1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Uncharted 3: Drake’s Deception

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 9 dec 2010.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik mag nog steeds niet aan dat ding komen. :+ Ze zitten bij Ziggo zelfs in de gaten te houden of we wel écht de stroom van dat ding hebben afgehaald. Geen privacy... :'-(

    Ik blijf er voorlopig nog wel even af. :p De ingebouwde speedtest kwam nu uit op 2.2Mbps. Beter dan die 800 Kbps van eerst en heb inmiddels zonder foutmeldingen dat bestandje kunnen downloaden. De verbinding zal wel even de hik hebben gehad.
    Yup, als het goed is wel. Vandaag krijgen PS+ members en inFamous 2 kopers toegang. Vanaf 4 juli wordt ie open voor iedereen.
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ugh, weer zo'n code bij inFamous 2 wat eigenlijk niks doet, er zat ook een 50% discount van inFamous 1 erbij :+.
     
  3. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    De Beta begint vanavond om 23:00 bij ons.

    Bron: ps3life.nl

     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kak, dan morgen maar even proberen
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Komt eigenlijk goed uit. Dan kunnen de Amerikanen er in de nacht om vechten, en zodra wij beginnen met downloaden is de grootste drukte al voorbij. :cool:
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ach ja dat is ook wel zo. Ben nu toch te druk met amerikanen aan het vechten om de Black Ops DLC. Schiet ook niet op die download
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben hem nu aan het downen van de amerikaanse store.

    Duurt wel 35 minuten....
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gedownload, maar als ik wil spelen krijg ik een error dat ik niet kan connecten met de session manager. Servers zullen wel down zijn of overbelast.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hier hetzelfde. Gisteravond tenminste. Probeer het zodadelijk nog wel een keertje...
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Blijkbaar kan je hem wel downloaden, maar niet spelen.
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Even gespeeld.. uurtje of zo, toen kreeg ik ook die session manager error.

    In het kort, erg zoals deel 2, maar meer scenario gedreven, en de customization is erg tof.
    Wel vondt ik het weer wat laggy en sloom, weer reteveel momenten dat je een granaat bijna in iemand zijn broekzak stopt en dat hij het overleefd, zich omdraaid en jou neerknalt met 1 of 2 kogels.. grrrr.

    Ook het spawnsysteem is wat kut nog.. je kunt bij een buddy spawnen soms.
    Een paar potjes spawnde iemand recht op zijn buddy die ik net had vermoord, en dan spammen ze gewoon de vierkant-knop en draaien ze je nek om op het moment dat ze spawnen.



    Vanavond even verder testen.. maps zagen er leuk uit, ik hoop wel dat er echt veel waardevolle upgrades zullen zijn zoals scopes, night vision, etc..

    We zullen zien..
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Kan iedereen de beta downloaden?
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Playstation Plus. Iedereen pas vanaf 4 juli ofzo.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat vinden we tot nu toe van de beta?

    Ik moet zeggen dat ik alle extraatjes wel grappig vind. De Taunts, het buddy systeem, de set pieces in de levels. De mix van objectives zelfs in TDM

    Het loopt nog niet allemaal even soepel en de interface is een beetje achterhaald maar het speelt wel lekker weg. Leuk om met wat vrienden te doen lijkt me.
     
  15. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb hem ook geprobeerd. En het speelt toch voor geen meter? Ik snap echt niet dat mensen nog steeds vol houden dat shooters net zo goed op de console kunnen.

    Wat een traag gedoe. Matchmaking is gewoon kut vergeleken met dedicated servers.

    Vind het enorm tegen vallen. Heb uncharted 1 en 2 niet gespeeld. Maar vor de multiplayer hoef ik hem niet te halen. Niks aan, en met een gamepad werkt gewoon niet.

    Ik zie ook spelers die steeds bovenaan staan als een dronken man voort bewegen. Ziet er gewoon niet uit. Je kan ook gewoon minder als met toetsenbord en muis.

    Die shootouts als je ineens voor elkaars neus staan. Komaan, dat kan toch niet?
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik snap dit niet helemaal... Is dit soms de eerste shooter die je speelt op een console?
    Het is iig niet bepaald het beste voorbeeld, want de MP in U2 was imo al vrij kut. Voor mij echt een gevalletje van 'we stoppen het erin, want dat is wat de kidz tegenwoordig cool vinden'. Vond het toen al niks, en wat ik nu nog minder vind is dat de focus deze keer nóg meer op de MP ligt. Hopelijk merken we dat niet aan een mindere ervaring in de SP.

    MAAR. Dat het kut is heeft niks te maken met het feit dat het met een controller gespeeld wordt. Dat jij er blijkbaar niet mee kan omgaan is je eigen gebrek. ;)

    disclaimer: Ik moet deze beta nog spelen.​
     
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ze moeten bij story games geen MP doen,...
    iedereen gaat toch weer terug naar hun eigen shooter...

    (vind persoonlijk alleen de graphics mooi van uncharted, vind de gameplay echt ruk.)
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is zeker wel leuk.. maar als ze die hit-detectie zo laten kan ik er maar weinig plezier uithalen om eerlijk te zijn.

    Ik word erg zuur van die enorme vertraging als je iemand echt goed raakt, laat staan dat ze na een headshot relaxed doorlopen alsof iemand een steentje tegen hun aan gooit en ze voelen het niet eens.. dat is echt jammer.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Echt ruk vind ik wat overdreven, maar er zit wel een kern van waarheid in. Haal de humor, sfeer, graphics etc weg en je houdt een vrij middelmatige shooter over. Het schieten heeft nooit echt impact en de controls voelen altijd wat... zwabberig aan. Animaties lijken wat een prioriteit te hebben over controls.
    De Uncharted games speel ik ook niet voor de gameplay, maar voor het avontuur, het verhaal etc etc.

    Gears blijft qua gameplay koning van de TPS games. Wapens hebben daar ook echt impact.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Uncharted 2 vind ik persoonlijk de leukste MP op de Playstation 3. Ik heb ook niks aan te merken op de controls. De SP is leuk voor een paar dagen, maar door de MP blijf ik steeds terugkomen. En daardoor speel ik Uncharted 2 nog steeds regelmatig. Dat krijgt geen enkel ander spel voor elkaar. De Gears of War 3 beta was ik na 2 dagen al spuugzat. Dat spel ga ik niet eens meer kopen, maar Uncharted 3 moet ik echt op dag 1 hebben.
     

Deel Deze Pagina