1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

uL I Unstoppable Legends

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door E-lite Victoria, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    FocuSs ik heb liever dat je zoiets gewoon niet post okee.
    Doet het voor de clan!

    Spreek je laterr
     
  2. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij zegt: Net zo levend als je dode stinkende lelijke oma, dan mag ik dat ook wel zeggen;)

    Maar ik zal dan ook maar niet in het uL topic posten:D
     
  3. automathic

    automathic uL I SadiStiK

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    idd dick ik zit ook al te twijfellen als ik weer terug ben rainbow of halo .want ja
    me roots liggen wel bij rainbow .

    we hebbe samen wel 1 goed rainbow 6 verleden ;)
     
  4. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch ook niet dat jullie niet heel sterk zijn?

    3-1
    3-0
    2-0

    3 Clanwars...

    Mee eens.
     
  5. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh damn thats gotta Hurt!
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    gast :thumbs:

    bek houden :cool:
     
  7. perf3ction

    perf3ction Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    sostic nice match, in crossfire kwamen we er ook niet doorheen maar dat kwam ook omdat julliie op goede plekken zaten, we gaan vandaag tactics doornemen over alle gamemodes en mappen, hoop dat 't helpt! :)
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Pff wij deden ook nauwelijks tactics, improviseren maar wat 8) Jullie begonnen wel goed op crossfire, maar wij kwamen gelukkig sterk terug :)

    Maar gg idd :) Vind het wel jammer dat er zo weinig customs worden gespeeld, zo is het best lastig om tactics echt lekker te oefenen...
     
  9. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Lightnezz (en andere) Het was ook niet onze bedoeling om een dikke Pro clan op te richten... Dat was ons doel totaal niet. Wij zijn geen clan als qG, HLH en Envy enz. Als je bij ons "minder" bent wordt je er niet uitgekickt als je maar gezellig bent. Kijk naar mij: Denk je dat een andere clan mij zou willen hebben? Behalve als mascotte of cheerleader dan? }:]Nee, dus! Dus mensen kap met Oeeh verloren WAAaah! PWND en OWNed en weet ik veel wat voor rare woorden je nog meer kunt uitkramen! Ons eerste doel is Gezelligheid en dan winnen. Wij willen gewoon lol hebben is dat voor sommige kansloze en vriendloze mensen zo moeilijk te begrijpen? :x EN hiermee bedoel ik niet dat we het zo leuk vinden om als lopende schietschijf door het veld heen te huppelen, maar wij zijn van mening dat en een goede clan (Niet de wereldtop zoals sommige clans willen bereiken) en gezelligheid best samen kunnen gaan :cool::b:

    Voor de rest: RAINBOW IS THA BOMB! En Frank... Hoezo hebben WIJ een goed rainbow verleden? Toen kende ik jou volges mij helemaal niet? En wie zegt dat Ninja jou er in zou willen hebben O-):+

    Edit: Gelukking nieuwjaar he mensen!
     
  10. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je doelt hierop dat mensen uit EnVy, qG en HLH geen vrienden hebben? En kansloos zijn? Wat ben jij ongegrond en uitdagend bezig mannetje :mad:...
     
  11. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeeh verloren WAAaah! PWND en OWNed en weet ik veel wat voor rare woorden ik nog meer kan uitkramen!
     
  12. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik niet maar die clans zijn vaak gericht op Pro... Wij minder! That's just my 2 cents! Als het zo over komt dan is dat niet mijn bedoeling...
     
  13. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn citaten uit jouw stuk. qG, EnVy en HLH zijn groot geworden door goed management en gamerstalent. Als jullie over beiden niet beschikken, wil dat nog niet zeggen dat deze bovengenoemde clans maatloos en levenloos zijn.
    Gelukkig probeer je het nog goed te praten door te zeggen dat het niet zo bedoeld was, maar de toon is weer gezet.
     
  14. automathic

    automathic uL I SadiStiK

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal maar weer is mee bemoeien

    punt 1 crow zegt niet dat hij vindt dat qG HLH en EnVy leveloos en vriendloos zijn . hij zegt alleen dat wij dat niet willen drm 1 groote happy family.en dat wij niet op jullie manier willen doen .

    punt 2 crow wie zegt dat ninja mij er NIET!! in wil hebbe :p

    wie is ninja eigenlijk ?

    greetz SadiSTiK
     
  15. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    @ uL CoD4 team.. we moeten nog steeds een challenge sture en jullie accepte .. en dan moete we nog winn krijgen van laatst .. ik neem aan dat we alles netjes op msn kunne regelen ? ( add: peter_vdbesselaar@hotmail.com )
     
  16. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, 10xp xD.
     
  17. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey uL. Staat jullie rainbow six team op gb?
    Wil best een keertje een match doen, weer eens wat anders dan die saaie engelsen.
    Oh, btw de clan is Brain SurgeonZ en we staan 1e :+
     
  18. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes... Die match komt er zeker! We staan sinds gister op gb ff alle members nog toevoegen. Frank: Ninja is de Rainbow leader dus... :) Deadbringer, ik zal het Mr. BumBleBee ff laten weten!
    En Gsus als ik toch zeg dat ik dat niet bedoel dan is dat toch zo... Beter zeg je dan: Crow je kan niet schrijven en formuleren ofzo :+

    Edit: Heb t Wesley gemeld ff kijken wat hij ermee doet! Ze zijn er nu iig van op de hoogte, meer kan ik ook niet doen!
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  19. perf3ction

    perf3ction Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    @: deadbringr: de match was best of 5 en 't stond pas 2-0 voor jullie en toen leaveden jullie allemaal, we hadden de match nog niet klaar dus, maar dus waarom zouden jullie willen dat wij die challenge sturen, als wij wonnen omdat jullie weggingen... maar omdat wij geen gezeik willen, sturen we niks en spelen we de volgende x een rematch met challenge.
     
  20. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    alles is al geregeld.. we stopte de match toen het 2-0 speelde omdat jullie 3members hadden en het duurde al ure :9 haha maar we spelen dit seizoen wel weer :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina