[PC] Ultimate Game muis.

Discussie in 'Games' gestart door SabZero NL, 24 sep 2004.

1. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    Even iets anders, weet iemand waar je muismatten speciaal voor draadloze muizen met een soort rode laser aan de onderkant kan vinden??

Want ik heb hier een paar muismatten liggen die niet werken, 1tje doet het wel en die is helemaal wit en glad, en de rest is zwart of andere donkere kleuren, met een soort profiel erop

Dus als iemand weet waar je zo'n muismat kan halen vertel het me :)

2. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ben ik de enige die spontaan een beroertje krijgt bij het denken aan n muis met n "balletje"?

teh horror!

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik gebruik nu de Razer Copperhead. Erg fijne muis in vergelijking met mijn vorige Logitech MX518.

4. Opgezwolle

Opgezwolle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb ook een Razer Copperhead, ben er tot nu toe wel tevreden over...
    www.razerzone.com

5. SupahMaster

SupahMaster Guest

45 euro voor een muis :emo: Dat is toch geen zacht prijsje =(

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Houd jij is op met iedereen te verbeteren en af te kraken.. Wordt echt vervelend.

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb zelf nu een tijdje de Razer Copperhead in combinatie met een MadMouse Game Guru mousepad, ik vind dit echt een killer combo.

Razer muizen vind ik zowiezo wat soberder dan die logitech craphola die alleenmaar op design afgaan :b:

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Razr muizen hebben vind ik vaak een wat hoger breezah gehalte. Opvallende lelijke muizen. Ik heb geen ervaringen met de muizen, dus misschien zijn ze perfect voor gamen, alleen ik wil ook iets moois op mijn bureau hebben staan.
    Logitech muizen vind ik toch wel de betere, heb nu zelf een mx1000. Voor de echte fanatieke gamer kan ie misschien een beetje te zwaar zijn, gelukkig zijn er genoeg alternatieven. ;)

9. mottje

mottje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een draadloze muis is veel zwaarder vanwege de accu wat voor snelle bewegingen (gamen) niet prettig is.

dat maakt opzich tog niet veel uit want je kan altijd je mouse sensetivity wat hoger zetten dus dan heb je er geen last van

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    of je haalt een topic van meer dan een jaar naar boven

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je toch niet erg als ik het nu ook doe? O-) Zit nu zelf te zoeken naar een degelijke en goeie muis en dan onder de 50 euro. Zie zelf die Logitech Laser muizen wel zitten want moet ze ook gebruiken voor ontwerpen. Iemand tips?

12. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Logitech VX of MX Revolution. Heb zelf de VX. Super precies en de accu gaat lekker lang mee.

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dan precies het verschil? Want hoe raar het ook is die 2 zit ik nu tussen te twijfelen en vergelijk ze ook bij komplett maar toch vind het beter om een persoonlijke ervaring te horen.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Logitech G5.

Maar wat je het beste kan doen is gewoon naar de winkel gaan en ze in je hand houden. Iedereen heeft een andere hand, dus iedereen vind een ander soort muis fijner in de hand liggen.
    En dat is nog altijd het belangrijkste, dat lekker in de hand ligt.

15. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    razer lelijke muizen?:eek: Smaken verschillen blijkt maar weer heb hier zelf een razor deathadder met en razer exactmat erbij en het ziet er tof uit hoor, vooral in het donker aangezien de lampjes supervet zijn op het logo en scroller. Terwijl ik de logitech muizen er echt niet uit vindt zien.

Hij ligt ook echt super in de hand en glijd ongelofelijk soepel over de muismat heen. kost dan ook wel wat maar de levensduur is erg lang vergeleken met goedkopere muizen.

Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Vond de Logitech VX of MX Revolution erg fijn zitten! Vind de MX wel errug duur....was die nou iets goedkoper had ik um al...

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb nog steeds de MX510 en die bevalt nog steeds prima, ook met games. Speel voornamelijk RTS games op de pc en het speelt elke keer weer lekker!

Nu zat ik toch te denken om een draadloze versie te kopen, maar is die er ook van? Dus zo ongeveer de zelfde muis alleen dan draadloos?

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik hoor en begreep zijn ze er zeker wel, je legt er alleen een prijs voor neer. Kameraad zei ik raadt je draadloos af, en ik speel shooters dus tja ik zie ook wel een punt...vind het gewoon ook soms wel handig geen draad...

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Heb deze nog steeds

KILLER COMBO 8)

(wtf, in welke termen dacht ik toen :+)

20. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf al sinds vorige kerst een G9, tegerlijkertijd gekocht met g15 toetsenbord. Mooie set samen. Werkt allemaal prima.

Ik zou zeggen, maak een top 3 of een top 5 en zoek op youtube verschillende video reviews en daarnaast kan je ze bij bijvoorbeeld media markt aanvoelen of het goed in jou hand voelt. Zo had ik het gedaan.

Deel Deze Pagina