Ik zit prima op XBC en ik ga cker geen geld betalen voor iets dat voor PC spellen standaard gratis is (op enkele gevallen na)
Word . Straks is Live toch gratis ( Xbox Live Silver ) . En inderdaad , ik ga geen geld betalen voor iets dat voor PC spellen standaard gratis is . Ik heb trouwens een jaar lang Xbox Live gehad , maar ik vond dat ik niet nog eens 30 euro ga betalen voor het volgende jaar . XBC doet het net zo goed , je moet alleen de goede servers zien de vinden . Ik zelf heb een approved Server , dus bij mij zal je toch geen lag krijgen . Het enige grote voordeel van live vond ik , was contend download . Maar ja , dat is nu ook over , want een hoop spellen gaan nu net zo als Halo 2 extra disc's uit brengen .
@ Yunsung: Jy zegt dat het spannend is als je een hoger level hebt. Ik ben level 9 omdat ik niet continu speel, nou ik kan je vertellen dan zijn er voor mij ook spannende matches waar het vaak om 1 punt gaat (winnen / verliezen)
Hoe kan jij over die dingen zoals host voordeel oordelen als je zelf nog nooit Xboxlive gehad hebt? Opzich zijn er best veel voordelen aan XboxLive ten opzichte van Xboxconnect. Maarja, Xboxconnect heeft weer het voordeel dat 't gratis is. Maar waarom discussieren over wat er beter is XBC of XBL?
Omdat ik het over het hostvoordeel op XBC heb En ik heb dan wel geen Live maar ik ken wel mensen ide het hebben en die geven zelf ook aan dat de host veel voordeel heeft. En waarom we hierover discussieren: omdat iedereen erop ingaat en er dus plek voor discussie is.
Jij wordt gematched tegen soortgelijke spelers, op XBC heb je dat niet. Ook is het spelen met een hoger level dus echt wel spanneder, je wordt veel sneller doodgemaakt omdat de spelers gewoon beter zijn. Je moet alerter zijn en vaak ook een strategie hebben, bij lagere levels is dat zowiezo minder het geval. Uitzonderingen daargelaten zoals Major/Minor Clanmatch..Hoge levels maken gewoon een nieuwe clan aan zodat ze lage levels kunnen ownen..