Ik zit nog te twijfelen of ik nu niet al de ps3 ga halen met resistance 3 (en 1+2 classic) en uncharted 1+2... maar ik heb ook nog Gears 3 hier liggen Hij is nu namelijk 250 euro bij de wehkamp: http://www.wehkamp.nl/gaming-films/...gb- -resistance-3/C25_5E1_E14_702111/?BC=,TRT
Ik vind Resistance eigenlijk erg tegenvallen..... Maar de Uncharted reaaks alleen is een reden om een PS3 te halen~!
Resistance 3 blijkt best wel tof te zijn maar 1 en 2 vond ik maar zeer matig. Het zeker geen games die je als eerste zou moeten spelen bij aanschaf van een PS3. Als je perse een FPS wil spelen zou ik toch eerst voor Killzone 2+3 gaan. Als het niet een FPS moet zijn zou gewoon met Uncharted beginnen als ik jou was
Ik zou ook inderdaad voor Uncharted en Killzone gaan en Resistance laten voor wat het is. Als je dan toch perse nu een ps3 wilt (volgens mij gaan de prijzen tegen de kerst nog wel wat zakken) haal dan Uncharted 2 en Killzone 3 Heb ik veeeeel meer lol aan gehad dan aan Resistance. Dat vind ik eigenljk maar een hele matige shooter. Zou je nog eerder Infamous 2 en God of War III aanraden
Zand ziet er tof uit, ben erg benieuwd wat ze daar nog meer mee gaan doen. Denk dat ze nog wel wat mooie zand en water truukjes paraat hebben.
Komen alle DLC nu later ook als download gewoon? Sommige zijn best sterk zoals multigrenade throwing en zo. Preordercrap... En hoe zit dat nu met UK versies van de game en DLC? ps. The Fourth Labyrinth op me Kindle Wishlist gezet.
Nog een maandje! Vandaag deetle 1 en 2 nog overgenomen van Graveheart voor mooi prijsje. Heb wel zin om ze nog even te doorlopen! Uncharted 3 wordt denk ik mijn GOTY.
Sinds gisteren lekker bezig met de beta. Wow, wat een topgame gaat dit worden zeg! Vind de beta zo tof. Speelt lekker weg en de levels zijn tof. Wist al dat de singleplayer waanzinnig zou worden, maar hetzelde kan ik nu ook zeggen van de multiplayer.
Ik weet niet over welke Alonso het heeft, maar in de US kun je aan de FULL MP komen door, ehm, iets te kopen bij Subway. Geen beta dus, maar de volledige MP. Die een stuk slechter schijnt te zijn dan de beta trouwens.