1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Uncharted 3: Drake’s Deception

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 9 dec 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    jeeuh Mediaoffer heeft m verstuurd
     
  2. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al mogelijk om online te gaan ivm met de officiele releasedatum in de VS vandaag. Ik heb echt enorme zin om vanavond de mp te doen.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ben weer even verder gaan spelen gisteravond.

    Ik vind het een gruwelijk vette game, maar ik heb niet echt grote wow momenten. Dat komt denk ik toch echt door UC2. Dat kan haast niet anders, want de game doet weinig fout en is geweldig tof om te spelen. Maar ik ben niet zo heel ver nog dus hopelijk komt dat nog.

    Toch, ik vind de besturing een beetje te losjes aanvoelen. Ik kan me niet herinneren dat UC2 dat ook zo erg had. Maar goed, tot op heden vind ik het de leukste game van 2011 (niet de beste, maar wel de leukste).

    Ik ben nu bij:

    Het kasteel, dat je uit die put wil kruipen maar dat al die kereltjes plots komen. Dat is de eerste keer dat je ze daar tegenkomt. Ik kom daar even niet zo goed langs, want als het uitdraait op een shootout dan krijg ik het niet voor elkaar, maar ik kan ze ook niet stealth uitschakelen. Als ik aan de binnenkant van die put hang, dan pak ik het eerste kereltje gelijk en die smijt ik naar beneden. Vervolgens ga ik eruit, naar rechts en dan kom ik niet verder. Boven zitten twee gaten, maar ik kan daar niet komen. Iemand een idee? Of moet ik gewoon het gevecht aangaan en wat beter schieten 8)
     
  4. Mr1Mojo27

    Mr1Mojo27 Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie al online met UC3?? Bij mij geeft hij nog steeds aan dat de codes niet kloppen ofzo.... vandaag is toch de releasedag.. so whazzup???
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij is in onze regio de release pas morgen?
     
  6. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Lang leve de Online Pass! Heb idd ook het idee dat de besturing te los aanvoelt en de nieuwe animaties van Drake vind ik ook niet echt geweldig, het lijkt haast wel of hij dronken door de omgeving stuitert
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat vind ik idd ook. Het ziet er een beetje vreemd uit, het spel is lastiger dan UC 2, maar het lijkt alsof dat komt omdat het lastiger te besturen is. Dan doel ik op het lopen.
     
  8. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook raar, het lopen en deels ook het schieten gaat een stuk minder fijn dan in UC2
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat klinkt niet goed. Het schiet mechanisme is de grootste reden waarom ik ben afgehaakt in U1. Dat van U2 beviel me prima maar als ze in dat gebied terug een stap achteruit hebben gezet... :eek:.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die mening heeft niet iedereen. Ik vind het minder dan in deel 2, maar ik hoor ook mensen zeggen dat het een kwestie van wennen was en dat de headshots weer als een malle gaan. Bij mij dus niet. Het lopen, dat is wel ronduit irritant gedaan. Leuk dat ze wat meer animaties hebben toegevoegd, jammer dat dat ten koste is gegaan van de speelbaarheid.
     
  11. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb de game net ontvangen en ik kon na het invoeren van de code gewoon online.....
     
  13. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook online :) Wat is je ID Mad 1976?
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    MAD-1976 :9
    (jaja, mét streepje!:+)
     
  15. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij maar straks toe, gaat weer veel online gamen: SnakeLiquid!
     
  16. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik neem aan dat de online code niet al gebruikt is, als ik het spel straks binnen krijg?
     
  17. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is niet, want het zijn allemaal unieke codes, ik probeer straks wel of ik online kan, voeg mij maar toe als jullie willen, altijd leuk voor co-op of mp. :thumbs:

    Edit : Online Pass werkt wel, maar die andere codes voor mp boosters werken niet.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  18. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik heb de code van de special edition gebruikt die ik pas gekocht heb :) Als het goed is heb je de jouwe morgen binnen.



    Die andere dlc codes werken nubwel. Er was een storeupdate nodig om ze te activeren. Ik geniet echt van de multiplayer. Even wennen, maar je moet het echt de kans geven. Erg tof!
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  19. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Vandaag kwam hij dan eindelijk binnen, en heb hem vanavond maar even opgestart. Tot nu toe vind ik het vet. Niks wat we nog niet gezien hadden, behalve dan misschien de animaties uiteraard de verbeterde graphics! Ik heb ook tijdens het spelen de kritiek van sommigen hier en van Gamekings in m'n achterhoofd gehouden maar ik kan niet zeggen dat ik me erg aan stoor:
    bijv dat die kale Engelse dude ineens de bij hoort zonder dat je weet wie het is, en dat je überhaupt niet weet tegen wie je eigenlijk vecht. Ja misschien wat onhandig maar niet storend voor de ervaring.
    Ik vond vooral het brandende huis gedeelte heel tof gedaan. Door de constante dreiging van de brand en het voortdurend instorten van het huis zit je boven op de actie :). Enige nadeel tot nu toe vind ik de AI. Die gastjes lopen soms maar wat rond en gaan uit het niks voor je staan, zoeken niet altijd dekking enzo. Ben nu bij level 8, morgen maar weer verder :)
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik snap dat kommentaar dus totaal niet dat je 'niet weet waartegen of waarvoor je vecht'.....ben ik de enige die dat gewoon duidelijk vind?
    Of skipt iedereen de filpjes en/of letten ze niet op ofzo?:confused:

    Wel vind ik dat richten/raken nu moeilijker is dan voorgaande delen, en dat is toch wel jammer. Daar hoefde ze niets aan te tweaken IMO, die was in deel 2 echt goed.

    Ook het lopen is inderdaad wat....losser, maar daarom niet realistischer (ik zie de andere karakters bij lange na niet zo slenteren als Drake zelf).
    Ook jammer, en had ook niet getweaked hoeven worden.

    Maar voor de rest is het een supergame. 1 van de redenen dat ik blij ben met mijn PS3.:thumbs:
     

Deel Deze Pagina