1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ultimate Game muis.

Discussie in 'Games' gestart door SabZero NL, 24 sep 2004.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    betaal je ook wel voor

2. Project_Sharky

Project_Sharky Huh!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het ook ennuh MX510 wereldmuis en zo duur is ie niet :)

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Las net btw ergens dat de MX1000 sneller is dan de MX510..
    Maarja maakt toch niet uit, ik ga sowieso voor een draadloze muis en ik geloof dat de MX1000 sowieso dan een hele goede optie is. :) Bedankt voor het suggereren in ieder geval. :)

4. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Jongens, ik heb het heel anders aangepakt.
    Ik liep net naar de computer zaak, en heb de mx510 bekeken, en moet toch zeggen dat het een lelijke muis is. vooral met die rode kleur erover heen.,

Toen heb ik de Razer Viper muis gekocht. Wat een schitterende muis. en snel.
    Echt aan te raden voor iedere fanatieke gamer.

http://www.cluboverclocker.com/reviews/mouse/razor_viper/

Zie daar.

5. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Neem dan een blauwe! ;)

Ik vind de Razor van dat linkje niet mooi, hij is erg simpel. Weinig knoppen ook. En het lijkt wel of hij bij "Pimp My Mouse" is geweest met al dat rode licht... Maar hij ziet er al beter uit dan degene die ik had gezien een tijdje terug, waar de knoppen van bleven hangen.
    De Razor wordt wel vaak aangemerkt als DE gamersmuis inderdaad.

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    die blauwe is uit het assortiment

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    lol en ik heb een blauwe :D

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb vanmiddag een MX1000 aangeschaft.:)

9. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Vreemd... Ik had gelezen dat de rode in de USA geleverd werd en de blauwe in Europa. Op de Site van Logitech staat hij nog gewoon als leverbaar, je kunt hem daar ook gewoon bestellen voor €49,99.
    Op de amerikaanse site zie je nu ook de blauwe erbij staan.

10. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Wow :D Vertel ons maar snel hoe die bevalt :9 ... vooral met betrekking tot games ben ik zeer benieuwd. En hoe groot hij eigenlijk is... want hij lijkt mij de groter dan de andere MX'jes...

11. Wolfblade12

Wolfblade12 anti discriminatie

Leuk Bevonden:
    0
    waarom kiest ineens iedereen voor draadloze muizen? enige voordeel wat eraan zit is dat de batterijen snel opgaan :confused: mjaah ik heb deze: logitech wheel mouse

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hij bevalt zeer goed tot nu toe. :) Hij ligt perfect in de hand, is niet te groot of te klein voor mij. Reactietijd is uber snel in mijn ogen. (mag ook wel vergeleken met mijn andere muis:+).
    Ik ga hem zo nog ff testen bij Starcraft: Broodwar en Diablo II dus ik kom vanmiddag met een eind conclusie. :)

@Woflblade112 - Mijn draadloze muis van 4 jaar terug doet nog 4 maanden met zijn batterijen per keer, niet bepaald snel op dus. En de muis die ik nu heb heeft oplaadbare batterijen, weg probleem dat je batterijen op zijn dus.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Starcraft _O_ (Srry kon het niet laten O-) )

14. Lifeliner

Lifeliner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Razer muizen voor pc

Hoi ik ben nieuw hier. Ik ben op zoek naar de aller beste gamers muis van dit moment. Ik weet er eigelijk te weinig van om een goede keus te maken. De kosten interesseren me niet. Ik lees hier veel over logitech. Zegt RAZER iets en is dat het beste en welk type daar van is dan de beste of adviseren jullie toch een andere. Wel met draad.
    Wat ik van belang vind is dat hij HEEEEL erg precies is dus dat ik als ik een spel speel en aan het sniperen ben en ik richt op grote afstand en ik heb een poppetje zo als dit :{ dat ik dan kan richten op bv het linker oog. Iets wat ik nu niet kan. nog niet eens op het hoofd.
    Alvast bedankt voor jullie advies de groete bye

Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb eigenlijk ook zoiets. Ik heb nu al bijna 1,5 jaar de MX518, en die presteerd echt gewoon perféct ! Hierna kocht ik gewoon (eigenlijk puur voor de luxe ofzo) een MX1000, maar deze heb ik al snel weer vervangen door mijn oude 518, omdat ik die toch fijner vind.

Maar deze begint nu toch wel enige slijtage te vormen... En ik ben daarom ook op zoek naar een kwalitatief goede muis (van onder de € 80,- ongeveer)

Vriend van mij heeft een Razor Diamondback, en die vind ik vreselijk :eek: Die knopjes aan de zijkant zijn gewoon niet fijn, maar ligt daarentegen wel heel erg fijn in de hand ! Ik was al wat aan het rondkijken, en het verschil is er wel tussen de C'head en de D'back. Zie onderstaande specs. (bron; razerzone.com)

Diamond black

Razer Diamondback™ Technical Specifications

Optical engine powered by Razer Precision™

1600 DPI, twice that of conventional high performance sensors

Ultra large non-slip mouse buttons, tactile response design

Award winning Razer drivers featuring On-the-Fly sensitivity™ adjustment

Frame rate over 6400 frames per second (5.8 megapixels per second)

16 bit data path, as compared to 8 bit and 12 bit data paths
    used by other conventional mice

Always-On™ Mode – the optical sensor never powers down -
    provides instantaneous response at all times during gameplay

High speed motion detection, up to 40ips and 15g

Buttons – 7 physical buttons optimized for gaming response and
    independently programmable

Non-slip side rails and new ergonomic ambidextrous design

Zero acoustic Teflon feet for smooth motion over any surface

Gold plated USB connector for maximum conductivity

Size: 5.04" length x 2.5" width x 1.54" height

7 foot, lightweight, non-tangle cord

Chameleon Green and Magma (red) translucent chassis options available

Copperhead

Razer Copperhead™ Technical Specifications

2000 DPI Laser Engine Powered by Razer Precision™

1000 Hz Ultrapolling™ with 1 ms response time as compared with 125Hz/8 ms response time used by other conventional gaming mice

32KB Onboard Memory Powered by Razer Synapse™

7 independently programmable buttons optimized with Razer’s Hyperesponse™ technology for ultra tactile button feedback and maximum actions-per-minute (APM) gameplay

Zero-Acoustic Ultraslick™ Teflon feet

16 bit data path, as compared to 8 bit and 12 bit data paths used by other conventional mice

High speed motion detection, up to 45ips and 20g / Over 7080 frames per second

Always-On™ mode pioneered by Razer™ - the laser engine sensor never powers down to provide instantaneous response at all times during gameplay

Award winning Razer™ drivers featuring On-the-Fly Sensitivity™ DPI adjustment pioneered by Razer

Size: 5.04" length x 2.5" width x 1.54" height

GlowPipe™ non-slip side rails

Ergonomic ambidextrous design

Ultra large non-slip rubber coated mouse buttons

Gold plated USB connector for maximum conductivity

7 foot, lightweight, non-tangle cord

Ook zat ik te kijken naar die Logitech's MX Revolution. Maar deze vind ik vrij prijzig, hoewel de C'head in dezelfde prijsklasse zit. De D'back is daarentegen wel weer wat goedkoper.

Hopelijk heb je wat aan deze informatie :)

16. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je vertellen dat de de MX Revolution, ondanks dat ie niet in het gamingsegment zit dezelfde lasertracking technologie bevat als de G7. (2000 dpi)

Heb hem zelf en hij is buitengewoon snel, en hij is niet te zwaar en buitengewoon nauwkeurig. Hetzelfde geld voor de VX revolution, die overigens gewoon dezelfde harware bevat.

Die nieuwe Revolutions zijn de juweeltjes op muisgebied van Logitech _O_

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zit er nog verschil in de MX en de VX op het extra scrollwieltje na op de MX ?

Ik vind die MX er 'beter' uitzien voor in de hand eigenlijk :eek:

18. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    Ze liggen beiden lekker in de hand..

de VX heef een Zoom-knop,instelbaar scrollwheel dat tegelijkertijd als documentschakelaar fungeert en heeft geen Accu(werkt op een penlite). het ontvangertje kun je opbergen in de muis dus ideaal voor laptopgebruik (wanneer je dit doet schakelt de muis zichzelf ook geheel uit om batterijen te sparen)

de MX heeft een scrollwheel dat zicht aanpast aan het scrolgedrag, Documentschakelaar (dient ook evt als muisknop), en is oplaadbaar (waarvan de batterijduur super is)

Voor de rest zijn ze 100% gelijk.

Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  19. NielsZ

NielsZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik voor de mx518 gaan niet heel erg duur en speelt super *)

20. rubvandoorn

rubvandoorn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hele simpele Logitech G1, en hij speelt me toch fijn:)

superlicht en supernel, alleen wil hem nu toch upgraden naar een Logitech G3, 2000dpi voor een zacht prijsje, 45 euro namelijk. Ik hoef geen fratsen op mijn muis, gewoon een linker en een rechtermuisknop!

http://images2.ggl.com/articles/3803/g3.jpg

Deel Deze Pagina