1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ultimate Mortal kombat 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door capcom23, 11 okt 2006.

  1. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    mortal kombat 3 is een leuk spel.Maar ik heb hem op de SNES dus ik ga hem niet nog eens kopen.Zonde van m'n punten
     
  2. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, is dit nou de echte originele arcade versie of niet? ik heb het nog niet kunnen spelen. Pas later vanavond is dat mogelijk. Maar ik ga het zeker downloaden. Ik hoor nou verhalen dat animality verwijdert is en brutality in zit. IN de arcade versie heb je geen brutality. toch niet echt origineel dan. Ik vind het niet erg, maar mze kunnen dan liever alles er in laten plus de brutality. animality vind ik wel cool eigenlijk. Misschien is dit wel de SEGA saturn versie. die was identiek aan de arcade versie op paar dingen na.
     
  3. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Yup maar dan thuis lol!!
    Alles zit er in wat ook in de arcade zat en hij speelt veel beter dan Street fighter.

    Chop!!
     
  4. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Trial version getest gisteren en het is net zoals arcade game. Veel leuker dan SF2. Op het ogenblik dat ik opnieuw punten heb koop ik hem. Online zal ook de moeite zijn.
     
  5. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Fout, geen verkeerde info verspreiden aub.

    Noob = Ed Boon (programmeur/ bedenker)
    Saibot= John Tobias (zie boon)
     
  6. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    je klopt en niet te vergeten dat Noob eigelijk de orginele Sub Zero is van MK1 :D

    Btw leuk spelletje brengt veel herineringen terug.:thumbs:
     
  7. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok is weer heerlijk oldschool vet _O_

    Maar...als je aan het vechten bent komt er af en toe mannetje in beeld die JOEPIE!! zegt :+
    Nu weet ik dat je bij de SNES versie als een malle op select moest drukken en zo tegen Smoke(real) of Noob kon vechten.

    Maar is het bij deze versie dan zo dat je op back moet drukken want is me echt nog geen 1x gelukt met verschillende knoppen.
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben druk bezig met deze game, maar alle combo's weer ophalen is nog best lastig... Maar gewoon erg vet :) Ben flink aan het oefenen, maar de eerste toren heb ik nog niet eens gehaald :p Ineens tegen twee tegenstanders vechten is nog niet zo makkelijk xD
     
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is vet he !! vind deze persoonlijker 10x beter dan Street Fighter , kreeg weer helemaal die oude vibe terug van vroeger !

    ik vecht zelf wel met de D-pad ik vind de analoge stick niet zo lekker werken ervoor .. maar wat jij zegt man ik wil ook wel is weten als die WOOPIE man komt wat je dan moet drukken }:]

    vind dit zelf de beste arcade game samen met UNO en TEXAS HOLD 'em !
     
  10. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Als iemand een paar potjes wil spelen voeg me maar toe, gamertag = MMaRsu NL
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ook ik moet eerlijk bekennen dat ik deze game lekkerder en leuker vind spelen dan SF2,maar man o man wat is die motaro een bitch om te verslaan zeg}:] 8)
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Motaro gaat nog wel. Die Shao Kahn is een verschrikking!!
     
  13. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Pfff hou op schei uit...

    Net een dik uur gespeeld en gewoon steeds niet winnen van Shao echt om gek van te worden :mad:
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Shark..... wat is de beste manier voor motaro te killen?
    (welk charackter)
     
  15. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Had hem met Jax verslagen :)

    Gewoon springen en blijven springen met combo's erachteraan.
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad Motaro is niet zo moeilijk .. constant blijven springen en schoppen .. maar met die Shao Khann is het een ander verhaal .. iemand een tip om hem te beaten ??

    misschien met sub zero en dan die ice backwards ofzo ?
     
  17. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel al uitgespeeld. 2x :). Motaro is totaal niet moeilijk. Ik speel meestal met Sindel, Jade en Sheeva tegen Motaro. Veel springen en schoppen en flinke combo's verkopen en niet blijven proberen blokken, want daar schiet je niet mee op. Bij shao kahn moet je zo veel mogelijk bukken en zodra hij geschoten heeft rennend op hem af en combo's verkopen. Ik versla hem met gemak. Maar moet wel af en toe opnieuw proberen. Maar veel bukken en direct op af.

    Ik ben superblij dat dit spel er is. Ik wilde altijd al de Arcade versie op mijn tv spelen. Die van de console super nintendo, sega, nintendo 64 en de playstation versie is niet origineel. Kleinere poppetjes en minder mooie graphics. Geluid is supertop van de arcade versie. Nou moet ik een 2e joystick aanschaffen om die code te kunnen invoeren om 3 extra characters te unlocken. Heb met plezier online gespeeld tegen mensen en fatalities te geven of animality. maar heb ook meegemaakt nadat ik mercy getoont hebt dat ik afgemaakt werd. lol zogenaamd gewonnen en toch uiteindelijk verloren. animality grappig, maar je moet wel oppassen. Een heerlijk spel.
     
  18. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    lol, heb mortalkombat 3 vroeger al tig keer uitgespeeld ga em nu ook kopen voor de 360 8)
     
  19. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4

    hoe zit dat met die code ?
     
  20. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0

    Nadat je het spel uitgespeeld hebt dan zie je een rode scherm te voorschijn komen en dan moet je met 2 joysticks de juiste code invoeren. nadat het ingevoerd is hoor je een geluid en dat geeft aan dat ninja subzero, Ermac en Mileena geunlocked is.

    mileena : joystick 1 code = 22264- joystick 2= 22264
    ermac : joystick 1 code = 12344- joystick 2= 44321
    Sub zero: joystick 1 code= 81835- joystick 2= 81835

    Deze codes kun je per keer gebruiken dus niet tegelijk. je gaat eerst voor mileena bv. Gewoon het spel uitspelen en dan kom je op een rode scherm en dan moet je deze dingen hebben. wat die 2 betekend weet ik niet. bv als je op hp drukt dan zie je een skelet of mk3 logo. dus HP is misschien nr 1 2 dus 2x op hp om die 2 te krijgen en dan hk 2x er op drukken om de 2e 2 te krijgen. het is wel lastig die codes. je moet het proberen. die codes betekent de aantal keren dat je op een knop moet drukken.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006

Deel Deze Pagina