Doe normaal, Soldier of Fortune 2 is absoluut het slechste spel dat ik heb gekocht. Gelukkig heb ik hem kunnen ruilen. - Slechte graphics (vergeleken met PC versie en in het algemeen) - Saaie en langzame gameplay - Xbox Live slecht ondersteund - Geen statistics - Max 12-spelers - o.a. gametype; DM slecht uitgevoerd Haal hem anders voor de PC in de budget-bak waarop hij nog eens beter is ook!
de laatsete paar weken is midtown madness een van mijn favorieten (speel nog vooral offline, alles halen, als ik weer thuis ben ga ik online, want ik logeer nu bij m'n vriendin). vorige week ben ik een paar dagen in parijs geweest, en ik moet zeggen, parijs is dus echt wel goed nagemaakt, ik kan echt alle blindelings vinden, omdat ik na kilometers door die stad heen struinen echt wel alles daar uit mijn hoofd ken. midtown madness is gewoon een erg goed spel, en als je parijs (of misschien washington) een beetje kent is het nog veel leuker.
Ik heb dat ook tegengekomen. Ik was rechtdoor gegaan in plaats van links en er werd gesaved. Is wel een kut systeem vind ik!