Weet niet of hier een topic over loopt. Maar ik ga dus deze zaterdag naar SHOCKERS in de RAI..!! Zijn er nog meer mensen die gaan...??? Je zult me kunnen herkennen aan dit shirt : Hope to see y'all there en spreek me ff aan als je me ziet... Altijd leuk om te weten wie jullie in het echt zijn Owja , het begint net zoals Innercity toch al om 21.00 of niet...? Want vorige keer kwam ik best wel laat binnen bij Inner... En daar had ik achteraf toch wel best wel spijt van.. Dus dit keer ga ik vanaf het begin , chillen bij de ELECTRO Section Electro music , my MUSIC Rocky
ikke ga er niet zijn... maaruhh ben wel een fan van de muziek, techno en elektro that is. Veel plezier zaterdag!!!
Helaas ik kan niet, jaja ik ga snowboarden in de 20 graden in val Thorblablabla (weet niet hoie je dat schrijft) gaan er nog meer mensen skieen ??
Wixx, val thorens that is? maare nee kom net uit valmorel dus ga nie skiien back ontopic, ik had wel naar shockers gewilt, maar vanwege gebrek aan subsidie moest ik mij terugtrekken
Ey DIoga spreek me ff aan als je me toevallig langs ziet bouncen gaan er maar zo weinig mensen...? nou ja van 't forum dan
Wil je wel aanspreken.. Maar ik ben niet goed in 't onthouden van gezichten... Maar als ik de neiging heb om je te kunnen herkennen zal ik zeker een poging wagen
Ik denk wel dat je MR T onthoud Die staat op me shirttttttttt hAha , let op me shirt balleknieper , het word zeker BOUNCEN!!!
lol, k heb hier nog nooit van gehoord (shockers) Ben ook geen electro fan or whatever.. bouncen doe ik iig niet op dit soort muziek..
45 euro ? Dude.. een nieuw kaartje kost 40 euro... en Shockers is voor 98% uitverkocht, jij zal ze wel ongelimiteerd houden
Hahaha , ik kan ze nog rustig halen bi j de free record shop hiero in zaandam... Maarja... Morgen is de dag Cannot wait
Ik dacht het ja @Sidereal: Nu weet ik het zeker ------------------------------------------------ W00terdeW000t Nog even een paar uurtjes relaxen en dan is 't zover
SHOCKERS WAS TE FOKKING ERG... Binnenkort de pics hiero in deze thread Ik heb zelf wat pics genomen , nu hopen dat ze niet donker zijn want de dames waarmee ik (we) erop sta(aan) Lekker lekker lekker dus , soon.. pics van shockers