Uncharted moet juist lineair blijven, U2 was juist zo'n waanzinnige achtbaanrit omdat het lineair was en je zo maar steeds door blijft gaan omdat er minuut na minuut iets geweldigs gebeurd. Same als bij een game zoals Gears Of War. Open wereld zal alleen maar de vaart uit de game halen. Enigste wat nog steeds beter kan is de combat, voor de rest heb ik nergens last van.
Hyperdehype; preview van de trailer: Ben dan wel benieuwd. U2 is al zo mooi dat ik niet verwacht dat het er ver overheen zal (kunnen) gaan. Maar we zullen zien.
Dit is echt het enige spel waarop ik mij nu verheug. Daarna mag mijn PS3 weer de deur uit, want Uncharted is het enige spel die ik erop gespeeld heb .
[gt]708329[/gt] Als ik het goed zie is het allemaal in-engine, gameplay zal er niet ver vanaf zijn. Grafisch powerhouse word dit sodeju.
Ik ga alvast beginnen met sparen....man wat komen er veel must haves volgend jaar uit (PS3 en 360 samen)! .....kun je ze nooit meer nog een keertje spelen!
Zijn volgens mij tekeningen, en aangezien die handgemaakt zijn (met de computer) kunnen die wel wat afwijken. Lekker belangrijk...
Ik zit hier toch geen drama te maken. Viel me gewoon op toen ik de trailer zag. Zou jammer zijn als hij uiteindelijk ingame er anders uitziet dan ik gewend ben. Ga ik in een hoekje zitten huilen en de game dus niet spelen? Nee natuurlijk niet, maar ik mag toch wel even melding maken van zo een dingetje wat me opvalt.
U2 afbeelding is getekend, U3 afbeelding niet, in iedergeval drake zelf niet. Kaaklijn is ietsje breder geworden en zelfs dan nog is het verschil haast niets.
En hij trekt ook een beetje een raar hoofd omdat hij tegen de zon in kijkt. In die flitsen van gameplay aan het einde van de trailer ziet hij er volgens mij als vanouds uit