Ben erg benieuwd wat hij allemaal kan, waarschijnlijk dat we donderdag meer weten. Als het een alleskunner wordt is er grote kans dat ik hem ga aanschaffen i.v.m. mijn werk. Kan ik ondertussen tijdens de pauzes even online gamen haha.
Ziet er opzich wel vet uit, had zelf eigenlijk iets heel anders verwacht Ben benieuwd wat ze nou nog in verschillende weken willen onthullen, als het belangrijkste al bekend is..
waaah!! waarom moet alles altijd zo vaag onthuld worden? nu gaat iedereen zich er van alles van voorstellen en je zult zien dat het dan uiteindelijk weer verschrikkelijk vies gaat tegenvallen *zucht*
UMPC's zijn niet zo vaag hoor ... het enige wat nieuws is is dat MS blijkbaar ookde hardware gaat leveren
Microsoft heeft bevestigd dat het videofilmje over de Origami echt is. De beelden zijn echter al een jaar oud en bovendien ging het slechts om een eerste prototype. De definitieve Origami zal donderdag worden onthuld. De kans bestaat echter dat dit geen fysiek product zal zijn, maar slechst een 'technologie'. Dus wees gerust mensen die het ontwerp lelijk vinden
Hopelijk wat meer knoppen want die gast die in dat filmpje halo zit te spelen heeft maar 2 knoppen ofzo. Hopelijk past het definitieve design ook beter bij de 360 (wit enzo) Met de oude vertrouwde A,B,X en Y knoppen. Maargoed, een link zou welkom zijn idd
http://www.winfuture-downloads.de/msorigami_winfuture.mpeg Directe link. "gewoon" een grote PDA lijkt het wel
Denk het ook, maar een Ultra Mobile PC is niet een goedkoop randapparaat waar men het over heeft in de roddels én het heeft weinig te maken van de xbox360. ALS het dit is, zal het zeker de hoofdprijs moeten kosten. Microsoft is verder nooit een kei geweest in het uitbrengen en onderhouden van hardware (buiten die gamezooi, joysticks en stuurtjes dan) Ach we wachten gewoon af
Tsja, het ziet er leuk uit, maar eerst specs en mogelijkheden weten. En dan pas gaan we verder kijken.
Ik ben zelf van plan om een UMPC te gaan kopen als deze op de markt komt. De PDA's vind ik te klein en de tablet's te groot (en te duur)... als dit een tussen maat word met de funkties in de promo dan ben ik meteen verkocht!
De onlangs gelekte reclamefilm, gemaakt rond een tablet-pc-achtig apparaat uit de koker van Microsoft, is niet representatief voor de uiteindelijke uitvoering van het zogeheten Origami-project. Dat zou een woordvoerder van het softwarebedrijf vandaag gezegd hebben tegen TG Daily. Volgens de spreekbuis van de softwaregigant uit Redmond 'is het filmpje een jaar oud en vertegenwoordigt het beeldmateriaal een eerste verkenning rond de mogelijke gebruiksvormen en -scenario's van deze form factor. De komende weken zullen wij graag meer details bekend willen maken, so stay tuned.' Of de zogenaamde 'verouderde details' vooral betrekking hebben op het design van de Origami, dan wel op de gesuggereerde gebruiksmogelijkheden is niet helemaal duidelijk. bron: tweakers.net
super irritant! denk je dat ze gaan aankondigen wat het is, en dan kijk je op die site en nog niets! er staat een net zo vaag filmpje als het eerste filmpje op de site met aan het eind nu "find out more on 03 09" :{ dit gaat zeker weer weken duren met elke week weer een nieuw vaag filmpje....