Te veel recoil. Sprinten is te snel (oid) Wat resulteert in te veel melee. Vooral dat melee wordt veel over geklaagd en schijnt de game te 'verpesten'. ...Dunno, speel het zelf niet dus kan er niet veel over zeggen.
De game verpesten? Nou ja, dat heb je als er mensen zijn die een multi-player willen bij een single-player game . Ik ga, net zoals bij U2, de multi-player gewoon weg niet aanraken. Misschien dat ik m'n online pass dan nog kan verkopen .
ik vind dat zo kort door de bocht. Dit lees je echt supervaak. True UC heeft een te gekke sp en het voelt ook echt als een sp spel aan. Echter ze hebben met deel 2 bewezen een zeer strakke mp neer te kunnen zetten. Waarom die niet gewoon een kans geven?
Dan nog zal ik hem nog niet spelen. Zoals ik zei heb ik de mp van U2 nooit gespeeld ook al was die naar het schijnt goed. Op m'n 360 heb ik al tijden geen Gold meer, ook al heb ik hier nog 2x 1 maand liggen.
Sinds donderdag staat er een nieuwe beta in de Playstation Store voor Plus leden. Ik lees juist alleen maar goede berichten over de multiplayer. Dat het zo'n verbetering is ten opzichte van deel 2, terwijl ik deel 2 al ontzettend tof vind. Alleen sprinten lijkt me minder, maar dat moet ik eerst zelf ervaren.
Ja, die bedoel ik. Vind de game online beter aanvoelen tov deel 2. Het speelt zo soepel en speelt zo lekker weg. Het werkt gewoon goed online. De levels steken erg goed in elkaar en zijn tof om te spelen. Vond het zo tof toen die zandstorm kwam opzetten, zag er zo tof uit. Het melee gedeelte verpest de game totaal niet, is juist heel tof.
Yup, Ik ben hem nu aan het downloaden, en dan kun je deze beta spelen tot 1 november. Dus tot de volledige game uit komt
Ben ik nou gek of is de PU een van de eerste met de review van Uncharted 3? Heb hem hier voor me neus liggen, maar kan op internet nergens andere reviews vinden. 9.4 is trouwens een freaking mooi cijfer (ook al is het aftandse PU die hem geeft, al vertrouw ik Jan wel).