1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ultimate Spider-Man

Discussie in 'Algemeen' gestart door iOcat, 7 sep 2005.

  1. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    cheaten is niet leu kbij een spidy game:'-( .
    gewoon goed zoeken of gebruik een zo kaart waar je die dingen kunt zien staan weet effe niet meer hoe die heten.
    Deze game staat apsoluut boven ana me verlanglijstje binnen kort kerst en vraag ik die wel aan me ouders deze lijkt me echt vet.

    Heb net de trailers bekeken en het ziet voor mij goed uit vecht stijl is goed maar wil hem zelf spelen en dan nog beter kunnen beoordelen.
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb m' van het weekend bij Media Markt even gespeeld.
    Het grafische gedeelte vind ik echt heel tof. Echter kwa gameplay is het gewoon spiderman 2 (ook side quests als mensen naar het ziekenhuis brengen, berovingen voorkomen, etc), alleen voor mijn gevoel wat slomer en stroever.
    Deze stond niet echt op mijn must-have lijstje en na hem gespeeld te hebben komt ie daar ook niet plots op. Misschien als ie een keer in de budget-bak ligt.
     
  3. eazyt

    eazyt Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    I'd Like To Thank You For Taking 60 Euro's From Me!! and a new controller.

    first off, I would fire the guy who created those chasing parts, these robots are the raison I need a new controller,

    the game sucks big time. you cannot charge more than 3 dollars for this piece of shit. else people should sue you for stealing their money
    let me explain why:

    - the flying robots are a anoying.
    - no real story
    - a few moves.
    - its to goddam difficult, where is should be easy!
    - a lot, I mean A LOT BUGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    - every mission is the same.
    - protecting thing in a game is lame
    - i don't even think it is of a use to list everything because I can only mail 10mb per mail.
     
  4. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    he heeft iemand de walktrouth van deze game
     

Deel Deze Pagina