1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Uncharted 3: Drake’s Deception

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 9 dec 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het enige nadeel tot nu toe ook dat het mikken anders aanvoelt. Heb al even met de sensitivity lopen spelen maar op 1 of andere manier ben ik lang zo accuraat niet als in 2.

    Kan ook een kwestie van wennen zijn
     
  2. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Terecht, want de game mist door de besturing wat UC 2 wel had. Ik kan niet wennen aan die losse besturing, het voelt niet lekker. Het lopen niet en het schieten ook niet.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  5. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt een game die tot in de detail gewoon bijna perfect is, maar het schietsysteem is om te huilen |:-
    MP nog niet gespeelt, hopelijk is het daar zoals vanouds.
     
  6. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik speel op hard en zit nu in Chapter 21. Wordt helemaal gek van die shootouts. Duidelijk minpunt van deze game. Moet nog een klein uurtje tot uitspelen maar heb er even geen zin meer in. Ga 10000x dood.

    EDIT; Zo ik ben er doorheen. All in all zeker de mindere als ik 'm vergelijk met deeltje 2. Veel epische momentjes, dat wel, maar de ervaring over de hele campaign gezien toch minder dan deel 2. Zeker geen slechte game, heb me er prima mee vermaakt! Wel in de verkoop nu (online pass niet gebruikt) dus als iemand interesse heeft, stuur me maar een PM!
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2011
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Begrijp precies waar je het over hebt. Ik ben nu bij chapter 12 en het lijkt soms wel alsof ik Modern Warfare aan het spelen ben, wat een geknal. De AI blijft in veel gevallen ook maar gewoon schieten en granaten gooien, gaat helemaal nergens over =(

    Het verhaal zelf vind ik wel weer helemaal Uncharted :D Ook de Hollywood achtige presentatie van het spel bevalt me prima, het is alleen jammer dat de shoot-outs zo overdreven en tamelijk onrealistisch uit de verf komen. Verpest het voor mij toch een beetje. Tijdens de shoot-outs moet ik vaak denken aan films met Arnold Schwarzenegger of Dolph Lundgren in de hoofdrol, die knallen in hun eentje ook altijd 3000+ bad guys neer :+
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het spel maar tegenvallen. Het schieten werkt niet zo lekker als in deel 2. Het richten voelt zo traag aan. Maar vooral over het online gedeelte ben ik teleurgesteld. Ten eerste omdat mijn favoriete mode van Uncharted 2, Elimination, schittert door afwezigheid. Ten tweede het sprinten dat echt de kills van lange afstand veel moeilijker maken. En ook de load-outs a la Call of Duty vind ik niks. Het feit dat ik gister alweer Uncharted 2 erin stopte zegt al genoeg. Het is heus wel een goed spel, maar Uncharted 2 vind ik op de meeste vlakken beter.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Het richten voelt inderdaad erg traag aan, lukt ook maar niet om er aan te wennen :mad:
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.952
    Kun je dat niet veranderen bij controls? Speel nu Uncharted 1 en vond het richten enorm traag, maar kon het vrij eenvoudig aanpassen.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij niet, kon zo even niks vinden in de instellingen.

    Ben even klaar met deze game. Had net bijna alle 3000 bad guys gekilled in chapter 12 maar toen dook er nog eentje op met een RPG...

    Klote spel :+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik begin er nu net wat aan te wennen. Heb de sensitivity flink opgeschroefd en nu in mn 2e playthough op Hard merk ik dat ik al veel accurater ben. Raar dat ze het aangepast hebben want imho was het in UC2 al wel goed.

    Maar na een poosje wennen kan ik hier ook wel mee uit de voeten
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Jawel hoor, kun je aanpassen (sensitivity).

    En dat merk je echt; heb het zelf ook hoger gezet en hoewel nog niet zo goed als Uncharted 2, gaat het dan wel beter.



    Net de game uitgespeelt. Wat een prachtige game! Heb van begin tot eind genoten._O_
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik ben gisteren begonnen aan deze game en dat viel me ook al op dat ze het schieten beetje veranderd hebben vergeleken met deel 2..
    Tot nu toe ben ik best teleurgesteld in deze game..
    Kwam er moeilijk in door die langzame start..
    Ben nu in chapter 8 en hoop maar dat die beter word..(en wat moeilijker want hij is weer erg makkelijk maar dat zal wel niet)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hij word imho naar het einde toe en beter en een tikkie moeilijker. De beter levels zitten richting het einde en de shootouts worden ook wat lastiger doordat er meer geflanked word door de tegenstanders
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    okee, maar ik vind het door dat vernieuwde vecht systeem erg makkelijk omdat je bijna steeds door de levels heen kan rennen door vijanden gewoon te slaan..
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is alleen in het begin van de game. Later, met 6.000 zwaarbewapende kereltjes voor je, kun je dat wel shaken.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Precies, er komen steeds meer vijanden bij die niet na 2 tikken neergaan. En dan rushed het niet zo makkelijk meer
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik begin te wennen aan het richten, heb de sensitivity wat omhoog gegooid, het gaat al beter. Ik vind het wel een heerlijke game, en steengoed. Ik ben gestopt met vergelijken tussen UC 2 en UC 3. Dan wordt het spel een stuk leuker.
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    aha okee mooi..
    Maar is het echt zo erg dat er zo veel gasten en shoot outs zijn?
    Want daar ergerde ik me al in deel 2 aan..
     

Deel Deze Pagina