we het nog mee dat er iets word ontdekt, lijkt me wel kicken !

13. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens bij discovery iets gezien over geconcentreerde electriciteitsbollen.
    Ontstaat tussen bepaalde spanningsvelden en zijn derhalve ook zichtbaar.
    Misschien heb je zoiets gezien.

Ik had vroeger een schoonmoeder die was buitenaards lelijk, telt dat ook mee als alien?
    :D

14. Freerider

Leuk Bevonden:
    0
    Zou best zoiets geweest kunnen zijn, maar op dat moment stonden we toch even raar te kijken !
    Ehm...een schoonmoeder als alien zou heel goed kunnen, die van mij komt volgens mij ook van Mars ofzo:D

15. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat we dit topic maar moeten omtoveren in het 'geloof ik in buitenaards leven'

anyway.. ik heb wel zin in zo'n discussie.

first things first.. (of is first things nou aan elkaar.. naja :))
    UFO betekent unidentified flying object.. zoals iemand al zei.. maar in de volkst mond betekent het zoiets als buitenaards schipding vlieg geval.. anyway.. we all get the point..

of we het enigste leven in het universum zijn.. nee.. het is al bewezen dat we niet het enigste leven zijn(geweest). Aangezien er op mars eencelligen zijn gevonden.. welliswaar dood maar toch..
    We mogen in ons zonnestelsel dan wel het enigste intelligente leven zijn.. (nouja wat heet intelligent..) maar er zijn zeker nog meer levende wezens in het universum. Daar ben ik van overtuigd.

Of ze onze aarde bezoeken.. mmm daar ben ik niet echt van overtuigd. Al claimen sommige mensen ze gezien te hebben/gesproken of whatever... En als ze de aarde bezoeken dan denk ik dat het wel vrij zeker is dat amerika schepen van ze heeft. Maar nu wil ik dat nog niet echt geloven. Ik denk dat de meeste ufo's te verklaren zijn door natuurlijke dingen (metioren enzo..) of (daar in nirvana) door ultra geheime amerikaanse vliegtuigen.. Want zeg nou zelf.. als jij de F-114 nighthawk zie zou je toch ook denken datdie door alians gemaakt is..

naja wat ik zo vreemd vind is dat 'gewone' mensen vaak alians zien.. maar als jij een buitenaards iemand was.. en je zou hier komen.. dan zou je toch gaan kijken van 'wie heeft hier nou de leiding?' en dan daar contact mee proberen te leggen..

16. Freerider

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je weet niet hoe een alien denkt (als ze bestaan), mischien willen ze alles eerst verkennen zonder op te vallen.
    Aangezien de mens over het algemeen behoorlijk agressief is en veel oorlog voert, zou ik wel even een beetje 'uit de picture' blijven als alien zijnde...

17. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Precies...een Unindentified flying object kan net zo goed een vliegende koe met een fiets door z'n kont zijn :p:p, 't hoeft niet meteen een alien te zijn.
    Maar alsnog, 't zou toch waar kunnen zijn dat aliens WEL bestaan? Ik bedoel...Waarom niet?

18. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @Kane

Volgens mij is er nog geen waterdicht bewijs. Daarom zijn we nu toch weer op weg en/of aanwezig op Mars. Onderzoek moet uitwijzen of er leven is (geweest). Het is nu nog een optie.

Wat de UFO's betreft... het kan van alles zijn en inderdaad ook nieuwe vliegtuigen.

Wat me toch elke keer weer opvalt is dat het lijkt of UFO's heel gewoon zijn. Nu ook weer... er zijn veel meldingen geweest. Maar ik heb op TV bijvoorbeeld niets over de waarnemingen gehoord en gezien. Er moet toch eens een keer goed foto- en filmmateriaal boven water komen.

Ik denk dat waarnemening van bijv. piloten (bijv. in het verleden door de belgische luchtmacht) toch wel als geloofwaardig moeten worden beschouwd.

Ik hoop echt dat het er in 2004 van komt... het contact met aliens. Misschien hebben ze wel nieuwe game-technologie en krijgen we wat meer concurrentie.

19. Flea

Flea A.k.A. Boeddha

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: www.fok.nl

Lol :+ Misschien hebben jullie ook nog wel gelijk ook :9

20. Freerider

Leuk Bevonden:
    0
    Nou een vliegende koe met rijwiel in aars beschouw ik in iedergeval zeker wel als alien !!8) :D

Deel Deze Pagina