1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ultieme Livegame!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 10 jul 2003.

  1. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoiets bestaat al een beetje, Project Entropia, maar ja, ik ga niet mijn geld erin stoppen voor een beetje lol...
     
  2. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het wel leuk. Een Soort Sims, GTA en Fable dat je online kan spelen.
    Je kan op het begin van het spel een man of vrouw kiezen, dan krijg je wat geld om een huis te kopen en in te richten.
    Als dat gedaan hebt kun je van alles doen: een baan zoeken hoeft geen eerlijke baan te zijn, het kan ook crimineel zijn of drugs dealer ofzow, maar als je opgepakt word dan een dag niet meer spelen. Je kan ook zwerver worden en bedelen aan andere mensen die ook online zijn, ze kunnen je geld geven, weg lopen of in elkaar slaan. Verder kan je nog allemaal dingen doen, je kan uitgaan en andere mensen ontmoeten en die kan je dan vragen of ze in je frendlist willen, daar kan je een realatie mee opbouwen en mee trouwen kinderen maken enzo. Dat hoef je niet persee te doen je kan ook een eenzaam iemand worden een junk die alles aan het jatten is om aan geld te komen. En als je veel geld hebt kun je veel mooie dingen open, groot huis. Je kan ook boetes krijgen als je te hard rijd. Het is eigenlijk gewoon de zelfde wereld als ons, alleen daar kun je dan doen wat je hier niet kan doen. Lijkt iemand dit een leuk spel ofniet??
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Nope lijkt me niks..
    Stel dat er zo iets komt, en iedereen vind het leuk dan houd 't je dus echte van de straat..

    Je krijgt een virtueel lekker blondje als vriendin wat eigenlijk een vent blijkt te zijn, maar door voice mask merk je 't niet. En daar ben je dan 3 weken elke avond mee uit eten geweest |:-

    kut spel dus :+
     
  4. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik denk dat veel vrouwen dit spelen, net als de sims (lijkt dit een beetje op). Maar het is niet echt, dus wat maakt het uit of het een vent is. En als je het niet leuk vind ga je toch gewoon niet trouwen. Word je toch gewoon een eenzame junk ofzow :+
     
  5. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL @ Dioga en Headcollector1!

    Ja maar je als het een man blijkt te zijn, mol je haar als ze slaapt, laat een gangs hem in * paaien, en jat z'n geld en verdeel het onder de "paalgang" :+
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is slim van je :+ maar als je opgepakt word dan mag je een week dat spel niet meer spelen.
     
  7. reinaldo

    reinaldo XBXL Gamer!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, er is denk ik voor gamers een virtuele wereld en een echte. Het gedeelte in de virtuele wereld is (voor de meeste gamers) ontspanning. Ik denk dat je dit niet door moet trekken naar de werkelijkheid, het is nooit de bedoeling van games geweest om de grenzen tussen de virtuele en de echt wereld te vervagen, wel om er op te lijken.

    Verder, als jullie ideen klinken leuk. Maar het blijft klinken als GTA. En dan nog even als af sluiter: Mijn favoriete live game is in de maak en luistert naar de naam Project Gotham 2 !
     

Deel Deze Pagina