1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Uncharted 3: Drake’s Deception

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 9 dec 2010.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb het spel ook uitgespeeld, het was best wel snel maar ik heb er veel plezier mee gehad moet ik zeggen.

    Niet de beste Uncharted game imo, dat is nog steeds Uncharted 2. :+
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  2. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt zonde om er zo snel doorheen te gaan, ben nu bij chapter 10 na een uurtje of 6 in totaal. Ik loop dan ook rustig de omgeving te verkennen als het veilig is op zoek naar andere schatten etc.
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Je zegt zelf al 6 uur te hebben lopen spelen in de eerste dag en al in chapter 10 te zitten wat al betekend dat je al 50% in de game zit, op zich is er niet zoveel te ontdekken elke keer bij elke plek, trust me ik heb genoeg lopen ontdekken :+, ik heb het spel zelf in 7 uur uitgespeeld op Hard en ik vond dat vrij tegenvallen omdat ik veel langer deed bij Uncharted 2 bijvoorbeeld.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb ook het gevoel dat UC2 de betere game is. Ben nog niet klaar, maar UC2 lijkt meer indruk te hebben gemaakt op mij. Desalniettemin is dit een gruwelijke game.
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik weet niet of dat veel uit maakt want ik heb pas deel 2 uitgespeeld op Hard en dat was ook retesimpel.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.576
    Leuk Bevonden:
    8.670
    Ja, maar jij bent powerslave666. ;)
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Hahah,Dat zal het wezen ja(denk het niet maargoed):lol:
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Hard was ook enorm makkelijk bij Uncharted 3, ik ben nu met de moeilijkste difficulty bezig en die valt eigenlijk ook best wel tegen :+(voor mij dan!).
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Is het in dit deel trouwens weer zo dat je veelmoet klimmen, weer een stuk valt en dan weer opnieuw hetzelfde stuk moet klimmen? Dat vond ik in de eerdere delen wel erg herhalend. :)
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.576
    Leuk Bevonden:
    8.670
    Ik vraag me af of dit deel eindelijk eens wat meer avontuur dan schieten is. Het schieten is enorm tof, maar het avontuur is vele malen toffer. :cool:
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Volgens mij niet,Volgens mij zit het er nog meer in dan de andere delen,,
    En je moet meer vechten in deel 3.

    De shootouts vond ik ook het grootste minpunt van Uc 2..
    Die bleven maar komen.
    Zou het leuker vinden als er meer klimmen en puzzels in zaten
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.576
    Leuk Bevonden:
    8.670
    Daarom zullen de Uncharted games ook nooit mijn GOTY of game van deze generatie worden. Audiovisueel top, gameplay top, locaties top, maar toch is voor mij de balans iets te veel naar het schieten. Juist met die geweldige historische locaties met toffe gebouwen wil een beetje kunnen genieten van avontuur en ontdekking. Dat zit er wel in, maar naar mijn mening te weinig.
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik wil niks spoilen over het einde etc, maar er zit enorm veel vuurgevechten in het spel, wat me enorm tegenvalt dat het verhaal enorm veel lijkt op die van Uncharted 2.

    Ik had misschien een beetje te veel verwacht van Uncharted 3... het viel eigenlijk wel tegen... ik zeg niet dat het een slechte game is maar zeker niet de GOTY van deze jaar imo.

    @Bubbles in Uncharted 3 zal je zeker ook wel veel moeten klimmen.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    My thought exactly
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Trouwens(wanneer het online komt) zou iemand met mij Uncharted 3 co-op willen spelen?, mijn PSN is Mephilious als je interesse hebt!.
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bereik net Chapter 21.

    En, net als dat in Halo de Flood steeds weer terug komt, is er ook hier weer iets dergelijks. Zo jammer vind ik dat...
    Sure, het werd al diverse malen gehint, en ik wist ook wel dat het zou komen, maar toch...
     
  17. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 3 heeft echt wel veel meer exploring en minder shooting dan deel 2. Heb al heel vaak een moment gehad dat ik op een open punt kom waar je verwacht dat er wel weer een shooting scene komt, maar dat je vervolgens gewoon rond kunt lopen en er geen vijanden zijn.
     
  18. JinKazama

    JinKazama Chunli's shoe-shiner

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Na hem in 7,5 uur uitgespeeld te hebben inclusief minimaal 50% van de treasures gevonden te hebben vind ik hem niet alleen kort, ook sommige animaties maken het lopen "clunky", bijvoorbeeld het langs dingen heenlopen, Drake raakt dan wat aan om het realistisch over te laten komen en maakt het lopen soms heel ongevoelig als je in kleine ruimtes zit. Sommige momenten ook gezien dat NPC's een aantal meter boven de grond zweefden. Ook is zwemmen is vaak k*t en reageert het gewoon niet.

    Grafisch echt top, muziek ook, maar het voelt echt meer van hetzelfde met, in mijn beleving, wat meer mankementen/gebreken dan de vorige delen.

    Geen eindbaas, geen verder verloop van belangrijke NPC's en een verhaal wat eigenlijk UC2 is.

    MP kan ik nog niet spelen aangezien de online pass nog niet is geactiveerd... Maar goed, die zal goed zijn, dat was de beta natuurlijk ook.

    Voor mij voorlopig:

    UC2>UC3>UC1 En misschien 1 en 3 nog wel andersom.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En dat was Uncharted 3.

    Ook ik moet toegeven dat vorige delen beter waren.
    Wat niet wegneemt dat ik me goed heb vermaakt met deze laatste uit de serie. :)
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wat kost da? :cool:
     

Deel Deze Pagina