Ik geniet er tot nu toe behoorlijk van, het Cartagena stuk was echt geweldig vond ik, leuke twist. En soms heb je van die stukjes dat je denkt dat het een cutscene is, en dan kom je erachter dat je gewoon kunt bewegen, nee ik vind het geweldig tot nu toe. Zou het wel heel jammer vinden als ie echt zo kort is, maar als het gewoon vergelijkbaar is met deel 2....dan vind ik het prima.
Begin er net mee, met de Gamemania actie opgehaald. Heb deel 1 bij mijn PS3 gekregen en deel 2 met de release gekocht. Vond deel 2 wel echt stukken beter dan 1, zelfs de MP vond ik leuk om te spelen . Sowieso heb ik alle Naughty Dog spellen gespeeld vanaf Crash Bandicoot 1, dus deze kan niet achter blijven.
Wat is Uncharted 3 een matige game vergeleken de eerste twee, damn. Totaal niet interessant tot zover, en gameplay is echt matig. Schieten is echt dramatisch slecht, volgens mij was dat heel anders in de voorgaande games. En nu is het helemaal irritant gezien de game juist veel meer shoot-outs heeft dan de eerste games. Misschien dat ik verwend ben door Max Payne 3, maar raak echt geïrriteerd als er weer een shoot-out komt. Animaties zien er op sommige momenten echt prachtig uit, maar werkt ook ronduit kut. Ben dan wel pas in Yemen, en dat gedeelte is dan eindelijk wel boeiend, maar tot dusver echt matig.
Begin vond ik ook iets minder, 2e helft van de game lijkt het alsof een 2e team de game heeft afgemaakt.
Ik moet zeggen dat ik er nu niet op terug kijk als iets memorabels. Ben er in een week doorheen geknald en heb 'm direct verkocht. Deeltje 1 deed iets nieuws, deel twee was daar de logische bigger better trap van en deeltje 3 was been there, done that. Leuk, maar nergens hoogstaand..
Zijn natuurlijk twee verschillende games, maar het schieten en animaties zijn zo enorm goed in MP3 dat ik misschien daarom zo slecht naar U3 kijk. De A.I. is bijvoorbeeld ook dramatisch, van ver schieten ze elke kogel raak, maar zodra ze bij je komen rennen ze rondjes en doen niks.
Ze zijn niet volledig met elkaar te vergelijken, maar op het gebied van actie, shootouts, AI, gameplay en verhaal overklast Max Payne 3 Uncharted 3 volledig wat mij betreft. De vijanden en Nathan ogen daarnaast gewoon houterig vergeleken met de animaties in Max Payne 3.
Max Payne 3 vind ik best overrated en zeker niet beter dan UC3 imo. Het aimen in UC3 is anders dan in de voorgaande delen, maar dat kan je in het menu weer goed zetten. UC2 blijft voor mij het beste deel... alleen de eindbaas (en het laatste level) van UC2 vond ik minder. Gemiste kans, want anders was het spel (voor mij) perfect geweest. Max Payne 3 was goed. Maar ik vond het spel toch vrij repetitief, en na een tijdje begon ik me toch te vervelen aan die shootouts.
Laat staan al die cutscenes die niet te skippen waren Uncharted 3 moet ik nog spelen, echter te veel spellen nog liggen. -RDR -Mass effect 3 -Tomb Raider underworld
Het gaat meer om de animaties en de shootouts. Nu is het zo dat het imo twee verschillende games zijn. Max Payne 3 draait om de shootouts, UC 3 is meer een adventure, hoewel de shootouts in UC een beetje teveel voorkwamen. Dat vond ik persoonlijk wel jammer.
Is dat niet dit? http://www.vg247.com/2012/11/07/uncharted-fight-for-fortune-is-a-ps-vita-card-game/ Don't get your hopes up...
Vandaag uncharted drie maar weer is gespeeld. Wat een schijt game zeg. Verleden jaar een keer uitgespeeld en heeft me daarna niet meer geboeid. Ik dacht vanmiddag weetje wat ik ga het spel weer is spelen. Ben niet verder gekomen dan hoofdstuk 13 en heb het geen moment echt leuk gevonden.
schijtgame gaat me te ver, ik vond het nog best vermakelijk. Maar de magie van deel 2 was op een of andere manier wel een beetje verdwenen ze zaten met hun hoofd vast al bij the Last of us
Ik vond het echt een heerlijke game om te spelen. Niks schokkends qua veranderingen (gameplay) of zo maar damn, het was net een film
Ik heb de disc liggen, dus wilde snel de MP opstarten om een mooi Naughty Dog icoontje te krijgen, doet de fucking MP het niet.