1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ugamer -> Hordo

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Alien, 20 nov 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jup, Mike zegt het al. Ik hoop dat de aankondiging de boel het een en ander verklaart, en ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat dit voor ons min of meer de enige manier was om op een normale manier onze nick te veranderen.
    We zullen er geen gewoonte van maken ;) Dit is echt een eenmalige uitzondering.

Ik heb tevens in die aankondiging een overzicht gemaakt van de verschillende functies die crewleden, administrators en moderators hebben. Hopelijk hebben jullie er wat aan :)

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    _O_ veel beter,

alleen Dw ik moet wel zeggen dat ik DarkwingDuck mooier vind... :eek:

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    idd. erg duidleijk

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoeft niet 'persé' natuurlijk. Eigenlijk helemaal niet. Echter, de nicknames die de jongens al droegen vóórdat ze voor XBW actief werden waren/zijn niet representatief voor hun functie. Nu vind ik 'Hordo' nog steeds een nickname, maar is het logisch dat Mike Punte zijn naam heeft verandert in Mike, puur voor de duidelijkheid.

Als het aan míj lag had ieder XBW Redactie lid zijn eigen naam als username ;)

5. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik ook mogen weten hoe je op de naam Hordo bent terechtgekomen?
    Darkwing en Mike vind ik logische en goede wissels, maar hoe kom je in godsnaam op de naam Hordo:confused:

6. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Jordo is zijn egte naam ;)
    Ugamer vonk toch wel wat gaver..
    Noujah, iig 10q voor het antwoord.

7. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas bestaat de naam Jeroen al op dit forum, maar anders.... ;)

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Bwaha, het wordt een rage, mods die van naam veranderen. ;)
    Who's next? Jerhui -> Jeroen ? ;)

Oh oops :)
    EDIT: Zijn kleine aanpassinging voor de members ook verboden? Want ik weet dat ik eens heb gevraagt om de 2e 'd' in m'n naam te 'hoofdletter-iseren';) Maar nu blijkt dat ik gewoon 'Dodgie' toch mooier vindt.. ;) Opzich denk ik niet dat het een heel verschil maakt voor mijn bekentheid hier, de meeste members spreken mij toch aan met 'Dodgie' dus als het niet al te veel moeite is..:)

Laatst bewerkt: 21 nov 2003
  9. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Hij zegt net dat die naam al bezet is ;)

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou ook graag mijn eerste letter in een hoofdletter veranderen. Aan wie moet ik dat verzoek richten?

Ik snap trouwens niet echt waarom de 3 betreffende personen hun nickname hebben veranderd. Van D.L. naar Mike, ok die voornaam is wel handig. De andere 2 hebben gewoon een andere nickname aangenomen.

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Done, zoals ik al eerder kenbaar heb gemaakt, heb ik weinig moeite met het veranderen van hoofdletters in kleine letters. :)

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zeer veel bedankt D.L.. Of ehh Mike! ;)

Zou je trouwens je sig ook niet moeten aanpassen? ;)

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Neuh, dat is een geheugensteuntje voor alle appelflappen die de aankondigingen niet lezen. ;) Bovendien is het een letterlijke quote van Blaauw, daar durf ik natuurlijk niet aan te komen. :)

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zulke verzoeken kun je richten tot een van de forum admins. In de aankondiging heb je kunnen lezen wie dat zijn :)

Bij deze kan ik je nickname wel even aanpassen.

Let op: we behandelen alleen wijzigingen in Nicknames als ze herkenbaar blijven. Complete naamsveranderingen zijn dus niet toegestaan!

15. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel tevreden met mijn naam hoor... ik gebruik hem al bijna zolang als dat ik op internet actief ben (voor mijn forum tijd was het Obi-Wan :) )

16. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Hardstikke bedankt, het ontbreken van een hoofdletter was mij altijd al een doorn in het oog!

_O_

17. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Darkwing,ik hoop dat je weet wat je nu gezegd heb.....

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ehm, ja, dat weet ik..... :confused:

19. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ff vraagje naar aanleiding van dat duidelijke overzicht enzo: Who the F*ck zijn Desert Fox en Toxic Tommie??

20. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Dat zijn 2 modjes die nu iets minder tijd hebben voor XBW en dus een beetje in-actief zijn...shit happens ;) Maar ze komen wel weer trg hoor. Timmie is de laatste tijd steeds vaker online en Desert ben ik ook al een paar weken kwijt :cool:

Deel Deze Pagina