1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Uitleg please

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kitten84, 3 jan 2006.

  1. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik denk dat ie gesloten mag worden. Ik heb mijn uitleg en mijn xbox. Moderators, if you please?
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat je al een XBOX had? Omdat je eerst steeds bezig was in het Morrowind Topic. Had je die op de PC dan?

    Naja nu ff ontopic:

    Ik denk dat je een goede keus hebt gemaakt al leek mij de XBox 360 kopen nog wat beter omdat je nu met je XBox niet al te veel RPG's kan spelen zoals:

    - Fable
    - Fable TLC
    - Morrowind
    - SW: KotOR

    (zo zijn er nog wel een aantal)

    Als je de Xbox 360 had gekocht had je al die RPG's ook nog kunnen spelen want ze zijn allemaal geschikt om op de 360 te spelen.

    Met een 360 kan je nog een hoop meer RPG's kopen.

    - Final Fantysy komt er volgensmij aan
    - The Elder Scrolls IV Oblivion, opvolger van Morrowind
    - Fable 2 komt over een paar jaar denk ik
    - Kameo Elements of Power is volgensmij ook een RPG

    Zo zijn er nog zo veel RPG's die nog moeten komen. Maarja met een normale XBox kan je ook ontzettend veel plezier hebben :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  3. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: Je zegt het goed. 'Had' een xbox. Mijn mannetje vond dat die en de spellen erbij verkocht moest worden|:- . Deze nieuwe is mijn nieuwjaarscadeau en die gaat nooit meer weg.

    Ontopic:

    Een xbox 360 gaat een beetje boven onze pet op het moment. Misschien later, maar dat zie we dan wel weer. En ik vermaak me prima met 'oude' consoles. Heb hier een ps-one staan, speciaal voor 1 playstation spel:cool: .
    En Fable rocks!
     

Deel Deze Pagina